MuscleMeat

Kip En Biefstuk. Hoe bak jij het?????

jarwin

Cool Novice
Waardering
0
Kip in dunnere plakken snijden kipkruiden eroverheen als het klaar is eitje eroverheen tikken :D en nog ff halve minuut doorbakken.

Biefstuk: peper eroverheen insmeren met olijfolie (als je olijfolie in de pan doet gaat het spetteren). om en om even dichtschroeien (lekker rood houden) en dat zout eroverheen.

Ik gooi alles op de grill.

Kip gwn boter in pan derin en dan kipkruiden.

Biefstuk: boter in de pan dan wat peper :D

• Topic Starter Topic Starter
zijn er ook nog mensen met andere dingen dan gewoon bakken of grillen?? iets speciaals ofso? (makkelijk voor thuis!!!!

Greetszzzz

Kip kook ik meestal. Biefstuk uiteraard met wat boter de pan in. Kruiden altijd na het bakken/koken.

Kip in stukjes gemarineerd in sojasaus met knoflook. Biefstuk gewoon beetje peper+zout en bakken of grillen.

Kip in stukjes ( niet te klein ) ff bakken en dan voordat het klaar is nog ff ketchup/curry in de pan erbij! Lekker:D

panspray de kip in stukjes en samboei als smaak met veel kippenkruiden en bbq kruiden erdoor heen

biefstuk eet ik ni

Het vrouwke doet da hier, dus geen idee!

Ik kook het gelijk met mijn eieren in een pan. Het vocht gebruik ik weer om soep van te maken, en de eierschillen maal ik fijn om mee te scrubben.

Kip in brokjes (ongeveer zo lang als een duim maar dan dikker :D) en die worden gewoon in de pan gebakken met een beetje bakboter (dieet healthy ding).

Biefstuk ook gewoon in bakboter eigenlijk. Daar worden wel wat heerlijke kruiden op gedaan uiteraard :) + Patatjes in de pan eventueel erbij die in kruidenboter worden gebakken ... heerlijk maar vettig :)

Kip in marinade van ketjap, gemberpoeder en peper.

Biefstuk gewoon braden en ebetje peper en zout..

...ik bak men biefstuk en kip...aan beide kanten... xD

Nee gewoon meestal wat kruiden en olijfolie voor ik het in de pan leg en dan bakken in bakboter...

beiden atijd in de grill-oven.

20-25 minuten voor kip
biefstuk meestal 15min.

kruiden gebruik ik bij kip; paprikapoeder,marjolijn,bieslook etc etc
peper voor biefstuk.

Is het ni zo als je vlees bakt dat er proteine verloren gaan?
Heb op tv , sos piet dat toch horen zegge over vis en dat je iets onder je vis moet doen voor te zorgen dat er geen proteines worden verloren..

Als je bezig bent met cutten, is het dan oke om het in olijfolie te bakken?

Ik braad mijn kipfile gewoon in de koekenpan met wat olijfolie. In de ochtend haal ik het uit de vriezer, doe ik het in een bak warm water (in plastic zakje), 2 uur later istie helemaal ontdooid. Dan snijd ik em in kleinere stukken en deze kruid ik aan beide kanten. Meestal met kipkruiden en kerriepoeder of peper, beetje varieren. Even uurtje laten intrekken en daarna braden in de koekenpan met olijfolie. Heeft het een lekkere sterke smaak! Heerlijk! :)

Soms kookte ik de kipfilet, wordt het heerlijk zacht van. Maar braden is toch lekkerder. :D

Kip , biefstuk , vis alles tussen de grill zeer gemakkelijk;)

Terug
Naar boven