XXL Nutrition

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

wil het niet goedschiks..........dan maar kwaadschiks ??

waaraan denk je je negatieve karma (power) te danken te hebben ??

hint:
.........niet door je slimme opmerkingen

:janken:

neen,niet kwaaadschiks! Dat heet discussieren; ik denk dat jullie gewoon gefrustreerd zijn dat jullie me niet hebben kunnen overtuigen of doen opgeven. dat is alles.
Kunnen we nu terug back on topic gaan.

wil het niet goedschiks..........dan maar kwaadschiks ??

waaraan denk je je negatieve karma (power) te danken te hebben ??

hint:
.........niet door je slimme opmerkingen

:janken:

de neative karma komt er omda tik in een gevoelige topic niet opgeef als 5 leden niet akkoord met me gaan. Ams ze alle vijf negatieve karma geven dan is het snel geklaard. Heeft niks te maken met populariteit. Ik ben hier trouwens niet in dit debat om populair te worden.

neen,niet kwaaadschiks! Dat heet discussieren; ik denk dat jullie gewoon gefrustreerd zijn dat jullie me niet hebben kunnen overtuigen of doen opgeven. dat is alles.
Kunnen we nu terug back on topic gaan.

we zijn toch on-topic, alleen speel jij nu die vrouw met die hoofddoek!!

:D :D :D

Altijd dat geziek en gezeik over religie. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden. De standaard thread heeft 2 pagina's ofzo. Maar zodra het woord god of allah de revue passeert wordt het per ommegaande een thread van onnavolgbare lengte.

der is hier helemaal geen toegeven of niet..
feit is dat jij blijkbaar gebrainwasht bent er niet afwijkt van je indoctrinatie..
Hebben extreem linkse ratten je soms ontvoerd & allerlei tests op je gedaan? ;)

en met ou pseude intellectuele woordenschat altijd.. jongen toch; daar zien wij hier allemaal doorheen

feit is dat jij blijkbaar gebrainwasht bent er niet afwijkt van je indoctrinatie..

en met ou pseude intellectuele woordenschat altijd.. jongen toch; daar zien wij hier allemaal doorheen
Tegen wie heb jij het nu?

tegen thinkalot not tsien ;)

Ik vind die hoofddoekjes bij sommigen echt geil staan!

:haha: Bedankt voor deze afsluiting.

Slotje?

Als men links is is men automatisch gebrainwashet he. en als je rechts bent dan ben je dat niet.
Ik gebruikte wel degelijk wetenschappelijke termen die niks met pseudo wetenschap te maken hebben he.

dude de helft van dit forum verstaat jou woordenschat niet
dit is een bb pl forum geen wetenschapsforum
nederlands aub damn ik kan dit topic niet goed volgen hoor

Ik vind die hoofddoekjes bij sommigen echt geil staan!

In de 19 de eeuw §( ja idd heel lang geleden) was de hoofddoek in onze contreien een mode geworden en stond het chique om er één te drragen. het was een modegril die uit het midden oosten was overgevlogen , door de handelaars meegebracht.
het staat sommige vrouwen heel goed.
Ik persoonlijk vind de hoofddoek een anachronisme maar vind wel dat het recht om hem te dragen moet blijven.

dude de helft van dit forum verstaat jou woordenschat niet
dit is een bb pl forum geen wetenschapsforum
nederlands aub damn ik kan dit topic niet goed volgen hoor

Ja ik begrijp best wat je bedoelt en het is echt niet mijn bedoeling de grote jan uit te hangen met grote woorden. Ik zelf kom uit een arbeidersgezin en zal dus alleen die woorden gebruiken als het echt niet anders kan. Bijv de woorden assimilatie en accomodatie, het was het onderwerp van de discussie, dus dan kan je moeilijk anders. Ik denk tevens dat de meesten toch wel kunne volgen. Er is tevens google als je iets niet goed snapt.

In de 19 de eeuw §( ja idd heel lang geleden) was de hoofddoek in onze contreien een mode geworden en stond het chique om er één te drragen. het was een modegril die uit het midden oosten was overgevlogen , door de handelaars meegebracht.
het staat sommige vrouwen heel goed.
Ik persoonlijk vind de hoofddoek een anachronisme maar vind wel dat het recht om hem te dragen moet blijven.

ik geef het op:rolleyes: :o

exact, het niet op didactische wijze deponerenvan equilibritisch opgestelde opinie's doet het nivo van echauffatie toenemen en zal deze topic constructief divergeren.
en das k*t

Terug
Naar boven