Ik vind zijn voeten en de vloer verdacht.Lijkt eerder een foto genomen van de daadwerkelijke televisie, mijne is een print screen van de uitzending van gisteren online in 1080p
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind zijn voeten en de vloer verdacht.Lijkt eerder een foto genomen van de daadwerkelijke televisie, mijne is een print screen van de uitzending van gisteren online in 1080p
Het probleem is overbevolking. Het probleem is overbevolking. Het probleem is overbevolking.
Het probleem is overbevolking

Zijn we er dan al uit welke levensvorm overbevolkt is, of is het het totaal van alle levensvormen?De HOOFDOORZAAK, van alle verdere oorzakelijke problemen en gevolgen.
DBB kan dicht hoor lieden, we zijn klaar met discussiëren hier!![]()
Het gaat hier om maar één plaag, Homo Sapiens genaamd.Zijn we er dan al uit welke levensvorm overbevolkt is, of is het het totaal van alle levensvormen?
9gag 2d ago zei:
9gag paar dagen geleden zei:Denke es ist aus dem Kontext gerissen und es geht um die Waldbrandgefahr wegen der anhaltenden Trockenheit
um die Waldbrandgefahr wegen der anhaltenden Trockenheit
En de windmolens!![]()
Acht woningen verwoest bij brand Arnhem, zonnepanelen belemmerden blussen
In totaal zijn 124 woningen ontruimd. De brandweer had mede door de zonnepanelen moeite om met bluswater bij de vlammen te komen.nos.nl
Allemaal aan de zonnepanelen!
Geen idee wat het vervolg hier op is geweest, maar dit flimpje is van enige tijd geleden.Nul-komma-nul-nul-nul-zesendertigste graad minder opwarming.
Kost 28 miljard, maar dan heb je ook wat.
Wordt door 1 dag uitstoot in China teniet gedaan.
"Waar zijn we nou in hemelsnaam mee bezig?"
Maar omdat iemand van de PVV dit zegt luisteren we natuurlijk überhaupt niet.
Nee, we doen het ook voor het milieu.Zijn sommigen nog steeds onder de impressie dat deze maatregelen voor het klimaat zijn?
Geen idee wat het vervolg hier op is geweest, maar dit flimpje is van enige tijd geleden.
Daarnaast is die nul-komma-nul-nul-nul-zesendertigste graad maar een hele grove schatting het zou zomaar nog eens een stuk minder kunnen zijn.
Ik heb het zeker maanden geleden al voorbij zien komen, of ze moeten dit debat nog eens gevoerd hebben.De indruk wordt gewekt dat dit vandaag is, maar daar ben ik ook niet zeker van.
Of een stuk meer, maar dan haalt het nog steeds geen zak uit.