Fitness Seller

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

ik geloof dat jij erg negatieve ervaringen hebt met het winkelen met vrouwen?

Kan je vertellen dat ze echt niet allemaal zo erg zijn!

je zegt het al...niet allemaal, maar de meeste wel ;)
ja ik heb een bijna traumatiserende ervaring opgedaan

@rawplayer, hey dikkertje je kan ook te ver gaan he! dit is nou typisch gedrag van een mbo'er! ik laat mij niet meer met jouw in, zo dom ben je kerel...

Ik zal je vanaf nu in je waarde laten. Dan weet ik tenminste zeker dat jij je het prettigst zal voelen en dan hoef ik niet meer jouw o zo kwetsende teksten te lezen en er vervolgens nachten van wakker te liggen.

Even OT weer.

Bij Forecast, WE, Jack & Jones hebben ze altijd wel leuke dingen voor de heren!!

... heb je volgende dag een kledingkast vol met roze....

...

Loop ook alsjeblieft niet met je spijkerbroek half op je reet met een bjorn borg boxer erboven uit, want dat is ook zo ****ing gay.

...

1)wat is mis met roze?:P
2) STFU! You're gay!;)

aa gossie.. maar je durft nog wel te winkelen? Dat is dan wel weer goed van je!

in me eentje ja, maar omdat ik vaak niets moois kan vinden heb ik er wel een hekel aan gekregen, ik ben zeer kieskeurig, vandaar dat een ander die mij zooi aanrijkt niet gaat helpen maar op mijn zenuwen gaat werken :o
wat schoenen betreft is internet echt een godsgeschenk, pas nog mooie nieuwe stappers gekocht die ik hier in geen winkel had kunnen vinden

jongens het zou wel leuk zijn als we als bb of als ''gespierde kereltjes'' een beetje beter erbij konden lopen. Het kan namelijk best! De mensen hebben al zo'n negatieve kijk op bb, en als je, je ook al zo barbaars en klasseloos gaat kleden helpt dat aardig de ideeen van de massa in de hand! ik zou zeggen, probeer als bb (of in de regel als minderheid) zo stylvol mogelijk (niet overdreven, of gay) en klassevol mogelijk over te komen! dus probeer kleding waarin de spiermassa (extra) wordt geaccentueerd te vermijden, ook is het belangrijk dat je mensen niet probeert te imponeren met je brede verhoudingen en tot slot, probeer juist extra tollerant te zijn tav zaken die agressie opwekken.
en voor alle mannen, sinds wanneer is het ''gay'' om er verzorgt uit te zien, is verzorging en klassa alleen maar toegeschreven aan de homocoïtusuele man? sowieso vind ik dat het woord ''gay'' hier te vaak wordt gerbuikt, stel je voor hoe dit voor de ''same-geaarden'' onder ons wel niet moet zijn, als zij dit dagelijks hier moeten lezen! btw. ik val zelf op dames hoor...hahaha

sorry hoor dani, maar lekker belangrijk. laat iedereen lekker zelf weten wat ze aantrekken. en als je een mooi figuur hebt, waarom mag je het dan niet lekker laten zien? alsof een chickie met een gruwelijk figuurtje, waar zij jaren lang voor getraind heeft opeens slobber kleren gaat dragen, rekening houdend met vadsige wijven met een reet als een bouwkeet, omdat zij denkt die te imponeren:rolleyes:

kortom, als je het figuur hebt......showen die handel!

@lllounge, ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, je moet ook uitteraard je aankleden zoals je zelf wilt, alleen vind ik(en veel non-bb) dat het zo patserig staat als je gaat showen! net zoals dat het ''hoerig'' staat als een vrouw extreem opgemaakt is en in korte rokjes loopt

nou ik weeg ondertussen 80 kg met 1,73 @11% en ik pas zelfs in replay. alleen heb ik opgemerkt dat wanneer je bf hoog wordt dingen al gauw niet meer mooi of goed zitten! het ''valt'' namelijk niet, maar bedekt alles zo strak

Klopt, de wat meer voorkomende merken zijn meestal te klein. En als ze ze wel wat groter (lees langer) hebben dan zijn ze gelijk enorm ruim.

Terug
Naar boven