AndroidHealthClinic

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Zo vandaag lekker benen gedaan. Ging ook niet 100% maar ging toch redelijk. Ik zal wel spierpijn krijgen na al die tijd niks doen. Ben wel ****ing 2 kilo aangekomen en weeg nu 70kg. Stond een jongen voor me op de weegschaal en die was gewoon 3 kg lichter... Awkward moment haha.

Maar zie het ook wel bij m'n benen aan de zijkanten. Hoop dat m'n vet percentage gauw weer omlaag gaat. Maar voor nu ben ik blij dat ik weer bezig ben :)
 
Ik wilde net zeggen: Gewoon van genieten dat je weer kan.
(ik ben nog wanhopig op dat moment aan het wachten)

Succes morgen :p
 
Zo ik heb net weer lekker rug en schouders getraind! Ging weer een stuk beter al viel er gewicht nog wel wat tegen ;) maar heb wel een voldaan gevoel. Nu rust en volgende week weer er tegen aan! :D
 
Goed zo. Ben jaloers.. :( benen trainen.. heerlijk..
 
Iedereen is jaloers;)
 
Geen last meer van je keel?
Ben je al weer aan het knallen of doe je nog even rustig aan?
 
Geen last meer van je keel?
Ben je al weer aan het knallen of doe je nog even rustig aan?

Heel soms heb ik keelpijn maar voornamelijk verkouden en nies 30 keer per dag haha. Wel irritant ;)

Ik heb er gister alles uitgehaald wat erin zit maar deadlift heb ik bv overgeslagen net als squatten woensdag. Maar de oefeningen die ik heb gedaan heb ik wel tot het maximale van mijn kunnen gedaan. Helaas is het toch een stuk minder dan 3 weken terug maar ik verwacht volgende week alweer redelijk op m'n oude niveau te zitten. Ben benieuwd!
 
rustig opbouwen en dan ga je zelfs over je oude vorm heen ;)
 
Nou ik ben het helemaal zat dat ik wat hoger in vet percentage zit momenteel. Dussss ik ga de komende periode cutten. Ik twijfel nog of ik hierbij ondersteuning van bijv hydroxycut advanced ga gebruiken. Ik heb nog nooit zoiets gebruikt maar ik wil het toch een keer proberen denk ik.

Dus besloten om vanaf vandaag ook weer meer op de fiets te gaan doen ipv alles lui met de auto. Het weer is nu toch ook redelijk :) Dus vanavond naar de stad op de fiets en vanaf maandag op de fiets naar m'n werk (nog 20 a 30 min fietsen) en naar de sportschool :D
 
vanaf maandag op de fiets naar m'n werk (nog 20 a 30 min fietsen)

Ik blijf me keer op keer verbazen wat voor ideeen mensen hebben bij fietsen. Het zou niet eens bij mij opkomen om de auto te pakken als ik op <45minuten rustig tempo-afstand ergens vandaan zit.

Maargoed, het is goed dat je jezelf tot fietsen gaat zetten! Fietsen zet best zoden aan de dijk. Ik voelde me aanzienlijk lamlendiger toen ik van baan wisselde en met de auto naar mijn werk ging (ipv 2 x 35 à 40minuten fietsen per dag).
 
Ik blijf me keer op keer verbazen wat voor ideeen mensen hebben bij fietsen. Het zou niet eens bij mij opkomen om de auto te pakken als ik op <45minuten rustig tempo-afstand ergens vandaan zit.

Maargoed, het is goed dat je jezelf tot fietsen gaat zetten! Fietsen zet best zoden aan de dijk. Ik voelde me aanzienlijk lamlendiger toen ik van baan wisselde en met de auto naar mijn werk ging (ipv 2 x 35 à 40minuten fietsen per dag).

Tja het is zo makkelijk als de auto voor de deur staat haha. Maar ik denk dat het voor mij wel goed is om me even uit m'n dipje te halen. En het kan sowieso geen kwaad en scheelt ook nog tijd ook aangezien ik dan uit m'n werk gelijk door kan naar de sportschool :D
 
Fiets? Euh..

Ik heb al..5 jaar niet meer gefietst..:rolleyes::o


---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 13:33 ----------

Nou ik ben het helemaal zat dat ik wat hoger in vet percentage zit momenteel. Dussss ik ga de komende periode cutten. Ik twijfel nog of ik hierbij ondersteuning van bijv hydroxycut advanced ga gebruiken. Ik heb nog nooit zoiets gebruikt maar ik wil het toch een keer proberen denk ik.
Ben benieuwd of het verschil maakt! Let me know. :)
 
Fiets? Euh..

Ik heb al..5 jaar niet meer gefietst..:rolleyes::o


---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 13:33 ----------


Ben benieuwd of het verschil maakt! Let me know. :)

Ja haha sinds ik een auto heb (nu 3 jaar) fiets ik eigelijk nooit meer, tenzij het hartje zomer is. Maar het is toch lekker om extra cardio mee te pakken dmv fietsend naar m'n bestemmingen te gaan :cool:

Ja ik laat het zeker weten! Ik ben ook benieuwd. Nou ik ga ff kijken of ik wat pics kan maken zoals ik er nu bij sta... beetje lastig om zelf pics te maken maar ga het proberen.
 
Fietsen is katabol:p
 
oke k*t kwaliteit foto's (spiegel kan blijkbaar wel een schoonmaakbeurt gebruiken) maar beter iets dan niets. Zoals jullie kunnen zien heb ik stevige benen. Ben ik wel blij mee. Maar ik wil iets meer definitie zien voor het mooie :D o en meer kuiten mag ook ;)

IMG_0648.jpg


IMG_0653.jpg


IMG_0655.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie benen. Ruilen, krijg jij een slechte knie ervoor terug. Enne zonder haar.
 
Een vrouw haar benen kunnen niet stevig genoeg zijn:D

Als je gaat cutten heb je gruwelijke wheels, let maar op
 
Mooie benen. Ruilen, krijg jij een slechte knie ervoor terug. Enne zonder haar.

Hahaha nou ik heb ook slechte knieën hoor. Zie je die bult niet onder m'n knieën (osgood schlatter) echt lelijk en pijnlijk soms.
 
Back
Naar boven