Fitness Seller

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Wat is dit voor gezeik dan? Vlede week was het pluris warm maar toch dacht ik van zozo gaan we dan nu eindelijk een beetje zomerweer krijgen hier? Moet je nou kijken! Hartje zomer en net aan 14 graden (hier dan inelkgeval) en als je 2 stappen buiten doet ben je doorweekt.

Klimaatverandering.

Is je eigen schuld moet je maar geen vlees eten en auto rijden

mischien als we 500 miljard extra belasting gaan betalen voorkomen we 0.00000000000000036 % ofzo

Je mag er maar 2 van elke soort meenemen.
Klopt niet, van sommige dieren gingen er meer in de Ark.

Genesis 7
1 Daarna zeide de HEERE tot Noach: Ga gij, en uw ganse huis in de ark; want u heb Ik gezien rechtvaardig voor Mijn aangezicht in dit geslacht.

2 Van alle rein vee zult gij tot u nemen zeven en zeven, het mannetje en zijn wijfje; maar van het vee, dat niet rein is, twee, het mannetje en zijn wijfje.

3 Ook van het gevogelte des hemels zeven en zeven, het mannetje en het wijfje, om zaad levend te houden op de ganse aarde.

Dat is een geval van eisegese. Die heer bedoelt natuurlijk 7 soorten vee en 7 soorten vogels, van elk 2 exemplaren.
Ik hoor het al weer hier. Wat een gezeik! Ik kies zelf wel wat er op mijn ark komt hier! 2x blond, 2x redheads, 2x brunettes, 2x zwart harige enz enz ( he he he ) :D

m'n hart breekt

Pedersen Glacier

IMG_4493.jpeg

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven