XXL Nutrition

Klacht scholieren wegens politie geweld

Toen ik op de middelbare school zat viel dat allemaal wel mee, en is nog niet zo lang geleden. Ik had 1200 uur in plaats van de verplichte 1080 uur en het was een luizenleventje. Nooit later klaar dan 3 uur, nooit eerder beginnen dan half 9, je hoefde ongeveer 3 keer per jaar iets te maken en zorgen dat je een voldoende haalde bij je tentamens. Nu op de universiteit zit ik bijna dagelijks van 9 tot 5 of later op school. Dan moet je nog minstens 10 uur per week thuis aan school werken en daarnaast nog parttime werken (gelukkig kan ik het me veroorloven om werkloos te zijn:p).

WTf, hoe kan dat nu ?
Hier begint de school om half 9 en eindigt 2x in de week om 15u40 en 16u30.
En elke dag heb je wel iets te doen. Zijn het geen taken, dan zijn er wel toetsen te leren.
Ik vind dat de scholen toch wel rekening moet houden dat ze van de jongeren niet teveel vragen.

Nou, ik heb de filmpjes gezien van die "harde klappen" en dat stelde geen bal voor. Corrigerende tik omdat je je grote smoel niet wil houden noem ik dat. Heb geen enkel medelijden voor de arme zielige leerlingen. Ik heb HAVO gedaan en het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen dat het veel werk was. Twee vingers in mijn neus en lol hebben op school en thuis. Wat een erge tijd jongens nounou...

Ow dus een lagere leeftijd legitimeert tot het overtreden van de wet...

Als jij het een goed idee vind dat kinderen door de politie worden afgerost ben je one sick ****.

In mijn ogen gewoon hard aanpakken iedereen is gelijk voor de wet, en de huidige generatie middelbare scholieren is niet een uitblinker kwa kennis, taalgebruik enzovoort...

We kunnen niet allemaal een master degree hebben he jinsu. :eyes:

"Mammaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb een blauwe plek!"
:eek:

........afgerost noemen ze dat tegenwoordig......

Wat is je argument dan later als je 8 uur of meer per dag moeten werken :scratch: .

1. School vraagt meer dan 8 uren. Niet enkel zit je bijna 1/3 van je dag op school, na het school stopt je schoolleven nog niet. Al snel neemt het meer dan 1/3 van je dagelijkse activiteit over. Dat is veel te veel.
2. als het een job is die je graag doet, dan valt het zeer goed mee. Maar in het middelbare school heb je zoveel algemene vakken dat de interesse niet altijd hoog blijft.[/quote]

Wel gave tags onderaan...
" huilen mammie, k*t scholieren, politie homos, stakkers"

Studenten, scholieren , ik ruik het verschil niet :p

Wat doe je in dit topic dan:roflol: Ga naar school ofzo:)

Verder niet zo huilen als scholier zijnde, als je elke dag 9 uur naar school moet, zit je gewoon op een k*t school.

Ohja en als je je leven laat beheersen door school, dan ben je wel erg k*t. Ga meer spijbelen ofzo:) Je leeft maar 1 keer, dat ga je toch niet vernken, omdat je zo graag een diploma wilt. Werken kan altijd nog, ga gewoon 10 jaar over je middelbare school doen. Ik ben ook al 6 jaar bezig en moet nog 1 jaar.

Verder niet zo huilen als scholier zijnde, als je elke dag 9 uur naar school moet, zit je gewoon op een k*t school.

Ohja en als je je leven laat beheersen door school, dan ben je wel erg k*t. Ga meer spijbelen ofzo:) Je leeft maar 1 keer, dat ga je toch niet vernken, omdat je zo graag een diploma wilt. Werken kan altijd nog, ga gewoon 10 jaar over je middelbare school doen. Ik ben ook al 6 jaar bezig en moet nog 1 jaar.

Karma hou je tegoed!
Ah spijbelen, onze uitlaatklep:D

• Topic Starter Topic Starter

Heb me school al afgemaakt , met plezier zelfs ;)

Als jij het een goed idee vind dat kinderen door de politie worden afgerost ben je one sick ****.

We kunnen niet allemaal een master degree hebben he jinsu. :eyes:

Niemand dwingt jou om te staken, doe je het toch moet je ook de consequenties daarvan in koop nemen en niet achteraf beginnen te janken dat je een tik op je vinger hebt gekregen. Het Europese Hof kijkt niet naar leeftijd. Als mijn kind bijvoorbeeld zou gaan staken voor weiniger uren, zou die een schop onder zijn kont krijgen, wat denken jullie wel dat jullie zijn, iets speciaals misschien :scratch: . Je gaat naar school om iets te leren en niet om tijd te verdoen met allerlei onnuttige dingen.

Het zou de maatschappij niet goed doen als iedereen een Master Degree zou hebben, je moet ook mensen hebben die goed met hun handen kunnen omgaan ;) . Maar het gebrek aan algemene kennis, kleine woordenschat is gewoon triest, diep triest. Tegenwoordig interesseert de jeugd zich alleen nog maar voor de bling bling, baco's en breezers :mad: . En dan roepen ze na een mislukte sollicitatie "discriminatie", ik kan me goed voorstellen dat een werkgever geen mensen met een inherent gebrek in dienst willen nemen.

1. School vraagt meer dan 8 uren. Niet enkel zit je bijna 1/3 van je dag op school, na de school stopt je schoolleven nog niet. Al snel neemt het meer dan 1/3 van je dagelijkse activiteit over. Dat is veel te veel.
2. als het een job is die je graag doet, dan valt het zeer goed mee. Maar op de middelbare school heb je zoveel algemene vakken dat de interesse niet altijd hoog blijft.

* Algemene vakken, je hebt basis kennis nodig dus dat is geen ramp, of wil je meteen kwantumfysica op de middelbare school volgen?

Ik heb de mavo/havo/vwo en HBO achter de rug, nu zit ik op de uni, ik heb een bijbaan en ga vier keer per week naar de sportschool. Af en toe is het wel stressen, maar het is te doen, snap de tegenwoordige jeugd echt niet.

Laatst bewerkt:
Niemand dwingt jou om te staken, doe je het toch moet je ook de consequenties daarvan in koop nemen en niet achteraf beginnen te janken dat je een tik op je vinger hebt gekregen. Het Europese Hof kijkt niet naar leeftijd. Als mijn kind bijvoorbeeld zou gaan staken voor weiniger uren, zou die een schop onder zijn kont krijgen, wat denken jullie wel dat jullie zijn, iets speciaals misschien :scratch: . Je gaat naar school om iets te leren en niet om tijd te verdoen met allerlei onnuttige dingen.
Daarom staken ze ook:) Veel scholen hebben studie uren aka uren vernken op school.

Dit doen ze omdat de studielast niet halen.

Daarom staken ze ook:) Veel scholen hebben studie uren aka uren vernken op school.

Dit doen ze omdat de studielast niet halen.

Denk je dat ze je later op een MBO/HBO/Uni ook nog je kont vegen? Dat betekent zelfstudie, leren om dingen zelfstandig aan te pakken. En bovendien zou je in die tussenuren al aan je huiswerk kunnen werken in plaats van de gangster uit te hangen op het schoolplein.

Denk je dat ze je later op een MBO/HBO/Uni ook nog je kont vegen? Dat betekent zelfstudie, leren om dingen zelfstandig aan te pakken. En bovendien zou je in die tussenuren al aan je huiswerk kunnen werken in plaats van de gangster uit te hangen op het schoolplein.

Goed punt, alleen kinderen van 12-16 die aan zelfstudie doen:roflol:

Brutal illusions:)

En hadden de 'stak(k)ertjes' jou auto nou net gesloopt omdat die toevallig op hun pad stond dan was de politie weer te laf geweest qua optreden. Iedereen dient zich aan de regels te houden ook die k*t studenten. Demonstraties en stakingen hebben bijna nooit een probleem opgeleverd tot mensen gingen rellen en daarna huilie gingen doen omdat ze een paar welverdiende klappen hebben gekregen.

Blijf dan lekker thuis zitten wachten op je uitkering en ga langzaam dood.

Wist je trouwens dat mensen die te dom voor de politie zijn bij de beveiliging gaan werken.
Uhh uitkering,ik heb een koophuis die waarschijnlijk 3 maal hoger licht dan een koophuis van iemand die bij de beveiliging werkt.

Neen, want ik vind dat ze groot gelijk hebben. 9 uur is veel te veel. Onderwijs heeft veel te veel aandeel in het leven van een scholier, waardoor andere 'zaken' verwaarloosd worden. Het leven van een gemiddeld scholier is opstaan, naar school gaan, thuis nog toetsen/taken leren/maken en dan is het al rap 20.00u
Dat is geen leven meer.
Tijd om een niveau lager te doen als je zo lang met school bezig bent. Ik kan me VWO herinneren als een super leuke tijd met vrij weinig school. Kan me niet voorstellen dat dat in 2 jaar veranderd is.

En aan wie ligt dat, aan de school/leraren of aan de scholieren. Je moet niet de eigen fouten op iemand andermans afschuiven ;) .

Haha, 200 leerlingen die allemaal niets doen, wel erg toevallig. Conclusie: het systeem werkt alleen bij ubernerds met geen leven.

Voor de duidelijkheid, geldt alleen voor de middelbare school, mensen van die leeftijd zijn gewoon nog niet erg slim, gaan liever kloten. En zo hoort het ook als je 12-16 bent.

• Topic Starter Topic Starter
Wist je trouwens dat mensen die te dom voor de politie zijn bij de beveiliging gaan werken.
Uhh uitkering,ik heb een koophuis die waarschijnlijk 3 maal hoger licht dan een koophuis van iemand die bij de beveiliging werkt.

Typische uitspraken van mensen die denken dat ze de hele wereld hebben en besturen. Banen afkraken WOW , je niveau daalt met de reply in dit topic.
Ik hoef bijvoorbeeld niet te staken omdat ik mijn zaken goed geregeld heb en succes heb in mijn werk... jij bent daar integen bang voor een flitsontslagbeleid...

Vul mischien eens een correcte leeftijd in bij je profiel , je komt met dit soort uitspraken geloofwaardiger over als er 16 staat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven