MuscleMeat

kleine update

teh maniac

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
63
Lengte
1m81
Massa
93kg
2gxmqmx.jpg

benen zijn wat dunner dan normaal :( heb 2 maanden al geen benen kunnen trainen vanwege een operatie aan men enkel ... vanaf september gaan de legs terug knallen
2r3gpkj.jpg

34dle2x.jpg

2r4hes6.jpg

oja niet letten op men kop ...

12december 09 10 dagen voor men 21ste vejaardag

wswgpi.jpg

t5ppb5.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=6ETh19_-ExU

http://www.youtube.com/watch?v=a2hLb1NUnzs&feature=player_embedded
2hcj5sx.jpg

Laatst bewerkt:
Nog steeds goede benen!

idd zeker goede benen, smalle taile en een bb waardig fysiek!

Mooi taille/schouder ratio. Ziet er goed uit ;):thumb:

zeker netjes hoor, mooie ronde schouders en strakke benen!
kleine aandachts puntjes misschien traps en pecs.

• Topic Starter Topic Starter
idd zeker goede benen, smalle taile en een bb waardig fysiek!

thx! man ja taille is wel smal maar ik moet echt DRINGEND beginnen met buik te trainen ... ik haat gwn alle ab oefeningen

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

zeker netjes hoor, mooie ronde schouders en strakke benen!
kleine aandachts puntjes misschien traps en pecs.

ja traps doe ik eigenlijk ook zelden ... borst is wel goed trouwens "live" toch :p vertekent wat op de fotos omdat men posing skillz niet al te goed zijn :D

Ziet er goed uit, zeker mooie schouders!
Hoe lang train je eigenlijk al?

Vind je benen er juist super uitzien:) goed fysiek hoor borst komt idd wel wat minder uit dan op je andere foto's

Jaa idd, je merkt wel dat je abs 'achterlopen' op de rest alhoewel het niet storend is, succes!

mij persoonlijk stoort het ook niet , maar ik zou graag volgend jaar mss een wedstrijd willen mee draaien en dan zijn de abs toch nodig . en ook als je ergens bent en er komt een meisje vragen ze nooit toon eens je triceps nee dan vragen ze altijd toon je buik es :mad: teleurstelling allom :p

goed man wel jammer van de abs maar lekker belangrijk zolang de rest maar huge is!
hoe lang ben je eigelijk bij hoeveel kg?

gr

goed man wel jammer van de abs maar lekker belangrijk zolang de rest maar huge is!
hoe lang ben je eigelijk bij hoeveel kg?

gr

lengte en gewicht verschillen niet zo veel bij mij ik ben ongeveer 1m82 maar weeg maar een 85-86 kg , ik zie hier veel jonges waar er 10-15 kg verschil inzit tussen lengte en gewicht en vind dit een beetje vreemd ... ik sta wel redelijk droog ik denk zeker dat ik niet boven de 10% uitkom

Ziet er top uit :cool:
ABS kunnen wat beter, maar dat wist je al...

naturel?

ziet er wel goed uit. benen zijn goed zo
ik zou ze niet grooter willen hoefen:cool:

Ik zal eerlijk zijn. Je kuiten zijn waarschijnlijk om te huilen.

De rest is top. :thumbs:

Ik zal eerlijk zijn. Je kuiten zijn waarschijnlijk om te huilen.

De rest is top. :thumbs:

men kuiten zijn echt niet slecht hoor , er staat hier ergens een filmpje van mij ook waarop ik wel kuiten toon , op deze fotos niet omdat ik echt er niet aangedacht had om men broek verder te zakken . Ik zou normaal geen benen fotos doen omdak ze al 2 maanden niet heb kunnen trainen

Mooie verhoudingen! Ziet er goed uit!

Terug
Naar boven