Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Phoe spinning was weer zwaarrrrr gister, maar wel lekker voldaan gevoel ;) Vandaag boobies en armen trainen :D
 
Zo zojuist weer 5 km hardgelopen... heerlijk in de regen ;)

Gister ipv vrijdag borst en armen getraind, ging niet zo lekker deze keer zoals jullie hieronder zien:
Bench press (benen naar beneden) 3x15x20kg
Bench press (horizontaal) 3x15x20kg
High cable curls 15x5kg, 15x5kg en 15x7,5kg
Bicep curl dumbbell 3x15x8kg
Tricep pushdown stang 3x15x12,5kg
Tricep pulldown stang (reverse grip) 3x15x10kg
 
Toch goed bezig geweest:-)
Hoelang doe je, over 5 km?
 
Toch goed bezig geweest:-)
Hoelang doe je, over 5 km?

Thnx :)

Haha nou best wel lang over het rondje "hard"lopen... 40 min nl... als mensen stevig doorlopen halen ze me in geloof ik :p

Rennen is niet echt mijn ding, maar ik doe het omdat ik weet dat het goed voor me is. En binnen 2 weken hoor ik wanneer ik de sporttest van de politie heb. Spannend!
 
Zeker spannend. Het zal wel goed gaan. Je ziet sommige dames bij de politie die volgens mij nog geen 40 min kunnen lopen:-)
 
Haha idd, je bent in ieder geval geweest. Bij mij schiet het er vaak bij in ;)
 
Haha idd, je bent in ieder geval geweest. Bij mij schiet het er vaak bij in ;)

Voor mij is zo'n k*t training m'n luie dag ;) dusss morgen weer knallen :D
 
Oeee net gebeld door de politie, maandag heb ik de sporttest al! :D duss nog ff extra cardio doen deze week en vanaf vrijdag middag niet sporten denk ik zodat ik genoeg energie (en geen spierpijn) heb maandag. Spannend!
 
Politie?

-abbo
 
Als wat? Vmbo-er die s'avonds kleine kinderen boetes geeft omdat hun fiets licht niet werkt, of een andere functie waar je daadwerkelijk een bijdrage levert ?
 
Als wat? Vmbo-er die s'avonds kleine kinderen boetes geeft omdat hun fiets licht niet werkt, of een andere functie waar je daadwerkelijk een bijdrage levert ?


:roflol:

meneer tactico ben je ook he:p
 
Als wat? Vmbo-er die s'avonds kleine kinderen boetes geeft omdat hun fiets licht niet werkt, of een andere functie waar je daadwerkelijk een bijdrage levert ?

En wat voor wonderbaarlijke functie heb jij dan wel niet in het dagelijks leven? Echt nuttig ben je hier in ieder geval niet :p
 
Ik studeer nu fysiotherapie, dus als ik dan mensen aftroggel, doe ik dat bij mensen die hulp nodig hebben. Niet bij kleine kindjes en andere mierenneukerij
 
Ik studeer nu fysiotherapie, dus als ik dan mensen aftroggel, doe ik dat bij mensen die hulp nodig hebben. Niet bij kleine kindjes en andere mierenneukerij

Nou veel succes verder in je kortzichtige leven.. Ik ga verder niet meer op je reageren want heeft denk ik toch weinig zin. Laterrrrrr
 
Niet reageren? Je hebt helemaal nergens antwoord op gegeven, alleen zo'n kansloos tegenargument.

Ik zal wel waarschijnlijk de enigste zijn op deze wereld die genaaid is door een straatagent
 
Back
Naar boven