MuscleMeat

Kleine tip voor het injecteren

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
De meeste beginners op het gebied van AS zullen er nog niet zoveel last van hebben maar voor de iets gevorderde atleten misschien een handige tip. Het kan voor gaan komen dat er injects gezet moeten worden van 5ml en meer dit is een flinke lading natuurlijk en dit kan zo nu en dan wel eens voor ophopingen zorgen.

Om dit te voorkomen is het raadzaam om bij het injecteren halverwege het inspuiten van de vloeistof de spuit een stukje terug te trekken en dan pas de rest in te spuiten zo wordt de vloeistof niet in een balletje gespoten maar in een cilinder en dit zorgt voor een betere opname en een kleinere ophoping

aha thanks voor de tip of splaats de spuit iets ernaast en spuit je nog een keer

Hé koolhoven .
Wat ik me dan afvraag .Stel dat je bij je eerste inspuiting net helemaal doorheen een adertje bent gegaan , en je trekt een beetje terug ( zoals jij hierboven beschrijft )kan het zijn dat je net in die ader spuit waar je eerst volledig doorheen zat .
Of aspireer jij bij die teruggetrokken inspuiting ook nog eens ?
Wat denk ik toch moeilijk kan .

You must spread some Reputation around before giving it to Koolhoven again.

Mixer zei:
Hé koolhoven .
Wat ik me dan afvraag .Stel dat je bij je eerste inspuiting net helemaal doorheen een adertje bent gegaan , en je trekt een beetje terug ( zoals jij hierboven beschrijft )kan het zijn dat je net in die ader spuit waar je eerst volledig doorheen zat .
Of aspireer jij bij die teruggetrokken inspuiting ook nog eens ?
Wat denk ik toch moeilijk kan .

hier heb je wel een punt ja, maar je kan nog een keer aspireren als je wilt hoor... wat me sowieso opviel en verbaasde is dat in een tv programma over sterren, 2 van die amerikaanse poplui eens in de zoveel tijd een vitamine b injectie kregen.. dat lieten ze ook zien en de arts ramde hem staand in de bil en drukte meteen leeg, niks aspireren.. vond ik op z'n minst opmerkelijk.. zo wordt het op verpleegkundigenopleidingen niet geleerd..

De meeste vitamine b injects zijn op waterbasis .
Zou dit hiermee te maken hebben .
Misschien dat dit geen kwaad kan als het in je bloedbaan komt .

Bedankt voor de tip. Dacht er al aan hoe ik in vredesnaam m'n double frontload ga zetten :D

Ik heb het al eens eerder zo gedaan en vroeg me inderdaad af of opnieuw aspireren dan geen vereiste is.

5ml? ik heb al ophoping bij 2 ml 3x per week! au me reet doet zeer en me vriendin vind die knobbels echt niet lekkr? Wat doek dan vout?

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Bedankt voor de tip. Dacht er al aan hoe ik in vredesnaam m'n double frontload ga zetten :D

Ik heb het al eens eerder zo gedaan en vroeg me inderdaad af of opnieuw aspireren dan geen vereiste is.

Dat is wel het verstandigst je kan natuurlijk op de weg naarbinnen door een adertjes zijn gegaan waar je net weer in komt te zitten wanneer je de naald iets terugtrekt. De kans is heel klein maar wel aanwezig

Terug
Naar boven