Fitness Seller

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

mijn post slaat nergens op maar ik haat moslims

thinkalot jy ben dom
m44 jy ben coel

mijn post slaat nergens op maar ik haat moslims

thinkalot jy ben dom
m44 jy ben coel
Inderdaad je post slaat nergens op!;
en by the way, beledigen is tegen de forumregels en getuigt van weinig redeneringsvermogen.
en je zinnen getuigen van weinig kennis van de Nederlandse taal;

exact, het niet op didactische wijze deponerenvan equilibritisch opgestelde opinie's doet het nivo van echauffatie toenemen en zal deze topic constructief divergeren.
en das k*t

volgens mij is het nog altijd: DIT topic............ ( ipv deze topic)

je lijkt wel een intellectuele Antiliaan!

:D :D :D

Het eerste gedeelte klopt (intelectueel) het volgende is minder van toepassing.
Maar je hebt wel gelijk. Ik ben redelijk erudiet maar heb nog nooit een zin kunnen ontleden en ook het fokschaap is aan mij niet besteed(t)(dt)

Het eerste gedeelte klopt (intelectueel) het volgende is minder van toepassing.
Maar je hebt wel gelijk. Ik ben redelijk erudiet maar heb nog nooit een zin kunnen ontleden en ook het fokschaap is aan mij niet besteed(t)(dt)

je bent niet de enige. De Nederlandse taal zit vol onregelmatigheden en onlogische regels. er is een tijd geweest dat ik de de dt-regels heel goed kon toepassen maar ik merk dat ik meer en meer twijfel in sommige gevallen;

Weer on topic: in Groot-Brittanië heeft een moslimvrouw die de gezichtssluier wou dragen op het werk een rechtzaak verloren; Dat is begrijpelijk en verdedigbaar vanuit juridisch standpunt. De voorwaarden die ik al zo vaak aanhaalde zijn hier niet gerespecteerd. De gezichtssluier kan er toe leiden dat mensen niet meer identifieerbaar zijn en kan leiden tot gevaarlijke toestanden: bijv een man die een aanslag pleegt en zich dan verstopt onder de gezichtssluier en zo kan ontsnappen.
het zou mss interessant zijn te weten of de vrouw geboren en getogen is in GB of ze er pas een jaar of vijf woont bijv. Als ze er pas woont kan men ook zeggen:" je wist dat het niet mocht of je weet het nu, bevalt het je niet, dan keer je maar terug van waar je komt". Als ze er geboren is en getogen dan kan je moeilijk dat argumetn gebruiken. Dat lijkt vreemd om dat van mij te horen maar ik zeg het keer op keer: de wet kan de vouw in kwestie niet gebruiken in haar voordeel want ze voldoet niet aan de vwn zoals vermeld in de internationale verdragen.

je bent niet de enige. De Nederlandse taal zit vol onregelmatigheden en onlogische regels. er is een tijd geweest dat ik de de dt-regels heel goed kon toepassen maar ik merk dat ik meer en meer twijfel in sommige gevallen;

Weer on topic: in Groot-Brittanië heeft een moslimvrouw die de gezichtssluier wou dragen op het werk een rechtzaak verloren; Dat is begrijpelijk en verdedigbaar vanuit juridisch standpunt. De voorwaarden die ik al zo vaak aanhaalde zijn hier niet gerespecteerd. De gezichtssluier kan er toe leiden dat mensen niet meer identifieerbaar zijn en kan leiden tot gevaarlijke toestanden: bijv een man die een aanslag pleegt en zich dan verstopt onder de gezichtssluier en zo kan ontsnappen.
het zou mss interessant zijn te weten of de vrouw geboren en getogen is in GB of ze er pas een jaar of vijf woont bijv. Als ze er pas woont kan men ook zeggen:" je wist dat het niet mocht of je weet het nu, bevalt het je niet, dan keer je maar terug van waar je komt". Als ze er geboren is en getogen dan kan je moeilijk dat argumetn gebruiken. Dat lijkt vreemd om dat van mij te horen maar ik zeg het keer op keer: de wet kan de vouw in kwestie niet gebruiken in haar voordeel want ze voldoet niet aan de vwn zoals vermeld in de internationale verdragen.

AAAAAH laat me erbuiten:who:

slotje op thread en kleine ban voor thinkalotnot..

Jongen dit is nog altijd een bb forum; houdt ou daarmee bezig..
Als je op "hoogstaand niveau" ;p wil discussieren ga dan op een uber links forum je zever posten. Want als je echt door je posts leest merk ik maar één ding op. Een ventje met veel haat tegenover ons westerlingen... Jij bent probably de grootste racist hier opt forum. Dat moet zeker schockerend zijn right want allochtonen zijn meestal gewend andere mensen zo te noemen...
Uiteindelijk thinkalot maken je posts hier niemand iets uit.. Dringt tot niemand door want qua essentie heeft die vrouw onterecht klacht ingediend.

Dus verdoe je tijd nietmeer met hier al je ingestudeerde nummertjes te copy pasten...

slotje op thread en kleine ban voor thinkalotnot..

Jongen dit is nog altijd een bb forum; houdt ou daarmee bezig..
Als je op "hoogstaand niveau" ;p wil discussieren ga dan op een uber links forum je zever posten. Want als je echt door je posts leest merk ik maar één ding op. Een ventje met veel haat tegenover ons westerlingen... Jij bent probably de grootste racist hier opt forum. Dat moet zeker schockerend zijn right want allochtonen zijn meestal gewend andere mensen zo te noemen...
Uiteindelijk thinkalot maken je posts hier niemand iets uit.. Dringt tot niemand door want qua essentie heeft die vrouw onterecht klacht ingediend.

Dus verdoe je tijd nietmeer met hier al je ingestudeerde nummertjes te copy pasten...
Op hoogstand niveau mag je hier dus blijkbaar niet discussieren? Dus het moet op een laag niveau blijven zodat je nog kan volgen misschien?
Jij bent blijkbaar niet het grootste licht thuis. je zit hier op een "politiek en religie"-afdeling van het forum. Hier kan je dus moeilijk over iets anders praten he. Hoofddoek was de topic die werd gestart, dus daar praten we dan ook over. Praat je liever over bb, daar is ook een thread voor. Bevalt deze topic je niet, dan moet je hem niet lezen he!

Ik haat geen westerlingen. Ik ben pro westers en pro democratie en contra diegenen die onze democratie ondermijnen. Waarom denkl je dat ik zo'n belang hecht aan de internationale wetgeveing? Je leest blijkbaar alleen de zaken die je stelling bevestigen en negeert de zaken die je stelling ontkrachten.

en je roept om de vijf seconden om me te bannen; Lees de forumregels dan eens goed door! één van de zaken die je een ban kunnen opleveren zijn het schelden enbeledigen. dat heb je al meerdere keren gedaan!

Tevens copy paste ik geen ingstudeerde antwoorden daar ik reageer op posts van anderen. Ik had hevige discussies met sommige forumleden maar ik kon hen tenminste niet verwijten dat ze geen argumenten aanbrachten (of toch niet altijd). Maar jij bent een geval apart. Je schendt de forumregels constant en dan vraag je om mij te bannen;
Ik zeg het nogmaals, deze topic gaat over de hoofddoek. Wil je niet meedebatteren, dan zoek je maar je heil in het "geile hanenhok" of zo.

niet het grootste licht .. jong toch
ik denk wel of een veel groter licht ben dan jij
wetenschappen wiskunde gedaan aso en nu bezig voor biochemie..

en weet je naar wat jouw postjes rieken.. pure indoctrinatie jong.

Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij jouw geraakt nietwaar?
Kom kom het is al lang duidelijk ga ergens anders haat preken ok; we zijn gedaan met jouw

niet het grootste licht .. jong toch
ik denk wel of een veel groter licht ben dan jij
wetenschappen wiskunde gedaan aso en nu bezig voor biochemie..

Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij jouw geraakt nietwaar?
Kom kom het is al lang duidelijk ga ergens anders haat preken ok; we zijn gedaan met jouw

Haat preken? Ik ben hier al weken aan het zeiken dat we verdraagzamer meoten zijn en meer naar iemands handelen moeten kijken ipv naar diens kledij. Leven en laten leven zei ik al meerdere keren. Welke posts lees jij eigenlijk? Zit jij wel op dezelfde bb-site.
Aso gedan? geweldig, ik heb net 7 jaar universiteit achter de rug en heb daardoor twee universitaire diploma's waaronder criminologie. Doet er niet toe dat ik dit vermeld want je zal dat wellicht als een leugen beschouwen.
Doet er niet toe.
je zegt dat je een gevoelige snaar hebt geraatkt maar je antwoordt niet op mijn reactie op je vorige post!
Je wil me laten bannen maar jij bent diegene die beledigt. Je zet dat ik haar predik maar jij hebt al meerdere malen alle moslims op een zelfde hoopje gegooid een duidelijk gemaakt wat je van hen denkt. Jij bent diegene die haat predikt! Wake up and smell the coffee.

ik zal daar maar eens goed mee lachen.. ;)
net zoals met al je vorige posts

Een hoofddoek dragen tijdens een bijzitter functie heeft niets te maken met verdraagzaamheid.
Die vrouw wou gewoon uitdagen en hoopte ervoor dat iemand een opmerking maakte op haar hoofddoek. Ze kon ze zich in de slachtoffer rol duwen en nog wat geld opstrijken ook...
Het is gewoon een etiquette die ze moet volgen.. een soort respect. Als ik in een moskee binnen ga kom ik daar toch ook niet binnen met mijn schoenen. Dat staat nochtans ook nergens in een strafwetgeving .. Het is gewoon een regel die je volgt als je wat respect hebt.

Je zou beter de eerste post hier nog eens lezen.. Want jij kan maar blijkbaar niet door je kop krijgen dat je hier met al je argumenten nog altijd naast de essentie van de zaak slaagt.

akkoord dat we ons allemaal redelijk irriteren aan sommige uitspraken van thinkalot.
maar dit is toch wel erg op een "laten we allemaal thinkalot afzeiken"topic aan het lijken:rolleyes:

akkoord dat we ons allemaal redelijk irriteren aan sommige uitspraken van thinkalot.
maar dit is toch wel erg op een "laten we allemaal thinkalot afzeiken"topic aan het lijken:rolleyes:

Ik moet koetje echt bedanken deze topic maakt me boos , laat me lachen en helpt me door de loze uurtjes heen. Echt geweldig dit.

Ik had gemerkt dat er heel wat mensen geirriteerd raakten door mijn postings dus vroeg ik me af of ik me mss te hard en eenzijdig opstelde. daarom heb ik al meerdere keren laten blijken dat ik veel van jullie standpunten wel snap ,maar dat ik vermoedde dat jullie je van "schietschijf" vergissen; Zie een beetje terug. Dat het eerder de "man die een werkloosheidsuitkering ontvangt maar geen nederlands wil leren en daardoor geen werk vindt', moet aanpakken en niet zozeer de moslimvrouw die een hoofddoek wil dragen EN wil werken EN de taal spreekt. zelf al ben jer er tegen (en ik begrijp wel degelijk waarvan en waardoor de weerstand komt) zij is niet het probleem in onze maatschappij. Het zijn de profiteurs en de criminelen die voor overlast zorgen.

Maar Venetian kan blijkbaar die nuancering niet maken en blijft maar beledigen en voor een ban schreeuwen. Men kan me veel verwijten: dat ik koppig ben, niet mijn ongelijk wil toegeven, dat ik altijd het laatste woord wil hebben, ... maar men kan niet zeggen ik haat predik en westerlingen haat. BE REAL VENETIAN.
Dus Venetian, nu je me terug een beetje hebt afgezeikt, net toen we terug ON TOPIC waren, laten we nu terug on topic gaan voor zij die dat willen en anders moet men niet meer reageren of meelezen. Get the message venetian?

Laatst bewerkt:
Ik moet koetje echt bedanken deze topic maakt me boos , laat me lachen en helpt me door de loze uurtjes heen. Echt geweldig dit.

Ik moet toegeven dat ik er nu ook wel de "luchtigheid"" van inzie. Ik maakte me behoorlijk boos toen ik veel tegenwind kreeg, maar nu ik besef dat een deel van die wind werd veroorzaakt door mijn harde opstelling, kan ik me iets meer ontspannen en meegenieten van de nu toch wel heel grappige bijdrages van sommige bb-ers. Ik zal geen naam noemen want ik wil terug on topic gaan. (iedereen weet tevens toch over wie ik het heb. :D

Ik moet toegeven dat ik er nu ook wel de "luchtigheid"" van inzie. Ik maakte me behoorlijk boos toen ik veel tegenwind kreeg, maar nu ik besef dat een deel van die wind werd veroorzaakt door mijn harde opstelling, kan ik me iets meer ontspannen en meegenieten van de nu toch wel heel grappige bijdrages van sommige bb-ers. Ik zal geen naam noemen want ik wil terug on topic gaan. (iedereen weet tevens toch over wie ik het heb. :D

ah jij bent nog van de kwaadste niet

Terug
Naar boven