MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

als we al eens beginnen met het opruimen van lui die zich aan religies ophouden , als we eens stoppen met containers aan geld naar africa te sturen en aids zijn gang laten gaan in afrika . en bv geen ingrijpen meer bij een ebola uitbraak .
we kunnen als westen wel idealistisch lullen , maar zolang niemand landen als china , us , rusland niet aanpakken gebeurt er niks .
Hier moeten btw de oude auto's weg en in afrika gaan ze na export zonder kat de weg op , is geen oplossing slechts verplaatsing

Er is niemand die zover van zijn bed show kijkt ;) Net zo min dat men wil begrijpen dat hetgeen wij hier doen in de marge eigenlijk al niet eens mee telt. Nederland zou het zich kunnen veroorloven het slechtste jongetje van de klas te zijn, maar we streven naar het tegenovergestelde helaas.

trends.png

Stemmingsstoornis :roflol:

En angststoornis

• Topic Starter Topic Starter
Kanker is tzt helemaal verdwenen?
Sommigen durven uitspraken te doen als over pakweg 20 jaar zijn veel vormen behandelbaar, zoals met hiv ook het geval. Ik denk dat er wellicht veel vormen niet meer leiden tot dood, behalve longkanker wellicht. Niet aan doodgaan betekent niet dat het geen lijden is natuurlijk. Maar omdat er telkens meer ziekten behandelbaar zijn wordt de druk op gezondheidszorg ook groter. Mensen leven langer en langer.

Er is niemand die zover van zijn bed show kijkt ;) Net zo min dat men wil begrijpen dat hetgeen wij hier doen in de marge eigenlijk al niet eens mee telt. Nederland zou het zich kunnen veroorloven het slechtste jongetje van de klas te zijn, maar we streven naar het tegenovergestelde helaas.
is wat mij dus stoort , ik moet als ondernemer met een spuithok jaarlijks een klein vermogen aan keuringen , filters en milieu vergunningen uitgeven . ondertussen vliegt de navo met awacs toestellen met oude dc motoren , vliegt onze eigen luchtmacht met oude f16 barrels .
wat groene energie betreft kan ik kort zijn , ik heb vorig jaar een plan laten opstellen voor een zonne installatie op mijn werkplaats ( daarmee zou ik zon 75 procent van mijn vebruikte energie in de werkplaats zou opwekken ) . vergunning werd geweigerd on het mom van het dorps gezicht ?! . leuk detail : voorzitter dorpsraad en welstandscommissie rijdt een oude range rover diesel die walmt als de ziekte .

Sommigen durven uitspraken te doen als over pakweg 20 jaar zijn veel vormen behandelbaar, zoals met hiv ook het geval. Ik denk dat er wellicht veel vormen niet meer leiden tot dood, behalve longkanker wellicht. Niet aan doodgaan betekent niet dat het geen lijden is natuurlijk. Maar omdat er telkens meer ziekten behandelbaar zijn wordt de druk op gezondheidszorg ook groter. Mensen leven langer en langer.

Ja de drang om alles maar te genezen is ongekend en getuigd enkel van korte termijn visie :(

is wat mij dus stoort , ik moet als ondernemer met een spuithok jaarlijks een klein vermogen aan keuringen , filters en milieu vergunningen uitgeven . ondertussen vliegt de navo met awacs toestellen met oude dc motoren , vliegt onze eigen luchtmacht met oude f16 barrels .
wat groene energie betreft kan ik kort zijn , ik heb vorig jaar een plan laten opstellen voor een zonne installatie op mijn werkplaats ( daarmee zou ik zon 75 procent van mijn vebruikte energie in de werkplaats zou opwekken ) . vergunning werd geweigerd on het mom van het dorps gezicht ?! . leuk detail : voorzitter dorpsraad en welstandscommissie rijdt een oude range rover diesel die walmt als de ziekte .

Ja individuele excessen zijn er natuurlijk te over, dat valt of staat met integrale aanpak, wet- en regelgeving. Maar nu doet iedereen gewoon waar hij/zij/het op korte termijn beter van wordt, beetje zoals onze politiek..

Ja individuele excessen zijn er natuurlijk te over, dat valt of staat met integrale aanpak, wet- en regelgeving. Maar nu doet iedereen gewoon waar hij/zij/het op korte termijn beter van wordt, beetje zoals onze politiek..
collectieve gedachte gang is weg , mijn pa deed de uitspraak tijd voor een continent wijd conflict zodat er op zijn minst wat eendracht word gecreëerd , al ben ik het niet helemaal eens hij maakt een punt .

collectieve gedachte gang is weg , mijn pa deed de uitspraak tijd voor een continent wijd conflict zodat er op zijn minst wat eendracht word gecreëerd , al ben ik het niet helemaal eens hij maakt een punt .

Tja ik moet ook wel toegeven dat ik weleens melancholisch wordt bij het zien van WWII docu's en films, niet realistisch natuurlijk. Maar hij heeft zeker een punt.

Ik zou meer wakker liggen van al de rommel die we via de voeding en drinkwater binnen krijgen. En andere chemische producten waarmee we in aanraking komen .

Bas denkt er het zijne van. ‘Het is maar net waar je de grens trekt. 300 jaar geleden was het hier een en al bos. Ik snap niet waarom het landschap van 100 jaar geleden dan waardevoller zou zijn om het herstellen.’

Ik zou meer wakker liggen van al de rommel die we via de voeding en drinkwater binnen krijgen. En andere chemische producten waarmee we in aanraking komen .

Dat vind ik zonder harde bewijzen hiervoor nogal een aluhoedjes scenario. Dit soort verhalen lees je ook veelal alleen nog maar op sites als niburu etc.

Ik opper wel al jaren dat dit de perfecte manier is voor een goed gestructureerde genocide van ongekende omvang (via het drinkwaternet)

Dat vind ik zonder harde bewijzen hiervoor nogal een aluhoedjes scenario. Dit soort verhalen lees je ook veelal alleen nog maar op sites als niburu etc.

Ik opper wel al jaren dat dit de perfecte manier is voor een goed gestructureerde genocide van ongekende omvang (via het drinkwaternet)
sodium fluoride , ja dat spul van de tandarts , de nazi's gebruikte dat in het water voor concentratie kampen ( heeft een weekmakende invloed op hersenen schijnbaar )

:roflol: Hadden daar wel weinig last van de vrieskou op de tanden dan :D

En juist dat zijn wetenschappers die klimaat sceptici zijn. Maar dat zijn dus geen klimaat wetenschappers en dit is dus ook niet hun vakgebied, dat zij vanuit hun vakgebied iets onlogisch vinden is leuk voor hun maar je kan niet je kennis van jouw vakgebied 1,2,3 vertalen naar een ander vakgebied

+ Zie je keer op keer dat klimaat sceptici een verleden hebben in de fossiele brandstof industrie, wat is dan waarschijnlijker; jouw redenatie dat alleen mensen die denken dat klimaatverandering door de mens komt klimaat wetenschappers worden en dat hun visie 'biased' is, of dat het beeld van mensen die gebaat zijn bij fossiele brandstoffen 'biased" is?

Hoelang kan je trouwens al klimaatwetenschap studeren. En waarom zou een geofysicus, bioloog, natuurkundige of chemicus zijn of haar kennis niet mogen in brengen in de klimaatdiscussie? Waar zijn de grondbeginselsen van de klimaatwetenschap dan opgebaseerd?

Verder geloof ik niet of nauwelijks in de invloed van de mens op de klimaatverandering. Wel hebben wij inderdaad invloed op het vervuilen van de oceanen en het daardoor verknallen van eco-systemen etc..maar dat doet IMO niks met het klimaat.

jij wil er niet in geloven zoat je op al je vakanties kan vliegen:trollface:

OT;
ik haat een autoriteitsargument maar al die wetenschappers zitten er dus naast? Oké.

als we eens stoppen met containers aan geld naar africa te sturen en aids zijn gang laten gaan in afrika . en bv geen ingrijpen meer bij een ebola uitbraak .

heel filosofisch dit maar je kan dit dus op twee manieren bekijken;
of zoals jij zegt stoppen met hulp, in Afrika krijgen ze veel kinderen, voor iedere Afrikaan die je redt komen er bij wijze van vier nieuwe afrikanen die je weer moet voeden/ genezen etc. zo blijf je aan de gang.
of juist investeren omdat mee welvaart over het algemeen leidt to minder kinderen en je zo het probleem aanpakt.

puur filosofisch dit hoor maar zo hoorde ik ooit een debat hierover aan, vond ik stof tot nadenken

Nederland zou het zich kunnen veroorloven het slechtste jongetje van de klas te zijn, maar we streven naar het tegenovergestelde helaas.

meh, dat braafste/ slechte jongetje van de klas is nu al zo vaak verteld.

at vind ik zonder harde bewijzen hiervoor nogal een aluhoedjes scenario

vandaag een artikel over in de VK.

Hoelang kan je trouwens al klimaatwetenschap studeren. En waarom zou een geofysicus, bioloog, natuurkundige of chemicus zijn of haar kennis niet mogen in brengen in de klimaatdiscussie? Waar zijn de grondbeginselsen van de klimaatwetenschap dan opgebaseerd?

1,2,3 vertalen zei ik ook.

Terug
Naar boven