AndroidHealthClinic

Klap opvangen kuur

hmm, ik had ergens gelezen dat aromasin ook een steroide was ?

Kun je dan niet beter gewoon arimidex in zeer lage dosering bij de nolva nemen ?

(is maar een vraag hoor, ik ben noob)

In uit interesse

• Topic Starter Topic Starter
Aromasin en nolva vormen de perfecte combo in een nakuur. Googlen anders even op arofixen ;) nog nooit arimidex in een nakuur gedaan haha ik ga dat risico ook niet lopen na deze kuur

AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

ja dat artikeltje heb ik net ook gelezen.

Is dan ook zo'n beetje het enige wat ik erover kan vinden tot nu toe.

Het is een A.I , maar dan zwakker dan arimidex en letro , maar het valt tegelijkertijd ook in de category "steroide A.I's"

Type I inhibitors (like Aromasin) are actually steroidal compounds, while typeII inhibitors (like Letro and A-dex) are non-steroidal drugs. Hence, androgenic side effects are very possible with Type-I AIs, and they should probably be avoided by women.

Als je dat zo leest zou je kunnen denken dat het op de een of andere manier toch niet zo goed kunnen zijn voor het herstel op de iets langere duur ?

Jammer dat er maar zo weinig bekend is over dit goedje, zo te lezen wordt het nog niet heel veel gebruikt en de info erover lijkt beperkt .

Dat "cortisol verlagend effect" wat genoemd wordt in dat artikel is natuurlijk goud waard, maar is het ook echt bewezen dat dit zo is ?

Nu zit ik te zoeken naar bewezen medicijnen die cortisol verlagen, maar daar zijn er maar bar weinig van. Eentje zelfs maar volgens dit artikel, en dit goedje blockt gelijk ALLE steroiden , dus waarshcijnlijk ook de "goeie" ?

http://www.ehow.com/about_5079849_drugs-reduce-cortisol.html

De enige 2 echte medicijnen die cortisol verlagen/blocken die ik kan vinden zijn :

Mitotane , en Metopirone

Ik heb van beide nog nooit gehoord trouwens.

Laatst bewerkt:
Dit is compleet nieuwe informatie voor me ik heb altijd gedacht dat dit de perfecte combo was.. Volgens mij blokt nolva alleen de oestrogeen in de borst en de aromasin over je hele lichaam?? Misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft haha heb dit altijd als normaal gezien :o

Xxl weet er sws meer van

Aro is helemaal niet ideaal voor herstel. Aro killed namelijk oestrogeen en oestrogeen heb je ook nodig in je nakuur. Tel daarbij op dat het nog wel 1 en ander voor je gemoedstoestand kan doen die in je nakuur toch al wat minder happy kan zijn en je hebt mijn reden geen Aro te nemen in m'n nakuur. Ook niet nodig, als je je kloten op formaat houdt met HCG is alleen Nolva zat.

Dan tussen Aro en Ari. Ari kan zorgen voor een rebound doordat het zich bindt aan de oestrogene shizzle waardoor het niet beschikbaar is zeg maar. Stop met Ari en je hebt dus een boel oestrogenen ofwel een probleem gemaakt waar er geen 1 had hoeven zijn. Als je er dan toch 1 wil pakken zou ik voor Aro gaan en je bloed ook laten testen of je niet te weinig oestrogeen over houdt.

Dit is bij mijn weten hoe het zit, zal wel niet wetenschappelijk genoeg zijn maar zo kan iemand 't iig lezen :p

Uhm ja nu weet ik niet of ik nu aromasin erbij moet pakken ja of nee :o

Wat is de meerwaarde van aromasin in je nakuur? Waarom zou je überhaupt nog verder met je oestrogeen niveau spelen?

Nolva blokkeert de receptoren al waar het nodig is en boost je test productie.

Aromasin kan in mijn ogen enkel ongewenste effecten met zich mee brengen en vooral, het voegt in je pct niks nuttigs toe.

Beter preventief gebruiken in je volgende kuur als je gyno prone bent dan het nu te verspillen in pct.

Waarom zou je off gaan?

Je kunt toch gewoon een lagere dosis test blijven zetten tot je volgende kuur?

PS- 1050 MG ace?.......mijn hemel...........hoe zat het met sides?

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

bij twijfel of inkakken, altijd bijpakken :trollface:

whahahaha

Ik ga geen jaar test spuiten ik ga juist een jaar off om te herstellen.. Sides waren k*t

Vertel eens wat meer dr over dan. Ik ben wel benieuwd.

Slecht humeur haha erg slecht :roflol:

Hahahha ja ok dat is de mind****.

Maar ik bedoel eigenlijk lichamelijk.....?

Ik las eerder wel wat over libido, en bitchtits......maar verder? KOrtademig? ZWeetaanvallen? Geen conditie meer? DIzzy in je hoofd, etc?

Uhm ja eigenlijk allemaal :roflol: bitchtits wil ik het niet noemen haha die gyno had ik al :p

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Maar is natuurlijk niet alleen van de tren moet ik er even bij vermelden

Hoeveel test zette je dr naast?

Plof trouwens die 15 weekse kuur hier eens neer? Ik zag nogal wat middelen voorbij komen?

In me handtekening staat een link, 13e pagina bovenaan en 14e pagina in het midden staat een richtlijn hoe de kuur ogv gegaan is ;) pagina 14 is met 150mg tren ED
Pagina 12 staan foto's en pagina 14 geloof ik staat nog wat over het bloedonderzoek

Gelezen idd. t*ring wat een hoop middelen joh........

Terug
Naar boven