Fitness Seller

Kitty's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thnx allen :)
 
Mooie foto's hoor
Alles is al gezegd dus ik zeg maar 1 ding helemaal top
Wees maar trots
 
Ik ben er nog niet... Moet nog 11 weken op dieet en dus nog een stuk droger worden. Benen mag wel wat meer definitie in. Maar alles is al wel helemaal strak gelukkig. Bovenlijf gaat harder dan onder maar dat komt helemaal goed. Ik ga lekker verder en ben benieuwd hoe m'n lijf eruit gaat zien over paar weken :)
 
Benen zullen wel t laatst bijtrekken. Wel leuk om te volgen zeg! Verschil is super goed te zien. Hard work pays off. :thumbs:
 
Vind nu al super resultaat en ben benieuwd hoe je benen eruit gaan zien als je weer wat verder bent.
 
Goed bezig.

Gaat lekker.
Benen duurt altijd langst.
Bij iedereen;)

Succes
 
Wow je ziet er echt supergoed uit!
 
Nog 11 weken? Hoe lang ben je dan in totaal bezig?
 
Nog 11 weken? Hoe lang ben je dan in totaal bezig?

Nog 10 vanaf zondag en dan ben ik al 10 weken bezig. Bedoeling was om open Rotterdamsche mee te doen maar ik vond dat net iets te snel, ik wil wel zeker zijn van m'n lichaam zodra ik de 1e keer mee doe, is al spannend genoeg ;) Daarnaast is het lastig met de toelating aangezien ik nooit een wedstrijd heb gedaan. Ik wil nu 12 mei meedoen met de Walters open cup. En dan in dec met flex cup.
 
Begin al maar te zonnebanken dan :D
 
Thnx :D

Ja die bikini heb ik laten maken en ik ben nu zelf allemaal steentjes erop aan het zetten. Veel werk maar wordt erg mooi :)
 
ImageUploadedByTapatalk1362040280.601209.jpg


ImageUploadedByTapatalk1362040293.910442.jpg
 
nou, je hebt er veel voor over, dat is al zeker een feit :)
 
glitter en glammer :)
 
Back
Naar boven