XXL Nutrition

klaar:)

Als ik die foto's zo zie zou ik ook zeggen je bent klaar, ziet er perfect uit gast!

Sow zie deze topic nu pas!

Ziet r echt vet goed uit kerel! Die biceps van jou zijn echt baldadig dik en rond man!!! :eek:

Schouders ook super goed, die side chest pose is echt heel netjes! Verder rug, borst en benen ook goed. Je triceps lijken minder maar dat komt denk ik door die super dikke biceps. Je bent echt vet goed vooruit gegaan kerel, respect!

Lijkt trouwens wel of je nog wat vocht vast houdt of heb ik dat maar...?

LOOK AT THE BALLS ON THAT :eek: !

Well mother****er!
Lang op deze foto's gewacht was echt benieuwd naar het resultaat, petje af!
Wat is de [omtreg] edit: omtrek :D van je boven arm?
(allo jaj spraken die niederlande of njiet?)
Die schouders... what the... meloenen!!!!!!

nice work!

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima vooruitgang...

Toch vind ik je borst beter kunnen als ik naar de rest van je fysiek kijk.

Dit is toch ook wel mijn doel.

Ziet er goed uit man.

Ziet er indrukwekkend uit! Doe zo voor. :thumbs:

Ziet er goed uit! :thumbs:

yep... nice ! :cool:

Ja man ziet er echt goed uit respect.

haha niet van zichzelf.... zeker zonnebank :)

mikepl4 zei:
en volgens mij is meneer van zichzelf een beetje getint..

Haha, nou val je toch door de mand he ;)

Maar ziet er perfect uit. Je bent echt goed gegained, dat moeten wel goede genen zijn. En erg jammer dat het filmpje verloren is gegaan, dat was nml nog bruter!!

Whow :eek: ! Dat is echt een motivatie voor beginners zoals ik, mooi man, gefeliciteerd!

The_Oak zei:
Prima vooruitgang...

Toch vind ik je borst beter kunnen als ik naar de rest van je fysiek kijk.

Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen, er zijn altijd wel wat zwakkere punten, of anders gezien.. de super spiergroepen laten de goede spiergroepen minder lijken.

Dat laatste lijkt me hier het geval..

Ziet er top uit exarchos.. straks voor de zomer 2 procentjes vet 'zakken' en je bent helemaal weer klaar voor die Turkse snorretjes was het niet?

respect

Johny zei:
Haha, nou val je toch door de mand he ;)

Maar ziet er perfect uit. Je bent echt goed gegained, dat moeten wel goede genen zijn. En erg jammer dat het filmpje verloren is gegaan, dat was nml nog bruter!!

zonnebank mietjes:fu:

wazzup zei:
Commentaar op die eerste foto: je buik hoort niet voor je borst uit te komen, ga eens rechtop staan (buik in borst vooruit rug recht).

verder wrede rug-foto ! (en goed in de massa)

Mijne bulk-buik komt altijd voor mijn borst... of is dit meer commentaar bedoeld voor tijdens het poseren?

Grtz
DiS

Sloeg meer op de foto. Mooi lijf, maar een slechte houding, dat vond ik een beetje zonde.

Is ook moeilijk te veranderen, ik heb zo'n bochel van op die schoolbankskes te zitten...

Grtz
DiS

DiSTuRBeD zei:
Is ook moeilijk te veranderen, ik heb zo'n bochel van op die schoolbankskes te zitten...

Grtz
DiS

dat is anders,
als je poseert en je spant je abs aan kun je ze beter wat naar binnen trekken, lijkt je taille kleiner en je pecs groter

Mijn voorbeeld :bow: :bow: Damn mooi gedaan man, respect!

Terug
Naar boven