MuscleMeat

kleine update

Heel moooi fysiek man. Motiveerd mij zeker om ook te gaan knallen. Een vraagje hoe maakte je dat filmpje :P Dat het beeld zo wordt met die blauwe kleuren. Is dat een programmaatje dat je via je webcam zo opneemt? Of doe je dat gewoon met videocamera?

Keep the pumping going!

NICE Ziet er goed uit!!!! Erg motiverend om door te gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Heel moooi fysiek man. Motiveerd mij zeker om ook te gaan knallen. Een vraagje hoe maakte je dat filmpje :P Dat het beeld zo wordt met die blauwe kleuren. Is dat een programmaatje dat je via je webcam zo opneemt? Of doe je dat gewoon met videocamera?

Keep the pumping going!

zit op mijn webcam kun je allemaal gekke dingen mee doen :p soms leuk als er echt niks anders te doen valt haha

haha dat laatste filmpje is leuk gozer....goed fysiek man!!!

Haha ziekelijk! en al heb je al subs op youtube of nog niet?

je doet je naam wel eer aan :d

hahah leuk filmpje man. en mooi voorbeeld om naar te streven :) ik vind de verhoudingen mooi zo

-

Laatst bewerkt:
vet filmpje man

ah Abonnees (32) maar dat boeit me niet lol
hmm, omdat je bij je 1st gemaakte video erbij had vermeld, no diëting en zero subs what so ever.
daarom dat ik dacht dat je subs wou krijgen door vid's van je fysiek te tonen op youtube, zoals velen anderen.

hmm, omdat je bij je 1st gemaakte video erbij had vermeld, no diëting en zero subs what so ever.
daarom dat ik dacht dat je subs wou krijgen door vid's van je fysiek te tonen op youtube, zoals velen anderen.

ah nee man had gemist, moest sups zijn "supplementen" maar had gemist haha

Net fysiek kerel, je fysiek heeft wel wat weg van het mijne :) Strakke taille heb je en goede massa! Respect! :thumbs:

goe bezig makker! Gruwelijk filmpje ;)

:thumbs:

siiiick

Zeer mooi fysiek ! Vraag me af hoeveel die kuur effect heeft gehad op je lichaam
maar dat neemt niks weg van het feit dat je gewoon hard traint en dit fysiek gewoon verdient hebt . Veel succes nog

nieuwe update bulk ... heb er even tussen uit geweest nu langzaam aan terug aan het opbouwen

2hcj5sx.jpg

Terug
Naar boven