XXL Nutrition

kleine update

vertel dan wat ik er "allemaal" in gooi ? ik heb trouwens nog maar 1 kuur gedaan en dit is ondertussen 4 maand of langer geleden

Een kuur is een kuur, maakt niet uit dat het 4 maanden geleden is, je hebt een kuur gehad en die heeft je geholpen dit resultaat te bereiken.

Wat inhoudelijker: goede breedte, maar wel erg 'plat' .

• Topic Starter Topic Starter
Een kuur is een kuur, maakt niet uit dat het 4 maanden geleden is, je hebt een kuur gehad en die heeft je geholpen dit resultaat te bereiken.

Wat inhoudelijker: goede breedte, maar wel erg 'plat' .

ja want die 1ne kuur heeft men volledige lichaam gevormd .... nu ben ik al breed maar wel plat , wat doe ik dan verkeerd volgens jou ? Ik ben pas 20 jaar ook maar dat speelt natuurlijk geen rol want die kuur geeft me 10 jaar voorsprong ...

dit is de reden wrm veel mensen liegen over hun gebruik

Laatst bewerkt:
heel erg netjes...voorbeeld voor vele denk

erg goed man, benen zien er inderdaad toch nog erg groot uit.
succes:cool:

Ziet er indrukwekkend uit hoor :thumbup:

de t*ring, echt nice fysiek man:thumbup: who cares als je kuurt, dit is gewoon focking nice en krijg je echt niet van alleen een kuurtje. hier heb je keihard voor moeten werken

armen zijn denk k 43/44 cm?

Zeer nice, trek je niets aan van al die mierenneukers over kuren.;)

Schijt hebben aan wat al die analfabeten hier voor commentaar op je fysiek hebben, ze kunnen zelf niet eens een fatsoenlijke nederlandse zin typen.

Zeker net fysiek, naïef van mensen om te denken dat 1 kuurtje dit gevormd zou hebben. Iemand veranderd binnen 4 weken niet in een beest door een kuurtje te pakken.

Schijt hebben aan wat al die analfabeten hier voor commentaar op je fysiek hebben, ze kunnen zelf niet eens een fatsoenlijke nederlandse zin typen.

Zeker net fysiek, naïef van mensen om te denken dat 1 kuurtje dit gevormd zou hebben. Iemand veranderd binnen 4 weken niet in een beest door een kuurtje te pakken.

+1 was het maar zo easy!

OT: erg nette fysiek makker!

Knappe fysiek!

Fysiek is ok. Maar dat je daarvoor moet kuren is eigenlijk ronduit zielig.

Fysiek is ok. Maar dat je daarvoor moet kuren is eigenlijk ronduit zielig.

:rolleyes: wat heb jij grote praat maar ik zie helaas geen fotos van jou uber fysiek...
en nog een laatste keer ik heb 1 kuurtje gehad dus kuren is meervoud en is hier niet van toepassing , ook kuur ik voor mezelf en niet om jou of iemand anders gelukkig te maken of ongelukkig in jou geval dan

Laatst bewerkt:
:rolleyes: wat heb jij grote praat maar ik zie helaas geen fotos van jou uber fysiek...
en nog een laatste keer ik heb 1 kuurtje gehad dus kuren is meervoud en is hier niet van toepassing , ook kuur ik voor mezelf en niet om jou of iemand anders gelukkig te maken of ongelukkig in jou geval dan

Kuren is een werkwoord, randdebiel.

hehe mooi hoe mensen hier op elkaar reageren:p
trouwens ****ing nette fysiek, benk erg jaloers op.

wat een facking mong*len ook altijd, laat iedereen gewoon in z'n waarde die kuurt. die gast heeft een bruut goed fysiek waar jullie allemaal kk jaloers op zijn en daarom afgeven op het kuren. we zitten hier op een bb forum, accepteer nou eens dat het hand in hand gaat met jou, onze en mijn sport.

trieste k*tventjes allemaal, zie je er een keer irl zitten ze weg gekropen in een hoekje zielig te doen.

Terug
Naar boven