MuscleMeat

kleine update

is da nie in een gym in Oostende?

netjes man, vette v-shape :P

teringgg beeschttt :d

nice fysiek ouwe...

Prachtige fysiek . Zeer brede schouders en heel smalle taille :-) wat velen niet hebben . Een der beteren die ik hier al gezien heb, vooral na die enkelblessure.
Doe zo voort. Jij kan het podium op mits nog enkele verbeteringen ...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mini update :p na 3 maanden niet op men voeding gelet te hebben ben ik van 98 naar 94 kg terug gezakt shape valt al bij al nog mee imo , maar nu MOET ik terug knallen en er terug 100000% voor gaan genoeg gechilled nu :(

let maar op men kop ik deed het opzettelijk :d hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=jT7XAZ6HNzw

Laatst bewerkt:
haha nice vid. brah

Ziet er goed uit hoor man!
Je gym ziet er ook lekker hardcore uit ;)

Dude, gasten met zulke negatieve opmerkingen (pagina's terug wss oud maar who cares:P)

NOOIT op reageren :) Het is een compliment opzich dat ze zoiezo al posten :) Negeren is het best. Gewoon doorgaan en motivatie eruit halen :D

Erg netjes hoor! en 1 kuurtje? Dat is weinig en beschouw ik niet zozeer als onnatuurlijk.. :)

Respect.

haha kan zo als een trailer voor een film !

Ik krijg nachtmerries van je hoofd in dat filmpje maar zeer veel respect voor je fysiek!

Hahahahah die is echt te goed xd
karma dude!

haha epic, held

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg nachtmerries van je hoofd in dat filmpje maar zeer veel respect voor je fysiek!

ik doe het vooral om die nachtmerries op te wekken man :d vind gek doen nog veel leuker dan men "fysiek" tonen :D lol ben irl. ook zelden serieus tenzei het echt nodig is ... ik kan ook normaal doen ook:cool: en wat poseren maar daar heb ik persoonlijk geen plezier aan ... hieraan dus wel haha

Terug
Naar boven