XXL Nutrition

Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg mooie foto!
Ik ben blij dat je gewoon mee kan doen.
Heel veel succes met de voorbereiding van die run.
Het ziet er echt pittig uit wat je allemaal moet doen. :eek:
Ik heb een stukje gelezen over de wedstrijd van dit jaar en had dus al het vermoeden dat je mee doet in Weeze. (voor jou waarschijnlijk niet zo ver weg toch? )
 
Mooie massa heb je er bij, idd een verschil met je begin periode!

Met toen ik 15kg lichter woog, dat zeker! :o

Erg mooie foto!
Ik ben blij dat je gewoon mee kan doen.
Heel veel succes met de voorbereiding van die run.
Het ziet er echt pittig uit wat je allemaal moet doen. :eek:
Ik heb een stukje gelezen over de wedstrijd van dit jaar en had dus al het vermoeden dat je mee doet in Weeze. (voor jou waarschijnlijk niet zo ver weg toch? )

Thx meid! Komt wel goed!
Het is niet te ver weg, maar misschien dat ik toch een hotelletje boek om er lekker in de buurt te zitten en niet alvorens lang hoef te reizen :)

Zometeen voor het werken eindelijk weer ff lekker trainen :cool:
Heb er zin in, benen voelen wel goed dus die pak ik ook weer mee :)
Trainingen post ik nu niet meer, want de contest is begonnen!

Stemmen kan hier: [Link niet meer beschikbaar]

Wat een prachtige foto's zitten er tussen en fysiek! Echt bravo dames!

Hoe het was in de periode dat ik nog last had van kh-angst & veelste weinig eten:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe ik nu ben, sterker dan ooit...eet weer goed gezond en die kh angst daar ben ik bijna overheen. Ik eet zoals ik gezond moeten qua verhouding en op de momenten dat ik het lastig heb, blijf ik rationeel nadenken...komt goed :thumbs: :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga hierna gewoon lekker door met andere doelen :)
Mijn vet% zal vanzelf wel wat dalen als ik zometeen kan beginnen met mijn hardloop schema :) ik ben benieuwd waar ik over enkele maanden sta :).

Iedereen bedankt die mijn log hebben mee gelezen en zo nu en dan eens reageren :). Ik wens jullie alle veel succes met alles en natuurlijk veel geluk&gezondheid!

Adios! :kiss:
 
Een hele prestatie hoor
Je ziet er 100 % beter uit met wat meer vlees ;)
Je bent een dame met een ontzettend grote eigen wil en eenmaal bepaald wat je wilt ga je er voor (nee ik ken je verder niet maar zo kom je op mij over)
Probeer het niet te extreem door te drijven maar blijf in de buurt van dit fysiek maar iets gespierder (Vind ik het mooiste bij dames)
Je benen zijn trouwens al behoorlijk gespierd.
 
Je kunt heel trots op jezelf zijn Jen ;)
Strongman Run ziet er leuk uit.. wel zwaar :) toen ik de naam strongman zag vallen had ik heel iets anders verwacht :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven