Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een no-lifers...
Ik heb meer respect voor de scholieren die net doen alsof ze gaan staken en dan naar huis gaan of naar de coffeeshop.

Wat een no-lifers...
Ik heb meer respect voor de scholieren die net doen alsof ze gaan staken en dan naar huis gaan of naar de coffeeshop.

Het waren allochtonen!
Zo nu is jinsu weer blij en kan hij weer lekker haat zaaien op internet.
Het was rustig "tv-beelden", totdat er een bepaalde groep met vuurwerk moest gaan gooien, drie keer raden welke herkomst deze figuren hadden.
Ik denk dat jij aardig verbitterd bent "pat21", wat zeer jammer is zeker gezien je leeftijd.
19 jaar. Ik ben zeker niet verbitterd "sayid"[/B]
Waarom raden als het live op tv was.Vuurwerk gooiers waren Hollandse jongens.Gewoon pubers.Vielen ook een paar meisjes flauw,die door buitenlandse jongens naar de ehbo werden gedragen.Meschien dat je daarmee in de war was.
.
.Zou goed kunnen[/B]
Waarom raden als het live op tv was.Vuurwerk gooiers waren Hollandse jongens.Gewoon pubers.Vielen ook een paar meisjes flauw,die door buitenlandse jongens naar de ehbo werden gedragen.Meschien dat je daarmee in de war was.