MuscleMeat

Klikt niet

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Hallo,

Ik heb een vaag probleem.

Mijn cursor wil niet meer op verschillende links klikken, me pa kan geen vrijwaringen meer maken omdat bij de site van het RDC kan ik niet meer op de links klikken om de vrijwaring te maken.

En bij mn google startpagina klikt ie op geen een link, ook de rechtermuisknop pakt hij niet op die links, raar genoeg doet dit forum het wel

Weet iemand wat dit is? mijn AVG vind niks, ik zal hitman ff downloaden had daar ook wel iets goeds over gelezen.

Grt Mike

Tja ik weet het niet..

Start > Configuratiescherm > Muis > Hardware > Gebruikte muis selecteren > Eigenschappen > Instellingen wijzigen

Aldaar controleren of het stuurprogramma goed werkt.
Werk je met touchpad of met gewone muis?

• Topic Starter Topic Starter
Gewone muis, hij klikt wel gewoon. Het enige wat hij niet doet is in de browser sommige links niet aanklikken, hij doet daar niets op

andere browser proberen??? opnieuw installeren mischien

Ik herinner een probleem met de muis, bleek uiteindelijk dat de CTRL van het toetsenbord vastzat. Probleem kan dus in onverwachte hoek zitten, you never know. :P

Gebeurt er ook niks als je op het toetsenbord de menu toets (naast de rechter windows of ctrl toets) indrukt? Dat moet in principe hetzelfde zijn als de rechtermuisknop indrukken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven