MuscleMeat

kip en rijst variaties

Twigg

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Beste Bulkbeesten en cutkoters,

Ik heb de tips van de stickys gelezen en toen zag ik een fantastische manier om voor de hele week kip met rijst te bereiden. Echter de hele week kip met rijst, kaal, krijg ik niet de keel meer af. Ik geniet nu wel heel veel van mijn ontbijt en ook het avond eten is gevarieerd, maar die kip met rijst zoek ik wat goeie kruiden of sausen die in een cut passen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Je kunt kip met rijst bv afwisselen met rijst met kip.

Succes!

Je kunt ook iets anders eten als kip en rijst.

Succes!

Satesaus ^^ Loveit:D

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt kip met rijst bv afwisselen met rijst met kip.

Succes!

Thnx voor de tip. Echter heb ik dat vorige week al gegeten. Dus variaties daarvoor zijn ook welkom.

Weet iemand toevallig een goeie manier om een kcal arme saus te maken?

Thnx voor de tip. Echter heb ik dat vorige week al gegeten. Dus variaties daarvoor zijn ook welkom.

Weet iemand toevallig een goeie manier om een kcal arme saus te maken?

soya saus, sambal, kerrie kruiden, andere kruiden
met kip kan je best veel doen!

Ik smijt er satésaus over heen. Mooi wat extra kcals voor mn bulk ook ;)

Ketchup ;)

Of in de frituur bakken???

Haha, ketchup past prima in je cut hoor..

Pastasaus erover, is maar +- 100cal extra en erg lekker

Je kan er alles bij doen wat je bedenkt als het maar in je macros past.

Zelf doe ik er kerriesaus, stroganoff, championsaus of iets bij.
Bij de lidl hebben ze currys, dze zijn wel wat hoger in calls.
Je kip lekker marineren, chillisaus over de rijst er zijn echt honderden verschillende manieren

Ook ga ik af en toe naar de toko hebben ze lekkere kruiden en ze hebben lekkere sausjes!

Succes!

Kip met toscaanse kruiden van MM is een lekkere afwisseling.

Sauzen maken de smaak, vind er één of meerdere die je lekker vindt en gebruik deze in combinatie met je kip met rijst.

Beste Bulkbeesten en cutkoters,

Ik heb de tips van de stickys gelezen en toen zag ik een fantastische manier om voor de hele week kip met rijst te bereiden. Echter de hele week kip met rijst, kaal, krijg ik niet de keel meer af. Ik geniet nu wel heel veel van mijn ontbijt en ook het avond eten is gevarieerd, maar die kip met rijst zoek ik wat goeie kruiden of sausen die in een cut passen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

als ik mijn kip bak gooi ik altijd 100ml ketjap bij met een lekker uitje knoflook champignons ect.

Ik gooi er altijd cayennepeper en zwarte peper op. Anders bak ik de kip met rode uien. mmmm

Terug
Naar boven