MuscleMeat

Terug van weggeweest

Gaat goed maat, Keep it up!

Offtopic: iedereen heeft het altijd over abbo's. Kan je berichten krijgen op nieuwe updates oid? Ik kom hier niet zo vaak:D

Gaat goed maat, Keep it up!

Offtopic: iedereen heeft het altijd over abbo's. Kan je berichten krijgen op nieuwe updates oid? Ik kom hier niet zo vaak:D

rechts bovenin topic opties aanklikken en dan op abboneren klikken, vervolgens krijg je mailtjes met updates. :)

• Topic Starter Topic Starter
vooruitgangjw_zps67c88d6d.jpg

wel leuke vooruitgangpic

hard2believe natty. en dat mag je vertalen als: ik ben jaloers op je discipline en genen! dafuq.

Genen of aas, beide impressive.

Eerste keer dat ik je log zie, prima vooruitgang ondanks je schouder problemen.
Was al een tijdje benieuwd naar pics van je :kiss: keep it up :D
PS. acne op je rug of lijkt dat zo? ik had er begin deze zomer ook last van, is nu weg door: biergist, tijdelijk scrubben en minder lactose... misschien dat je er wat aan hebt :)

Laatst bewerkt:
Goeie vooruitgang! :D

Yes jelly

Niccce

PS. acne op je rug of lijkt dat zo? ik had er begin deze zomer ook last van, is nu weg door: biergist, tijdelijk scrubben en minder lactose... misschien dat je er wat aan hebt :)

Check z'n pics (foto icoon onder z'n account naam).. zieke bloat en acne :P still natty tho

Check z'n pics (foto icoon onder z'n account naam).. zieke bloat en acne :P still natty tho

PFFFFF kom er na meer dan een jaar pas achter dat je zo foto's kunt bekijken, m'n traps bedekken mijn ogen ben ik bang:rolleyes:
Ik geloof wel dat hij natty is. beetje hetzelfde fysiek als dat van mij alleen zijn triceps zijn voller (denk ik).
Acne zegt niks btw, had er zelfs ook last van en het kwam uit het niets :mad:

hard2believe natty. en dat mag je vertalen als: ik ben jaloers op je discipline en genen! dafuq.

thanks bro

Genen of aas, beide impressive.

thanks. Zal niet reageren op AAS of natty discussie behalve dat ik heb door de laatste 2 jaar heen fotos geupload om de zoveel tijd, en ik denk niet dat je echt sprongen ziet die natty niet mogelijk zijn.

Thanks man, zal wel wat biergist halen en scrubben. Minder zuivel is notanoption though :P

Goeie vooruitgang! :D

Yes jelly

ty

thanks mayne

Believe what you want bra, thanks for the compliment

maar weer even keertje update hierzo.
Huidige shape is wel redelijk ok. baal alleen enorm van die schouder en knie elke keer.

2014-02-24 01.15.59.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2014-02-24 01.15.13.jpg

Wel 2 redelijke pics. Light of the gods op deze kamer. Hoop binnenkort weer echt stappen te maken als die k*tknie en schouder over zijn. Vandeweek even zoeken naar naam van mn orthopeed voor mri, en behandelplan met fysio ligt op tafel.

Die knieën ook altijd... rot dingen zijn het. :/

Zie geen punten die achter lopen, gewoon een beast fysiek

hoe veel pakken chokolade melk heb je inmiddels al op ?

Sweet brah.

blijf doorknallen.

Terug
Naar boven