master00
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed maat, Keep it up!
Offtopic: iedereen heeft het altijd over abbo's. Kan je berichten krijgen op nieuwe updates oid? Ik kom hier niet zo vaak![]()

Gaat goed maat, Keep it up!
Offtopic: iedereen heeft het altijd over abbo's. Kan je berichten krijgen op nieuwe updates oid? Ik kom hier niet zo vaak![]()

keep it up 

Eerste keer dat ik je log zie, prima vooruitgang ondanks je schouder problemen.
Was al een tijdje benieuwd naar pics van jekeep it up
PS. acne op je rug of lijkt dat zo? ik had er begin deze zomer ook last van, is nu weg door: biergist, tijdelijk scrubben en minder lactose... misschien dat je er wat aan hebt![]()
still natty thoCheck z'n pics (foto icoon onder z'n account naam).. zieke bloat en acnestill natty tho

hard2believe natty. en dat mag je vertalen als: ik ben jaloers op je discipline en genen! dafuq.
Eerste keer dat ik je log zie, prima vooruitgang ondanks je schouder problemen.
Was al een tijdje benieuwd naar pics van jekeep it up
PS. acne op je rug of lijkt dat zo? ik had er begin deze zomer ook last van, is nu weg door: biergist, tijdelijk scrubben en minder lactose... misschien dat je er wat aan hebt![]()

Check z'n pics (foto icoon onder z'n account naam).. zieke bloat en acnestill natty tho

Die knieën ook altijd... rot dingen zijn het. :/
Zie geen punten die achter lopen, gewoon een beast fysiek
hoe veel pakken chokolade melk heb je inmiddels al op ?