Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Scorebordjournalistiek, oneliners en de eigen loopbaan lijken meer op de voorgrond te staan bij velen.
dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scorebordjournalistiek, oneliners en de eigen loopbaan lijken meer op de voorgrond te staan bij velen.
Maar jij hebt geen kinderen en geen kinderwens, dus wat boeit het als het over 75 jaar goed fout gaat.![]()

Zal niet gebeuren. Een van de grootste "instincten" van de mens, het opportunisme, zal dat voorkomen. Zoals dit mede tot falen heeft geleidt m.b.t. het communisme, overigens speelde dit ook mee bij het ontstaan (lol).dus wat boeit het als het over 75 jaar goed fout gaat
absurde maatregelen willen nemen waar ik tegen ben. Als ik dat dan uit, dan komen sommige voorstanders zelf aanzetten met (de rapporten van) het IPCC
Maar ipv in cirkeltjes te blijven praten over onze verschillen van mening kunnen we ook kijken of we een gezamenlijke visie kunnen hebben over de weg die we het beste kunnen bewandelen, want dat is iets waar we met zijn allen “verantwoordelijk” voor zijn.
Ik zit niet in de fossielebrandstof hoek, maar voornamelijk ik de ploymeren (plastics, coatings e.d.), dus daarop kan ik niet gepakt worden
Zorg daarnaast dat opkomende economieën een inhaalslag slaan wat betreft relatief schone energie en zorg dat de ontembare drang naar meer energie wereldwijd war afneemt, hoe doen we dat het best, niet meer fokken als konijnen, maar meer aan geboorte beperking doen. Doen we niets aan de extreme bevolkingsgroei in opkomende economien dan is alles wat we in Nederland en zelfs in Europa doen zinloos.
Ja zo voel ik dat ook, het blijft lastige materie..
Zal niet gebeuren. Een van de grootste "instincten" van de mens, het opportunisme, zal dat voorkomen. Zoals dit mede tot falen heeft geleidt bij het communisme.

de massale bijensterfte komt toch niet door het klimaat ?
Volgens mij niet nee, maar je weer maar nooit waar de GL-gekkies mee komen.
Insecten sterven wel geloof ik in rap tempo uit, sowieso vlinders.
https://t.co/skt2JNe3CG - Rapport van de Wageningen Universiteit over massale sterfte van insecten.. Men is er nog niet over uit, maar zeker is wel dat het een gevolg is van vele oorzaken welke door de mens zijn geïntroduceerd.
Eigenlijk is de mens de grootste succesvolle parasiet. Helaas nog geen massale geboortebeperkingen en/of sterfte in het vooruitzicht.
Is de natuur niet ontzettend adaptief op dit soort zaken?Als de grote koraalriffen grootendeels afsterven zal dit zeer verstrekkende gevolgen hebben maar je hebben wij daar nu echt invloed op of moeten we dit soort onzekerheden accepteren as onderdeel van het leven?
Kanker is tzt helemaal verdwenen?