Fitness Seller

Klacht scholieren wegens politie geweld

Wat een no-lifers...

Ik heb meer respect voor de scholieren die net doen alsof ze gaan staken en dan naar huis gaan of naar de coffeeshop.

Is er iets j354j4??

Calm down killer. It's only the internet.

Ik heb gehoord dat er vanmiddag 10 mensen zijn opgepekt dat valt dus zwaar mee.

Het was rustig "tv-beelden", totdat er een bepaalde groep met vuurwerk moest gaan gooien, drie keer raden welke herkomst deze figuren hadden ;) .

Het waren allochtonen!

Zo nu is jinsu weer blij en kan hij weer lekker haat zaaien op internet.

Misschien maakt jinsu zijn eigen feiten "pat21".

Het was rustig "tv-beelden", totdat er een bepaalde groep met vuurwerk moest gaan gooien, drie keer raden welke herkomst deze figuren hadden ;) .

Waarom raden als het live op tv was.Vuurwerk gooiers waren Hollandse jongens.Gewoon pubers.Vielen ook een paar meisjes flauw,die door buitenlandse jongens naar de ehbo werden gedragen.Meschien dat je daarmee in de war was.

Ik denk dat jij aardig verbitterd bent "pat21", wat zeer jammer is zeker gezien je leeftijd.

Jammer dat je al zo vroeg bent heengegaan.

[/B]

Waarom raden als het live op tv was.Vuurwerk gooiers waren Hollandse jongens.Gewoon pubers.Vielen ook een paar meisjes flauw,die door buitenlandse jongens naar de ehbo werden gedragen.Meschien dat je daarmee in de war was.

Nope, was een groep getinte mensen, misschien heb jij andere beelden gezien ;) .

@ Sayid

Ik ben zelf buitenlands dusseh ;) .

[/B]

Zou goed kunnen

Terug
Naar boven