AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

nou vertel dan. gast waar heb jij nou tijdens je leven het water zien stijgen behalve in je hoofd :heart:
De zeespiegel hier in Nederland zo'n 22 cm sinds 1901. Dit is, net als het smelten van de poolkappen, gewoon meetbaar. Daar hoef je geen linkse klimaathippie of extreemrechtse wappie voor te zijn, dat is gewoon een meetbaar gegeven.

De zeespiegel hier in Nederland zo'n 22 cm sinds 1901. Dit is, net als het smelten van de poolkappen, gewoon meetbaar. Daar hoef je geen linkse klimaathippie of extreemrechtse wappie voor te zijn, dat is gewoon een meetbaar gegeven.
Het getijverschil is Nederland is zo’n 2m dus kan je foto’s laten zien waarmee je het omgekeerde kunt “bewijzen”.

22cm :eek: Is dat in slappe of erected toestand?

Het is 11 juni en het wordt 12 graden. Denk daar even aan terug als er nog eens iemand 30 miljard komt ophalen om 0.00036 graden opwarming te voorkomen.

Is er al een hitteprotocol?

@Mentat Speciaal voor iedereen met een EV

50 miljoen banden, op dat hele kleine stukje aarde. Die moeten niet je auto op, die laat je lekker branden.

@Mentat Speciaal voor iedereen met een EV

50 miljoen banden, op dat hele kleine stukje aarde. Die moeten niet je auto op, die laat je lekker branden.

Daarom is het zo koud, de asdeeltjes in de atmosfeer houden de warmte van de zon tegen. Iets dergelijks gebeurt ook bij aswolken van vulkanen.

Eindelijk is bekend hoe EV's de opwarming van de aarde tegen gaan!

haha

1718721405315.png

Lekker hoor. Net klaar met een legday op tot nu toe de warmste dag van het jaar. Ik heb geen idee welke taal er uit mijn mond kwam tijdens deze sessie. Maar opeens stond mijn dode oma voor me neus.

Maar..maar.. eb en vloed joh..

1719987411850.png

Wat is dit voor gezeik dan? Vlede week was het pluris warm maar toch dacht ik van zozo gaan we dan nu eindelijk een beetje zomerweer krijgen hier? Moet je nou kijken! Hartje zomer en net aan 14 graden (hier dan inelkgeval) en als je 2 stappen buiten doet ben je doorweekt.

Wat is dit voor gezeik dan? Vlede week was het pluris warm maar toch dacht ik van zozo gaan we dan nu eindelijk een beetje zomerweer krijgen hier? Moet je nou kijken! Hartje zomer en net aan 14 graden (hier dan inelkgeval) en als je 2 stappen buiten doet ben je doorweekt.
Welkom in het zogenaamde zeeklimaat.

Terug
Naar boven