- Waardering
- 32
Woensdag tel je niet mee.
en pauzes tellen ze wrsch ook niet mee + 1 studie uur= 50 min (hier toch)
Waarom tel je woensdag niet mee? Ik moet dan gewoon fijn naar school hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woensdag tel je niet mee.
en pauzes tellen ze wrsch ook niet mee + 1 studie uur= 50 min (hier toch)
Waarom tel je woensdag niet mee? Ik moet dan gewoon fijn naar school hoor.
Tijd om een niveau lager te doen als je zo lang met school bezig bent. Ik kan me VWO herinneren als een super leuke tijd met vrij weinig school. Kan me niet voorstellen dat dat in 2 jaar veranderd is.
Dan nog. Noem is wat dingen op waardoor jij zoveel uur extra bezig zou zijn tov een andere school. Als je van 's morgens half 9 tot 's avonds 8 met school bezig bent, doe je iets niet goed.Alle scholen zijn anders. De ene heeft veel meer aandeel in het dagelijks leven van een leerlingd an een ander. Het is niet zozeer de niveau dat hoog is (integendeel). Maar ze vragen gewoon veel van je.
* Algemene vakken, je hebt basis kennis nodig dus dat is geen ramp, of wil je meteen kwantumfysica op de middelbare school volgen?
Ik heb de mavo/havo/vwo en HBO achter de rug, nu zit ik op de uni, ik heb een bijbaan en ga vier keer per week naar de sportschool. Af en toe is het wel stressen, maar het is te doen, snap de tegenwoordige jeugd echt niet.
Op de basisschool ja, maar op de middelbare school is het een gewone schooldag.
Ik vind dat ik trouwens te veel met school bezig MOET zijn. Mijn mentrix zegt ook dat je het niet redt met gemiddeld 1 uur huiswerk per dag, ga er maar vanuit dat je 2 uur bezig hoort te zijn per dag zei ze tegen mij. Ik zit ook alleen op school om dat papiertje te halen en niet omdat ik het zo leuk vind om al die vakken te leren waar ik toch geen interesse in heb. Ik doe vwo trouwens.
Dan nog. Noem is wat dingen op waardoor jij zoveel uur extra bezig zou zijn tov een andere school. Als je van 's morgens half 9 tot 's avonds 8 met school bezig bent, doe je iets niet goed.
Ik geloof ook niet dat al die leerlingen, die gingen staken, het zo moeilijk hebben. 't Zal meer iets zijn geweest van: staken = spannend en een vrije dag = meedoen.
Op de basisschool ja, maar op de middelbare school is het een gewone schooldag.
Ik vind dat ik trouwens te veel met school bezig MOET zijn. Mijn mentrix zegt ook dat je het niet redt met gemiddeld 1 uur huiswerk per dag, ga er maar vanuit dat je 2 uur bezig hoort te zijn per dag zei ze tegen mij. Ik zit ook alleen op school om dat papiertje te halen en niet omdat ik het zo leuk vind om al die vakken te leren waar ik toch geen interesse in heb. Ik doe vwo trouwens.
En op een andere school heb je geen toetsen en spreekbeurten? Verslagen/onderzoeken is ook allemaal standaard stof. Verslag over een onderneming is zo gedaan en bedrijfshoudkunde kan ik zo niet beoordelen. Wat doe je eigenlijk voor opleiding? Met je 19e ben je bijna klaar met middelbare school en als je dit al veel vindt, bereid je dan maar voor op je vervolgopleiding. Bij een bepaald niveau hoort ook een snelheid waarmee je moet werken. Als je langzamer bent, dan moet je gewoon meer tijd investeren. Simpel. Vandaar dat ik me afvroeg of je niet beter niveau lager kon doen.Om een voorbeeld te geven. Voor morgen heb ik een toets van frans, een spreekbeurt van engels, een verslag over een onderneming en een taak voor bedrijfshoudkunde. Gelukkig kwam dit allemaal na het weekend, waardoor tijd zat. Maar zoals ik al zei, hebben we voor elke dag wel iets te doen. Van vrije tijd kan je nauwelijks meer spreken. Ik kan enkel nog naar de gym gaan en dat is het.
Vorig jaar was dat bij m'n vorige school anders. Daar kregen we zelden taken. Echt een groot verschil. Ik ben daarom ook van plan om van school te veranderen. Ik wil gewoon maar zeggen dat er sterke verschillen zijn tussen scholen en dat de hoge aandeel van een school op iemands leven niet zozeer een voordeel heeft. Je andere interesses worden in een mate verwaarloosd.
En op een andere school heb je geen toetsen en spreekbeurten? Verslagen/onderzoeken is ook allemaal standaard stof. Verslag over een onderneming is zo gedaan en bedrijfshoudkunde kan ik zo niet beoordelen. Wat doe je eigenlijk voor opleiding? Met je 19e ben je bijna klaar met middelbare school en als je dit al veel vindt, bereid je dan maar voor op je vervolgopleiding. Bij een bepaald niveau hoort ook een snelheid waarmee je moet werken. Als je langzamer bent, dan moet je gewoon meer tijd investeren. Simpel. Vandaar dat ik me afvroeg of je niet beter niveau lager kon doen.
.Ik heb duidelijk aangetoond hoe het zit in mijn situatie, daar kan je niet omheen. Louter vergelijkingen van u geschiedenis tov iemand anders is een waardeloos argument.
Zo'n systeem zoals in Duitsland zie ik wel zitten. School van 8 uur tot 13 uur en zaterdag ook.
Ik weet niet hoe de niveau van de leerlingen daar zit, maar zoveel verschil kan er toch niet zijn me dunkt...
Staking tegen lesuren - Hyves.Nl
Hier hun hyves site. Kan je dit tuig bij de bron aanpakken. Wie doen er allemaal mee![]()

Het is heel simpel hoor.
Als je een goede studie doet die je later een goede baan met bijbehorend salaris oplevert kost dat je heel veel uren maar daar krijg je dan ook wat voor terug.
Je kan er natuurlijk ook met de pet naar gooien en later vakkenvuller worden....tis maar net wat je wil.
En mensen die voor overlast zorgen dienen gecorrigeerd te worden.
Wie dus niet wil luisteren moet maar voelen en niet achteraf huilen.
Welcome to the real world.

Het is geen waardeloos element het is een voorbeeld dat het wel kan. Dat jij geen plan van aanpak of tijdsschema kunt opstellen ligt aan jezelf.

Oom Testo heeft gesproken
Je hebt niets te klagen hier in de westerse wereld. Er zijn genoeg landen waar mensen wel willen studeren maar waar het gewoon niet mogelijk is bij gebrek aan financiele middelen, scholing en faciliteiten.
En hier lopen ze te ******** over een paar uurtjes meer les per jaar, jullie moesten je schamen![]()