Drummerbart
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen een paar scholiertjes durven ze het wel op te nemen. Al helemaal als er 0 dreiging vanuit gaat.
Een wijk vol probleemallochtonen/vak vol hooligans/clubhuis met motorrijders/etc. is weer een heel ander verhaal.
Staking tegen lesuren - Hyves.Nl
Hier hun hyves site. Kan je dit tuig bij de bron aanpakken. Wie doen er allemaal mee![]()

Tegen een paar scholiertjes durven ze het wel op te nemen. Al helemaal als er 0 dreiging vanuit gaat.
Een wijk vol probleemallochtonen/vak vol hooligans/clubhuis met motorrijders/etc. is weer een heel ander verhaal.
Ik heb stukjes gezien op tv maar wat IK heb gezien ging de politie ook roekeloes te werk, ze sloegen jongeren die gewoon al wegwilden nadat ze hadden gezegd dat ze wegmoesten what's up with that? Als ik daar was geweest had ik zo'n agent waarschijnlijk helemaal verbouwd... maar goed dat ik er niet bij was trouwens![]()
Ik heb stukjes gezien op tv maar wat IK heb gezien ging de politie ook roekeloes te werk, ze sloegen jongeren die gewoon al wegwilden nadat ze hadden gezegd dat ze wegmoesten what's up with that? Als ik daar was geweest had ik zo'n agent waarschijnlijk helemaal verbouwd... maar goed dat ik er niet bij was trouwens![]()
Neen, want ik vind dat ze groot gelijk hebben. 9 uur is veel te veel. Onderwijs heeft veel te veel aandeel in het leven van een scholier, waardoor andere 'zaken' verwaarloosd worden. Het leven van een gemiddeld scholier is opstaan, naar school gaan, thuis nog toetsen/taken leren/maken en dan is het al rap 20.00u
Dat is geen leven meer.
).
Wat een stoere blauwjassen.Dat ze dat durven zonder m e pakkie aan.Volgende keer flikken ze het misschien bij de kleuters als het sinterklaas feest uit de hand loopt.Ook knap dat ze tijd konden vrijmaken,het is een drukke tijd kwa bekeuringen uitschrijven.
9 uur per dag naar school9 uur x5 dagen x40weken = 1800 uur
Zonder de studiedagen en de lesuitvallen.
Is een klein tikje niet genoeg,moet dat meteen het ziekenhuis in.De politie is er toch voor een veilig nederland ? begin dan bij jezelf zoals jullie ook zeggen.![]()
.
.En hadden de 'stak(k)ertjes' jou auto nou net gesloopt omdat die toevallig op hun pad stond dan was de politie weer te laf geweest qua optreden. Iedereen dient zich aan de regels te houden ook die k*t studenten. Demonstraties en stakingen hebben bijna nooit een probleem opgeleverd tot mensen gingen rellen en daarna huilie gingen doen omdat ze een paar welverdiende klappen hebben gekregen.
Blijf dan lekker thuis zitten wachten op je uitkering en ga langzaam dood.

Neen, want ik vind dat ze groot gelijk hebben. 9 uur is veel te veel. Onderwijs heeft veel te veel aandeel in het leven van een scholier, waardoor andere 'zaken' verwaarloosd worden. Het leven van een gemiddeld scholier is opstaan, naar school gaan, thuis nog toetsen/taken leren/maken en dan is het al rap 20.00u
Dat is geen leven meer.
.Dit gaat over scholieren niet over studenten.
KINDEREN van 12-18 jaar.![]()
Dit gaat over scholieren niet over studenten.
KINDEREN van 12-18 jaar.![]()

Dat moet vooral jij zeggen kerel.
Stakingen zijn toegestaan mits er aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Ik geloof trouwens niet dat het merendeel van de scholieren lid zijn van de vakbond dat een vereiste is voor rechtmatige staking.