AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Leuk al die wolven, tot er 1 een kind pakt en dan is het feestje weer voorbij.

Ik zat meer te denken aan lokaas.

Drogeren, rood jurkje met capuchon aantrekken en daar ergens aan een boom binden.

@AIVD dit is een grap, hè
Als Hugo begint met praten dan is de kans 50/50 dat die wolven in slaap vallen of dat ze direct voor de keel gaan.

Ach, we laten ze wel door Thiery vangen mbv zijn wolfsangel.

In het huidige sociaal-maatschappelijk politieke klimaat, had het me niet eens verbaasd als niet de wolf maar de boer in kwestie was afgeschoten.

(Bovendien geeft de naam "Wapse" in deze ook te denken.)
En die naam van de burgemeester, Rikus Jager, geeft ook te denken.

Wat is er aan de hand in Wapse ?

Zag het al langskomen, heeft nog best lang geduurd.

Die boer heeft zich natuurlijk provocerend gedragen tegen een gemarginaliseerde nieuwkomer. Dit is het gevolg van uitsluiting!
Blijkt nog erger dan provoceren te zijn geweest.
De Boer heeft de Wolf van zijn prooi verdreven. En is toen in een verdedigende actie van de Wolf gewond geraakt. Daarop heeft de Burgemeester, de Jager, een Jager de Wolf, die lag te slapen onder zonnepanelen, laten doodschieten.

Honden krijgen na het doorbijten zelfs een tweede kans. Die deze beschermde Wolf niet heeft gekregen. Kansloze actie.
Wat zaten ze daar Fout in Wapse op een vroege zondagmorgen.
Dit is vast een één, tweetje geweest tussen een Boer, Burgemeester en een Jager.

Ter genoegdoening en als oplossing een asielzoekers centrum naar Wapse, welkom to the real world Wapse !

Experts 'zetten vraagtekens' bij doodschieten wolf die boer aanviel - https://nos.nl/l/2482262

Wat een debiel die burgemeester. Er zijn allerlei protocollen maar als een mens wordt aangevallen heb je daar geen tijd voor.
Daar zijn protocollen juist voor. Zodat zo'n onbekwame debiel niet zelf hoeft na te denken.
1 wolf meer of minder maakt mij ook niet uit, maar schiet die burgermeester ook maar af, die reageert nog wilder dan een wolf.

Experts 'zetten vraagtekens' bij doodschieten wolf die boer aanviel - https://nos.nl/l/2482262

Wat een debiel die burgemeester. Er zijn allerlei protocollen maar als een mens wordt aangevallen heb je daar geen tijd voor.
Daar zijn protocollen juist voor. Zodat zo'n onbekwame debiel niet zelf hoeft na te denken.
1 wolf meer of minder maakt mij ook niet uit, maar schiet die burgermeester ook maar af, die reageert nog wilder dan een wolf.
Het is wel een dubbel verhaal: als je een wild dier in het nauw drijft is het logisch dat hij je aanvalt. Aan de andere kant: de wolf zat binnen het wolfwerende hek, samen met de schapen. Had de boer een andere keus?

Ik ga er vanuit dat dit een rekel (jong mannetje) is. Die hebben nu eenmaal de neiging om zeg maar, uit meerdere dieren een hapje te nemen. Rekels kunnen een complete kudde flink toetakelen. Hopelijk voor die man is het geen rabiës (kans is niet zo groot, maar komt in oost Europa wel voor onder wolven).

De burgemeester dacht dat het dier een gevaar voor de omgeving zou zijn. Geen gekke gedachte. Ik begrijp niet waarom hij dan een debiel is?

Een fietsvriend van mij heet Wolf de Wilde.

Ja dat bedoel ik.
@Gremlin Hij had 3 kwartier de tijd om het protocol erbij te pakken. Protocol is bedoelt als leidraad zodat Rikus niet zelf hoeft na te denken in geval van een crisis.
De Wolf lag toen al onder zonnepanelen in een weiland te slapen, daar gaat nauwelijks dreiging van uit.

Terug
Naar boven