Fitness Seller

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Verder.. Why de **** ga je voor merkkleding meer geld betalen!!!
En ik ben ook echt ANTI-NEPMERK!! Dat maakt je zo goedkoop, zo'n nep louis vuitton tas of D&G zonnebril.. om te kotsen zo cliché ordinair en goedkoop.

Klopt, echt sneu. De enige reden waarom je zoiets koopt is om erbij te horen of stoer te doen. Je kan je met minder geld net zo leuk kleden.
Ben zoiezo ANTI-NEP! Met horloges zie je ook vaak nep voorbij komen. Erg jammer, en al helemaal omdat het gewoon geaccepteerd word:(

LoL, het lijkt hier wel stoer te zijn als je niks om kleding geeft:roflol:

Ieder zo zijn interesses toch!? Koop zelf graag mooie/goede kleding. Voel me er zelf beter in dan kwalitatief slechte kleding. Goede kleding mag voor mij dan ook wel een paar centen kosten. En dan hoeft het niet perse duur te zijn of van een bepaald merk. Maar als ik iets zie wat ik wil hebben en toch wat duurder is koop ik het ook. Trouwens ook alle respect voor iemand die minder geld aan kleding wil uitgeven, ieder zo zijn prioriteiten.

Als het aan sommige van jullie lag zag iedereen er hetzelfde uit, lekker saai..

Ik begrijp er geen zak van. 50 euro vind ik een best bedrag. Das 110 gulden, daar kocht ik vroegah een levi 501 voor. En je kunt ook best voor wat minder geld toffe kleding vinden hoor. Alsof alleen merkkleding tof is.... Dacht dat dat alleen op mavo's zo was.

LoL, het lijkt hier wel stoer te zijn als je niks om kleding geeft:roflol:

Ieder zo zijn interesses toch!? Koop zelf graag mooie/goede kleding. Voel me er zelf beter in dan kwalitatief slechte kleding. Goede kleding mag voor mij dan ook wel een paar centen kosten. En dan hoeft het niet perse duur te zijn of van een bepaald merk. Maar als ik iets zie wat ik wil hebben en toch wat duurder is koop ik het ook. Trouwens ook alle respect voor iemand die minder geld aan kleding wil uitgeven, ieder zo zijn prioriteiten.

Als het aan sommige van jullie lag zag iedereen er hetzelfde uit, lekker saai..

Ja ok, maar ik vind wel duidelijk een verschil tussen goede kwalitatieve kleding of gewoon kleding met een merkje, vaak betaal je echt voor de naam. Maar just face it.. voor echte kwaliteit heb je wel wat meer centjes nodig.

Alleen als ik gewoon vrijetijds kleding voor mezelf koop dan weet ik dat het niet zolang mee zal gaan (ben veelste lomp enzo) dus ga ik graag voor de goedkopere kledingstukken.

Alhoewel schoenen bij mij vaak wel wat kosten of echt mooie laarzen.. daar doe je al gauw wel een paar jaar mee mits je het bijhoud.

Ik begrijp er geen zak van. 50 euro vind ik een best bedrag. Das 110 gulden, daar kocht ik vroegah een levi 501 voor. En je kunt ook best voor wat minder geld toffe kleding vinden hoor. Alsof alleen merkkleding tof is.... Dacht dat dat alleen op mavo's zo was.

Toe nou even zeg, euros omrekenen in guldens om je punt te maken is zo 2002... in 2008 is een euro gewoon precies het zelfde als een gulden toen. nix 2,20 :p

Italiaanse kleding is voor gangsters. Ecto's kopen Jack & Jones en replay etc. Zeg maar zo'n beetje alles waar MichielSmink in loopt.

jij past er ook nog makkelijk in hoor :o zijn echt teveel ecto's op het forum hier die beweren dat ze kleding niet meer passen met name merkkleding :rolleyes: en dan zie je de gallery :roflol: zelfs jay cutler draagt nog jeans...

jij past er ook nog makkelijk in hoor :o zijn echt teveel ecto's op het forum hier die beweren dat ze kleding niet meer passen met name merkkleding :rolleyes: en dan zie je de gallery :roflol: zelfs jay cutler draagt nog jeans...

Jack & Jones zowiezo niet. En bij die andere hippe merkjes pas ik meestal wel net in XL of groter, maar die hebben ze vaak in erg beperkte voorraad en niet bij elk artikel.

Jack & Jones zowiezo niet. En bij die andere hippe merkjes pas ik meestal wel net in XL of groter, maar die hebben ze vaak in erg beperkte voorraad en niet bij elk artikel.

*hier stond een oude foto van het bokobakabeest, maar na veelvoudig verzoek weggehaald, niet op verzoek van hem, maar van de mods. de foto was te HUGE voor dit forum*

en ik zou er wel in passen? :o

heb nu nog een jack en jones broek aan, wel beetje baggy model en zit strak, maar et past :) en ook jack and jones shirt, een L.

Laatst bewerkt:
brutal reply jonko, beginfoto plaatsen van 75 kg. weghalen kthx :)

hahaa
ego beetje gekrenkt door een oude foto? tss
je traint met ciko, is een beest, dus post je gewoon na je volgende training een up-to-date foto en zien wij wat voor een monster je geworden bent

• Topic Starter Topic Starter
plaats dan eens een recente foto, ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n iel lichaampje 230 squat en 170 bench presst.

plaats dan eens een recente foto, ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n iel lichaampje 230 squat en 170 bench presst.

:roflol:

@biker: niet zeiken, meesten hier willen hun beginfoto ook niet zien. bovendien is t mijn foto en die moet je niet zomaar ergens posten zodat we domme replies als hierboven krijgen.

*hier stond een oude foto van het bokobakabeest, maar na veelvoudig verzoek weggehaald, niet op verzoek van hem, maar van de mods. de foto was te HUGE voor dit forum*

en ik zou er wel in passen? :o

heb nu nog een jack en jones broek aan, wel beetje baggy model en zit strak, maar et past :) en ook jack and jones shirt, een L.

ok, edited

hij staat nog in je gallery, snap et probleem niet maar kom, hij is weg
staan hier ook fotos van mij met een monster squat van 80kg enzo, t is het internet, iedereen is huge en een held

BTW, je traint met ciko, waar blijft een filmpje van zen monster squat, ben wel eens benieuwd :)

ciko kan momenteel niet squatten, ligt in het ziekenhuis sinds de laatste keren dat hij door beren is vernederd in de kleedkamer :(

ciko kan momenteel niet squatten, ligt in het ziekenhuis sinds de laatste keren dat hij door beren is vernederd in de kleedkamer :(

ciko nu:

martinjohnson.jpg

Terug
Naar boven