jongens het zou wel leuk zijn als we als bb of als ''gespierde kereltjes'' een beetje beter erbij konden lopen. Het kan namelijk best! De mensen hebben al zo'n negatieve kijk op bb, en als je, je ook al zo barbaars en klasseloos gaat kleden helpt dat aardig de ideeen van de massa in de hand! ik zou zeggen, probeer als bb (of in de regel als minderheid) zo stylvol mogelijk (niet overdreven, of gay) en klassevol mogelijk over te komen! dus probeer kleding waarin de spiermassa (extra) wordt geaccentueerd te vermijden, ook is het belangrijk dat je mensen niet probeert te imponeren met je brede verhoudingen en tot slot, probeer juist extra tollerant te zijn tav zaken die agressie opwekken.
en voor alle mannen, sinds wanneer is het ''gay'' om er verzorgt uit te zien, is verzorging en klassa alleen maar toegeschreven aan de homocoïtusuele man? sowieso vind ik dat het woord ''gay'' hier te vaak wordt gerbuikt, stel je voor hoe dit voor de ''same-geaarden'' onder ons wel niet moet zijn, als zij dit dagelijks hier moeten lezen! btw. ik val zelf op dames hoor...hahaha