AndroidHealthClinic

Klap opvangen kuur

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Over 2 weken eindigt mijn 15-16 weken kuur maar nu vraag ik me af als het herstel beter verloopt als ik dan zoals gewoonlijk ga nakuren of dat ik nog 1 week doortrek op 250mg test en nog 3 weken op 1500iu hcg verdeeld over 2x (maandag 125mg test 750iu hcg, donderdag 125mg test 750iu hcg).
Ik heb er verder nog nooit van gehoord dat iemand dit heeft gedaan maar ik vraag me af als dit beter is voor het herstel ja of nee? Wil zo snel mogelijk stabiele bloedwaardes en me ballen moeten natuurlijk zo goed mogelijk herstellen :p

heb je al deze weken geen hcg mee laten lopen dan? zo wel, hoe veel?

875 io is genoeg om je eigen test aanmaak zoals gewoonlijk te houden dus wanneer je dat of 1000 iu hebt gezet al die tijd zou ik geen reden zien om zoveel te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vanaf week 1 1000iu gezet, maandag 500 en donderdag 500

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

En als ik gewoon een tijdje op 1000iu blijf en 250mg test, heeft dit alleen voordelen of alleen nadelen omdat ik langer onderdruk?
Ik heb best heavy gekuurd namelijk ik verwacht een moeilijk herstel

langer on = langer herstel, je zou het eventueel voor libido kunnen doen wanneer je deca hebt gezet ofzo maar dat is volgens mij niet het geval wat ik volgens mij uit je log een keer had gelezen.

Heb je je doel waarvoor je met AAS bent begonnen al bereikt?

Kan wel, als je op fora uit de US kijkt zie je ze vaak aftaperen ( zo noemen ze het geloof ik ). Ik snap het nut er alleen niet van, want ook op 250 mg TestE ben je volledig onderdrukt. Misschien dat de spreekwoordelijke klap van 2 gram AAS naar 0 wel iets erger is maar van 2 gram naar 250 mg is ook k*t dus daar zou ik 't ook niet voor doen.

Ik heb in het begin van de kuur wel deca gebruikt en ik heb totaal geen libido op dit moment.
M'n doel is wel bereikt maar ik wil een jaar lang off gaan en misschien in de winter een operatie ondergaan mocht het nodig zijn. Volgend jaar even aankijken hoe ik ervoor sta in het leven om te beslissen om nog een kuurtje te doen hehe :p
Libido is wel prioriteit nummer 1

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Oja zit aan 1050mg ace EW, de laatste 2weken gebruik ik nu om alle orals af te bouwen zoals de letro enzo die nu op 2.5 staan maar daarna kan het misschien handig zijn om niks anders dan test en hcg te gebruiken tot 1 ampul hcg op is? Maar jullie zeggen nakuren is beter?

@ Bacardi: Bro wat voor operatie betreft het? Gyno operatie? Ik had volgens mij jou hierover wat zien schrijven alleen weet het niet zeker meer. Als ik je foto's bekijk in je aas topic lijkt die gyno toch niet zo erg te zijn?

Het is ook niet erg te zien maar soms wel en dat is meestal net op het verkeerde moment :roflol: heb niet 24/7 die zalf bij me he haha!

Kan wel, als je op fora uit de US kijkt zie je ze vaak aftaperen ( zo noemen ze het geloof ik ). Ik snap het nut er alleen niet van, want ook op 250 mg TestE ben je volledig onderdrukt. Misschien dat de spreekwoordelijke klap van 2 gram AAS naar 0 wel iets erger is maar van 2 gram naar 250 mg is ook k*t dus daar zou ik 't ook niet voor doen.

Dat is oldskool, dat deed men in NL vroeger ook. Heel soms maar steeds minder op DBB zie je een iets ouder iemand of iemand die klakkeloos zaken overneemt van een ervaren bodybuilder met op en afbouwen van een kuur komen. Precies om de reden die je noemt werkt dat dus niet. Ik zelf vind het tegenovergestelde fijner. Eindigen met korte esters of MT en dan pats boem stoppen en meteen een nakuur. Volgens mij geef je op die manier samen met je nakuur het meest duidelijke signaal aan je lichaam dat eigen productie opgestart moet worden.

Dat is oldskool, dat deed men in NL vroeger ook. Heel soms maar steeds minder op DBB zie je een iets ouder iemand of iemand die klakkeloos zaken overneemt van een ervaren bodybuilder met op en afbouwen van een kuur komen. Precies om de reden die je noemt werkt dat dus niet. Ik zelf vind het tegenovergestelde fijner. Eindigen met korte esters of MT en dan pats boem stoppen en meteen een nakuur. Volgens mij geef je op die manier samen met je nakuur het meest duidelijke signaal aan je lichaam dat eigen productie opgestart moet worden.

Ymir, dus jij zegt doen? 3 weekjes op 250 test en 5 weken op 1000iu hcg?

Ymir, dus jij zegt doen? 3 weekjes op 250 test en 5 weken op 1000iu hcg?

waarom zou je je test nog langer willen onderdrukken? ik zou het max op 1 week doen of je nou 1 week de test e 250 mg doortrekt of 3 maakt ook geen k*t meer uit in de nakuur wordt het toch klote.

Hou ons op de hoogte van je Gyno.

Ik krijg het elke kuur opnieuw, zwelt op en gaat weg als ik off ben.

Ben deze kuur begonnen zonder anti e en had er na 2 weken al terug last van :(. Probleem is dat ik nog wel even moet kuren dus heb test van 750 naar 125 gehaald, tren erbij en bold eruit. Nu ook femara erbij.

Omdat ik dus nog wel even moet ben ik bang dat het deze keer niet zomaar gaat wegtrekken in de nakuur :(. Overweeg ook operatie om er voor eens en voor altijd vanaf te zijn. Ben het zo beu dat ik extra drugs erin kan kappen (en niet de minste: femara, nadat nolva niks deed) gewoon om de bijwerkingen van AAS te remmen.

Achja, succes nog met herstel, gyno zal vast heel wat beteren maar eens je het hebt kan je nooit meer gerust kuren zeg maar :D.

Klopt, ik ben er ook heilig van overtuigd dat als je het eenmaal hebt dat het echt niet weg gaat door bepaalde orals te gebruiken. Misschien dat de gyno dan minder opgezet word maat echt weg krijg je het dus echt niet meer zonder operatie :o

Ik laat die extra weken gewoon achterwegen en start gewoon de nakuur als ik klaar ben :o toch denk ik dat het zou moeten werken maar dat risico loop ik nu even liever niet. Misschien dat ik het volgend jaar even test

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Klopt, ik ben er ook heilig van overtuigd dat als je het eenmaal hebt dat het echt niet weg gaat door bepaalde orals te gebruiken. Misschien dat de gyno dan minder opgezet word maat echt weg krijg je het dus echt niet meer zonder operatie :o

Ik laat die extra weken gewoon achterwegen en start gewoon de nakuur als ik klaar ben :o toch denk ik dat het zou moeten werken maar dat risico loop ik nu even liever niet. Misschien dat ik het volgend jaar even test

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Mja punt is, elke man heeft klierweefsel. En als het slinkt bij mij (of vroeger toch) dan was het ook echt gewoon helemaal weg.

Als je het hebt gehad geeft dit aan dat je er gevoelig aan bent en vandaar komt het ook altijd terug. Hoe en over welke periode een gyno echt permanent wordt daar heb ik geen flauw idee van.

In mijn eerste kuurtjes had ik er ook nooit last van maar ik spitste me toen vaak toe op test + DHT varianten. Vanaf ik meer de androgene toer op ga is alles om zeep :roflol:.

K*tzooi is het :D

Wat voor middelen heb je gebruikt
En waar ga je mee nakuren ?

Pff uhmm deca, test e, test p, mast p, tren a, anavar, winstrol depot, winstrol tabs, t3, t5, clen, nolva, arimidex, femara, hcg, vanalles..

Nakuur 20mg aromasin 20mg nolvadex

Aromasin, gaat dat je herstel niet juist langer maken ?

Terug
Naar boven