AndroidHealthClinic

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

ah jij bent nog van de kwaadste niet

Ah kijk, ik besef nu pas dat als iemand een opinie heeft, en je gaat er hard tegenaan, dan zal die persoon zich nog harder opstellen; zo is nu eenmaal iedereen. (x1)
Ik kon echter wel de reden van sommige argumenten begrijpen, of begrijpen waarom ze zo hardnekkig zijn. Maar het bleven meetal reacties met inhoud, met al dan niet, correcte argumenten.
Daar zijn sommige BB'ers nog niet toe. Of toch één BB'er niet. Komt mss nog wel.
Ik moet wel toegeven dat het de eerste keer is dat ik heb bijgeleerd op een forum waar men het over politiek en religie heeft. Ik heb het bovenvermelde inzicht (zie x1) pas twee dagen geleden verworven. Mss komt het door het ouder worden. Dan wordt men mss wat milder. Jeetje, ik voel mijn beenderen al kraken.

omg dit is gewoon lachwekkend ;)
ja jong je bent blijkbaar een beetje psychopatisch hoor.. Blijkbaar kan je nog altijd niet zien waarom deze thread werd opgestart.. Had je dat gedaan dan was hier al die zever niet nodig geweest..

Hoe oud ben je eigenlijk?

omg dit is gewoon lachwekkend ;)
ja jong je bent blijkbaar een beetje psychopatisch hoor.. Blijkbaar kan je nog altijd niet zien waarom deze thread werd opgestart.. Had je dat gedaan dan was hier al die zever niet nodig geweest..

Hoe oud ben je eigenlijk?

Waarom werd deze thread dan volgens u opgestart?

By the way, 18 jaar + 4 jaar studies + 3 jaar werk + 3 jaar studies= , jawel 28 jaar. Doet dat er toe?

BACK ON TOPIC ? !

ik zal daar maar eens goed mee lachen.. ;)
net zoals met al je vorige posts

Een hoofddoek dragen tijdens een bijzitter functie heeft niets te maken met verdraagzaamheid.
Die vrouw wou gewoon uitdagen en hoopte ervoor dat iemand een opmerking maakte op haar hoofddoek. Ze kon ze zich in de slachtoffer rol duwen en nog wat geld opstrijken ook...
Het is gewoon een etiquette die ze moet volgen.. een soort respect. Als ik in een moskee binnen ga kom ik daar toch ook niet binnen met mijn schoenen. Dat staat nochtans ook nergens in een strafwetgeving .. Het is gewoon een regel die je volgt als je wat respect hebt.

Je zou beter de eerste post hier nog eens lezen.. Want jij kan maar blijkbaar niet door je kop krijgen dat je hier met al je argumenten nog altijd naast de essentie van de zaak slaagt.

Ik vind het erg dat heel veel mensen de functie als bijzitter niet willen doen en alles proberen om er onderuit te geraken. Via doktersattesten en dergelijke. En dan zin er moslima's die hun democratische plicht WEL willen doen en dan bgint men te zeiken dat ze door dat stkje stof op haar kop de democratie kan beinvloeden.
Dagen voor de verkiezingen werd gezegd dat de verantwoordelijke van het kieskantoor mocht beslissen om de bijzitter al dan niet toe te laten met de hoofddoek. Toch wel veel zeggenschap voor iemand die niet verkozen werd.
De bijzitters die hun werk deden met hoofddoek hebben hun werk goed gedaan anders hadden we wel klachten gehoord. Weer eens was dit zo'n zaak die werd opgeblazen buiten alle proporties

en Venetian, waar heb je het over als je spreekt over het opstrijken van geld? Had ze in haar klacht een financiele schadevergoeding gevraagd?
Geloof me , die vrouwen met hoofddoek hebben liever niet al die aandacht over een stukje stof; Negeer het stukje stf op hun hoofd en praat met hen eens normaal (heb je zeker nog nooit gedaan) over koetjes en kalfjes en je zou mss merken dat ze dezelfde verlangens hebben als ieder ander mens.

hehe
Als we hier eens een poll houden é zul je zien dat jouw mening maar door enkele wordt gedeeld.
Opnieuw zo een typisch geval waar die soort mensen zich in de slachtoffer rol duwen. Die vrouw wiest maar al te goed dat ze ging provoceren met die hoofddoek. De verantwoordelijke mocht kiezen zeg je hier..
Hij/zij koos ervoor dat die doek af moest voor de functie als bijzitter. Dan moet die vrouw zich maar aanpassen aan de regels en zich niet gaan verbergen achter haar geloof.
Diegene die de zaak buiten zin proporties blaasde was hier die vrouw. Daar is gewoon geen twijfel om.. Jij begint hier gewoon de zaken om te draaien..

Voor mij is het gewoon een ongeschreven regel dat je je hoofddoek in zo'n functies afneemt. Als teken van respect. Ik zou der toch ook niet met een grote cowboyhoed gaan zitten?

In een moskee ga je toch ook niet binnen met ou vuile schoenen aan? Dat staat nochtans ook nergens omschreven in de Belgische wetgeving. Is gewoon een teken van respect ( ook als niet moslim natuurlijk )

Ik denk btw of niemand het prettig vindt zijn zondag op te offeren om der zoals een gans te gaan zitten.

hehe
Als we hier eens een poll houden é zul je zien dat jouw mening maar door enkele wordt gedeeld.
Opnieuw zo een typisch geval waar die soort mensen zich in de slachtoffer rol duwen. Die vrouw wiest maar al te goed dat ze ging provoceren met die hoofddoek. De verantwoordelijke mocht kiezen zeg je hier..
Hij/zij koos ervoor dat die doek af moest voor de functie als bijzitter. Dan moet die vrouw zich maar aanpassen aan de regels en zich niet gaan verbergen achter haar geloof.
Diegene die de zaak buiten zin proporties blaasde was hier die vrouw. Daar is gewoon geen twijfel om.. Jij begint hier gewoon de zaken om te draaien..

Voor mij is het gewoon een ongeschreven regel dat je je hoofddoek in zo'n functies afneemt. Als teken van respect. Ik zou der toch ook niet met een grote cowboyhoed gaan zitten?

In een moskee ga je toch ook niet binnen met ou vuile schoenen aan? Dat staat nochtans ook nergens omschreven in de Belgische wetgeving. Is gewoon een teken van respect ( ook als niet moslim natuurlijk )

Ik denk btw of niemand het prettig vindt zijn zondag op te offeren om der zoals een gans te gaan zitten.

Die vrouw droeg de hoofddoek al lang in haar dagelijkse leven. dus je gaat me niet vertellen dat ze dan die dag de hoofddoek ook aandeed om te provoceren.
in de moskee doe je je schoenen af om de vloer niet vuil te maken want er wordt ebeden op de grond; Het heeft dus een reden. De hoofddeok in een kiskantoor heeft geen enkel negatief gevolg voor de verkiezing!

idd, en toch klaagde ze daar niet over; Ze zei: ik wil mijn burgerplicht vervullen maar zie niet in waarom ik die zou moeten afdoen". In andere kieskantoren mocht het wel en waren er geen problemen; Diegene die aandacht wou was de voorzitter die de hoofddoek wou verbieden.

jamaar als niet moslim zijnde zou ik ook mijn schoenen uitdoen daar.
Waarom? Ik moet het nochtans niet van de wet.. Staat nergens omschreven.
Zou ik er dan ook amok beginnen maken met die imam en hem voor de rechter slepen?
Doe het gewoon uit respect.

Diezelfde vrouw had de keuze van de verantwoordelijke moeten respecteren en haar hoofddoek moeten afnemen.
Snap niet waarom dat zo moeilijk is? Juist hetzelfde

Nee gaat ze natuurlijk weer het "o zo erge slachtoffer" uithangen en de hele zaak opblazen. Zo'n zaken maken me gewoon misselijk. Je kan blijkbaar niet toegeven dat die vrouw verkeerd was.

jamaar als niet moslim zijnde zou ik ook mijn schoenen uitdoen daar.
Waarom? Ik moet het nochtans niet van de wet.. Staat nergens omschreven.
Doe het gewoon uit respect.

Diezelfde vrouw had de keuze van de verantwoordelijke moeten respecteren en haar hoofddoek moeten afnemen.
Snap niet waarom dat zo moeilijk is? Juist hetzelfde

mss had de voorzitter respect moeten hebben voor een vrouw die haar plicht wou doen en perfect nederlands sprak. De hoofddoek zou haar niet belemmerd hebben inhet uitvoeren van haar taak? EN DAT IS WAT TELT!
De voorzitter had haar kunnne vragen om met haar naar bed te gaan; Ah ja tis de keuze van de voorzitter he.

haha
allé tis al goed ik denk of iedereen hier wel weet wie er gelijk heeft ..

Ik draag altijd een clownsneus. Zo'n rood balletje van de cliniclowns. Maar ondanks dat, nemen mensen me niet serieus.

mss had de voorzitter respect moeten hebben voor een vrouw die haar plicht wou doen en perfect nederlands sprak. De hoofddoek zou haar niet belemmerd hebben inhet uitvoeren van haar taak? EN DAT IS WAT TELT!
De voorzitter had haar kunnne vragen om met haar naar bed te gaan; Ah ja tis de keuze van de voorzitter he.

'T is toch heel makkelijk , die voorzitter was indirect haar meerdere oftewel haar baas , als mijn / jullie baas vraagt geen petje op te doen tijdens je werk dan doe je die toch gewoon niet op . simpel . met een hoofddoek is het wat mij betreft niets anders. Tegen het gebruik van hoofddoeken ben ik totaal niet , maar je moet toegeven dat het in bepaalde functies niet gaat net als het dragen van een pet .

En dat naar " bed gaan " kom op zeg , das geen redelijke vergelijking he ! daarintegen vind ik dat de vraag waar we het over hebben zéér redelijk is !

'T is toch heel makkelijk , die voorzitter was indirect haar meerdere oftewel haar baas , als mijn / jullie baas vraagt geen petje op te doen tijdens je werk dan doe je die toch gewoon niet op . simpel . met een hoofddoek is het wat mij betreft niets anders. Tegen het gebruik van hoofddoeken ben ik totaal niet , maar je moet toegeven dat het in bepaalde functies niet gaat net als het dragen van een pet .

En dat naar " bed gaan " kom op zeg , das geen redelijke vergelijking he ! daarintegen vind ik dat de vraag waar we het over hebben zéér redelijk is !

Dat vindy jij. Dat is jouw opinie. Maar in dit hele debat doen opinies er niet toe; Wat elt is de internationalae wetgeving. en die heeft de vrouw het recht hem te dragen!

Idd , maar een petje dragen is ook vrij in die zelfde wet !!
echter als gevraagd word om deze af te doen dan dan doen wij dat uit beleefdheid ,.....the rest is up 2 you :D

sluiten deze topic.. na ongeveer 10 paginas discussie is het wel duidelijk geworden wie er verkeerd is

Idd , maar een petje dragen is ook vrij in die zelfde wet !!
echter als gevraagd word om deze af te doen dan dan doen wij dat uit beleefdheid ,.....the rest is up 2 you :D

had je de wet gelezen dan had je gezien dat het gaat om religieuze uidrukkingen. een petje is dat niet. Is het echter wel een uitdrukking van je religie, dan heb je gelijk en zou ook het petje moeten kunnne;

Terug
Naar boven