MuscleMeat

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

kitty1986

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
1.058
Waardering
103
Lengte
1m68
Massa
68kg
Zo ik ga ook maar een log bijhouden om m'n vooruitgang beter bij te kunnen houden en om evt tips te krijgen.

Stats: 24 jaar, 1m68, 68kg en ong 15% vet percentage.

Mijn voornaamste doel is om nog ietsiepietsie droger te worden. Daarnaast heb ik gesolliciteerd bij de politie en wil ik de sporttesten vlekkeloos doorkomen, maar dat moet geen probleem zijn denk ik. Daarvoor moet ik wel goed kunnen opdrukken. Heb nu de 1e keer getest hoeveel ik er kan achter elkaar, maar kom maar tot 25 dus dat wil ik nog omhoog krikken.
Ik train 6 dagen in de week, waarvan 4 keer kracht en 2 x cardio. Kracht train ik altijd tot het uiterste. Tuurlijk heb je wel eens een dag ertussen zitten dat het niet wil lukken, maar bijna iedere training probeer ik net een beetje m’n grens te verleggen. Gelukkig heb ik een goede sportbuddy die me helpt :D

maandag rug en schouders
dinsdag hardlopen
woensdag armen, borst en buik
donderdag spinnen
vrijdag benen
Zaterdag buik en tot maximaal opdrukken
Zondag rust

Ik ga de komende periode ff opschrijven hoe zwaar en hoe vaak ik reps doe aangezien ik t geheugen van een visstick heb. En hoe bepaalde oefeningen heten die ik doe. Wat ik tot nu toe uit mn hoofd weet staat hieronder:

benchpress 4x12x20-30kg (ter verduidelijking begin met 20kg en bouw het tot laatste set op tot 30kg)
legpress 4x12x150-170kg
Squatten 4x12x60-90kg volgende keer 100 kg proberen :P
dumbbell flyes 4x12x4-5kg
bicep curl 4x12x6-8kg
shoulder shrug 4x12x20-30kg (weet niet of dit de goede naam is)
optrekken 4x10 maar dan worden m'n voeten wel vast gehouden want zonder kan ik NOG niet.

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is, zo niet dan hoor ik het graag ;)

Groetjes Kitty
 
Laatst bewerkt:
Succes Kitty!

Op hoeveel BF% wil je komen? En heb je al pics van nu?

Ben jij dat trouwens op je profielfoto? :rolleyes:
 
Succes met het voorbereiden op de testen bij de politie, en je andere doelen.
 
Thnx Cynthia! :D
 
Weet niet of je mn 1e post hebt gezien, want had em nog net voordat je reageerde aangepast, maar: Op hoeveel BF% wil je komen? En heb je al pics van nu? En hoe zit het met je voeding?
 
Ik heb niet echt een streef vet percentage. Moet niet te droog worden, want moet wel vrouwelijk blijven. Maar ik denk zo'n 3% lager. Echt het laatste beetje. Merendeel sta ik best droog alleen achterkant van mn benen (net onder mn billen) mag iets droger, jammer dat je niet plaatselijk droger kan worden ;)

Verder eet ik volgens mij wel redelijk. Als ontbijt om 08:00 eet ik 3 boterhammen met verschillend beleg, meestal wel mager beleg. Kwark of yoghurt rond 11:00 Ik eet mn avond eten altijd in de middag rond 14:00, 40 gram rijst met 200gram vlees. Rond 15:30 groenten rauw. Als ik thuis kom rond 17:00 een shake. 18:00 trainen en als ik daarna thuis kom rond 20:00 nog 2 gekookte eitjes. Ik heb dagen dat ik weinig trek heb maar als ik veel trek heb (vrouwelijke hormonen he haha) eet ik ook gerust meer. Ik probeer altijd goed naar mn lijf te luisteren, ik houd ook geen dieet aan verder maar ik let wel goed op wat ik eet. Tevens neem ik de supplementen L-carnitine, sportvitamine, amino's en soms een lepel lijnzaadolie.
 
Ik heb niet echt een streef vet percentage. Moet niet te droog worden, want moet wel vrouwelijk blijven. Maar ik denk zo'n 3% lager. Echt het laatste beetje. Merendeel sta ik best droog alleen achterkant van mn benen (net onder mn billen) mag iets droger, jammer dat je niet plaatselijk droger kan worden ;)

Ok gewoon een beetje op gevoel dus.. Wat mooi kijkt in de spiegel! ;)

Als het mogelijk plaatselijk droger te worden, dan had ik het ook wel geweten! Had ik bijna geen vet op mijn buik gehad! :p



Verder eet ik volgens mij wel redelijk. Als ontbijt om 08:00 eet ik 3 boterhammen met verschillend beleg, mneestal wel mager beleg. Kwark of yoghurt rond 11:00 Ik eet mn avond eten altijd in de middag rond 14:00, 40 gram rijst met 200gram vlees. Rond 15:30 groenten rauw. Als ik thuis kom rond 17:00 een shake. 18:00 trainen en als ik thuis kom meestal nog 2 gekookte eitjes. Ik heb dagen dat ik weinig trek heb maar als ik veel trek heb (vrouwelijke hormonen he haha) eet ik ook gerust meer. Ik probeer altijd goed naar mn lijf te luisteren, ik houd ook geen dieet aan verder maar ik let wel goed op wat ik eet.

Het lijkt me wat weinig wat je eet? Ben beniewd of je veel progressie boekt als je zo op gevoel je kcal inname schat.. Vind je het teveel werk om alles in Excel bij te houden? Ik vond dat in het begin ook, maar als je er eenmaal mee bezig bent, dan raak je er aan gewend..

Heb je BFFM al eens gelezen? Is opzich wel een aanrader! :)
 
Ja ik weet dat ik eigelijk een beetje te weinig eet, ik at eerst 's middags ook alleen maar brood en skipte avond eten helemaal. Dus op zich al een redelijke verbetering ;) maarrrr je hebt helemaal gelijk! Zeker omdat ik zo veel train moet ik genoeg eten. Ik ga d'r aan werken :D K was trouwens vergeten mn fruitjes erbij te zetten die ik tussendoor ook eet.
 
Laatst bewerkt:
Veel suc6 met het halen van je beoogde doelen.:)
 
Ja ik weet dat ik eigelijk een beetje te weinig eet, ik at eerst 's middags ook alleen maar brood en skipte avond eten helemaal. Dus op zich al een redelijke verbetering ;) maarrrr je hebt helemaal gelijk! Zeker omdat ik zo veel train moet ik genoeg eten. Ik ga d'r aan werken :D K was trouwens vergeten mn fruitjes erbij te zetten die ik tussendoor ook eet.

Oké succes ermee dan! Als je toch ooit wel eens een voedingsschema hebt, post em dan maar es hier in je log! ;)

Fruit zou ik bij het ontbijt nemen of direct na de training! :)
 
Heb je ook foto's?
Ben wel benieuwd naar je fysiek, volgens mij moet je wel erg gespierd zijn. Want ik ben even lang en weeg meer dan 10kg minder en heb een iets hoger vet percentage!!
Is dat vetpercentage met huidplooimeter gemeten?

succes met je doel, die laatste paar procentjes eraf zullen niet super makkelijk gaan denk ik!
 
Heb je ook foto's?
Ben wel benieuwd naar je fysiek, volgens mij moet je wel erg gespierd zijn. Want ik ben even lang en weeg meer dan 10kg minder en heb een iets hoger vet percentage!!
Is dat vetpercentage met huidplooimeter gemeten?

succes met je doel, die laatste paar procentjes eraf zullen niet super makkelijk gaan denk ik!

Ik ben inderdaad redelijk gespierd. Omdat ik nog geen foto's heb dan maar bij deze wat maten om een idee te geven hoe t eruit ziet ;)

Omtrek:
bovenbenen 66cm
heupomtrek 94cm
middel 68cm
borst 93cm

Wel grappig dat mn borstomtrek en dat van mn heupen bijna t zelfde is en dat van mn bovenbeen bijna t zelfde als mn middel :cool:

ja klopt vet percentage is met zo'n huidplooimeter gemeten... maar toch vertrouw ik die dingen niet 100 procent, en zo'n "vetweegschaal" al helemaal niet. Dus ik denk dat ik tussen de 15-20 procent schommel.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad redelijk gespierd. Omdat ik nog geen foto's heb dan maar bij deze wat maten om een idee te geven hoe t eruit ziet ;)

Omtrek:
bovenbenen 66cm
heupomtrek 94cm
middel 68cm
borst 93cm

Wel grappig dat mn borstomtrek en dat van mn heupen bijna t zelfde is en dat van mn bovenbeen bijna t zelfde als mn middel :cool:

ja klopt vet percentage is met zo'n huidplooimeter gemeten... maar toch vertrouw ik die dingen niet 100 procent, en zo'n "vetweegschaal" al helemaal niet. Dus ik denk dat ik tussen de 15-20 procent schommel.

Nu maak je me al helemaal nieuwsgierig!! Posten die pics!!! ;)
 
Dat zijn mooie maten!!!!
Hoop ook ooit in die been en borst omtrek te halen.
 
Nu maak je me al helemaal nieuwsgierig!! Posten die pics!!! ;)

Ik zag dat jouw stats niet zo veel verschillen met die van mij by the way ;) behalve dat je 5 cm langer bent en een man bent :D hahaaa

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 17:43 ----------

Dat zijn mooie maten!!!!
Hoop ook ooit in die been en borst omtrek te halen.

Wel klote met kleren kopen! K krijg broeken maar net over m'n benen en dan staat t wagenwijd open bij mn middel. Drama! Maar ja mag niet klagen ;) Dus dan maar jurkjes en van die legging broeken dragen :D
 
Back
Naar boven