Fitness Seller

kip en rijst variaties

Ik doe er zelf vaak kerriepoeder doorheen. Dan is het ook minder droog. (;

Inderdaad kerriepoeder :) en wat noten (cashews) erdoor vind ik ook wel lekker. Beetje variëren met kruiden en voeg eens een extraatje toe als noten of groenten.

Wat mosterd en/of ketchup op de kip tijdens het bakken kan ook wonderen doen!!

Sambal, chilisaus, ketjap, daarnaast kan je kip werkelijk op ontelbare manieren marineren, probeer eens wat uit zou ik zeggen.. Ik vind voor een marinade de combinatie olijfolie/sambal/ketjap/kerriepoeder/paprikapoeder/knoflook erg lekker, al zou ik het niet aanraden dit te eten de avond voor je gaat sporten aangezien je de knoflookstank er goed uitzweet :').

Kip met kip, rijst met rijst, beetje kip met beetje rijst, beetje rijst met 'n beetje kip, veel kip met veel rijst, veel rijst met veel kip, beetje rijst met veel kip, veel kip met beetje rijst, beetje kip met veel rijst, veel rijst met beetje kip, de mogelijkheden zijn eindeloos!

Vandaag eet ik rijst met kip. De kip een middagje laten marineren in een mix van soja, knoflook, gember, shaoxin wijn en chinese 5-spice mix. Opwokken met groene boontjes en smullen maar.

Mozzerella heel fijn snijden en mengen met mosterd, kip paneren en bakken, kip opensnijden en de mozzarella/mosterd saus er in smeren, inwikkelen in spek of ham. In de oven ermee. (recept ooit op 't forum gevonden, copyright bij deze)

Kip met kip, rijst met rijst, beetje kip met beetje rijst, beetje rijst met 'n beetje kip, veel kip met veel rijst, veel rijst met veel kip, beetje rijst met veel kip, veel kip met beetje rijst, beetje kip met veel rijst, veel rijst met beetje kip, de mogelijkheden zijn eindeloos!
He GetXXL heb jij ook tips wat betreft verschillende soorten rijst?

Denk aan zilvervlies rijst, witte rijst en basmati rijst.

Je kan je rijst bijvoorbeeld ook prakken, kuiltje in het midden, jus erbij. Lekker hollands.
Of snij plakjes van je rijst, en lekker opbakken in de koekenpan; heerlijk met mayonaise.
Frituren kan ook prima, eventueel in de hete luchtfrituur als je op de kcals moet letten.
Inwikkelen in aluminiumfolie en op de bbq kan ook nog.

mogelijk zijn eindeloos.

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:04 ----------

Die had ik nog niet bedacht. Misschien kunnen we samen een kookboek beginnen?

Terug
Naar boven