exact, het niet op didactische wijze deponerenvan equilibritisch opgestelde opinie's doet het nivo van echauffatie toenemen en zal deze topic constructief divergeren.
en das k*t
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exact, het niet op didactische wijze deponerenvan equilibritisch opgestelde opinie's doet het nivo van echauffatie toenemen en zal deze topic constructief divergeren.
en das k*t
sorry jody:
anachronisme= als je bijv een cowboy ziet of een ridder op een paard in een film, en die heeft een polshorloge aan, dan is dat een anachronisme. Iets wat niet op zijn plaats in de tijd is.
veel duidelijker numijn post slaat nergens op maar ik haat moslims
thinkalot jy ben dom
m44 jy ben coel

Inderdaad je post slaat nergens op!;mijn post slaat nergens op maar ik haat moslims
thinkalot jy ben dom
m44 jy ben coel
en das k*t

volgens mij is het nog altijd: DIT topic............
Het eerste gedeelte klopt (intelectueel) het volgende is minder van toepassing.
Maar je hebt wel gelijk. Ik ben redelijk erudiet maar heb nog nooit een zin kunnen ontleden en ook het fokschaap is aan mij niet besteed(t)(dt)
je bent niet de enige. De Nederlandse taal zit vol onregelmatigheden en onlogische regels. er is een tijd geweest dat ik de de dt-regels heel goed kon toepassen maar ik merk dat ik meer en meer twijfel in sommige gevallen;
Weer on topic: in Groot-Brittanië heeft een moslimvrouw die de gezichtssluier wou dragen op het werk een rechtzaak verloren; Dat is begrijpelijk en verdedigbaar vanuit juridisch standpunt. De voorwaarden die ik al zo vaak aanhaalde zijn hier niet gerespecteerd. De gezichtssluier kan er toe leiden dat mensen niet meer identifieerbaar zijn en kan leiden tot gevaarlijke toestanden: bijv een man die een aanslag pleegt en zich dan verstopt onder de gezichtssluier en zo kan ontsnappen.
het zou mss interessant zijn te weten of de vrouw geboren en getogen is in GB of ze er pas een jaar of vijf woont bijv. Als ze er pas woont kan men ook zeggen:" je wist dat het niet mocht of je weet het nu, bevalt het je niet, dan keer je maar terug van waar je komt". Als ze er geboren is en getogen dan kan je moeilijk dat argumetn gebruiken. Dat lijkt vreemd om dat van mij te horen maar ik zeg het keer op keer: de wet kan de vouw in kwestie niet gebruiken in haar voordeel want ze voldoet niet aan de vwn zoals vermeld in de internationale verdragen.

Op hoogstand niveau mag je hier dus blijkbaar niet discussieren? Dus het moet op een laag niveau blijven zodat je nog kan volgen misschien?slotje op thread en kleine ban voor thinkalotnot..
Jongen dit is nog altijd een bb forum; houdt ou daarmee bezig..
Als je op "hoogstaand niveau" ;p wil discussieren ga dan op een uber links forum je zever posten. Want als je echt door je posts leest merk ik maar één ding op. Een ventje met veel haat tegenover ons westerlingen... Jij bent probably de grootste racist hier opt forum. Dat moet zeker schockerend zijn right want allochtonen zijn meestal gewend andere mensen zo te noemen...
Uiteindelijk thinkalot maken je posts hier niemand iets uit.. Dringt tot niemand door want qua essentie heeft die vrouw onterecht klacht ingediend.
Dus verdoe je tijd nietmeer met hier al je ingestudeerde nummertjes te copy pasten...
niet het grootste licht .. jong toch
ik denk wel of een veel groter licht ben dan jij
wetenschappen wiskunde gedaan aso en nu bezig voor biochemie..
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij jouw geraakt nietwaar?
Kom kom het is al lang duidelijk ga ergens anders haat preken ok; we zijn gedaan met jouw
akkoord dat we ons allemaal redelijk irriteren aan sommige uitspraken van thinkalot.
maar dit is toch wel erg op een "laten we allemaal thinkalot afzeiken"topic aan het lijken![]()
Ik had gemerkt dat er heel wat mensen geirriteerd raakten door mijn postings dus vroeg ik me af of ik me mss te hard en eenzijdig opstelde. daarom heb ik al meerdere keren laten blijken dat ik veel van jullie standpunten wel snap ,maar dat ik vermoedde dat jullie je van "schietschijf" vergissen; Zie een beetje terug. Dat het eerder de "man die een werkloosheidsuitkering ontvangt maar geen nederlands wil leren en daardoor geen werk vindt', moet aanpakken en niet zozeer de moslimvrouw die een hoofddoek wil dragen EN wil werken EN de taal spreekt. zelf al ben jer er tegen (en ik begrijp wel degelijk waarvan en waardoor de weerstand komt) zij is niet het probleem in onze maatschappij. Het zijn de profiteurs en de criminelen die voor overlast zorgen.akkoord dat we ons allemaal redelijk irriteren aan sommige uitspraken van thinkalot.
maar dit is toch wel erg op een "laten we allemaal thinkalot afzeiken"topic aan het lijken![]()
Ik moet koetje echt bedanken deze topic maakt me boos , laat me lachen en helpt me door de loze uurtjes heen. Echt geweldig dit.

Ik moet toegeven dat ik er nu ook wel de "luchtigheid"" van inzie. Ik maakte me behoorlijk boos toen ik veel tegenwind kreeg, maar nu ik besef dat een deel van die wind werd veroorzaakt door mijn harde opstelling, kan ik me iets meer ontspannen en meegenieten van de nu toch wel heel grappige bijdrages van sommige bb-ers. Ik zal geen naam noemen want ik wil terug on topic gaan. (iedereen weet tevens toch over wie ik het heb.![]()