XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Groenlinks heeft al 14 zetels. Maal ± 65-66 duizend.

zou bij nader inzien toch wel kunnen kloppen ,thanks voor de reflectie, ik schrok vorige week toen ik hoorde op de radio dat we 1,8 miljoen gehandicapten in Nederland hebben ,

vond ik bizar veel, dan kunnen deze miljoen zwakzinnigen er ook nog wel bij

Reminder dat dit allemaal is voor een mogelijke 0.00007 graden verbetering in de wereld.

Ondertussen zijn de grootvervuilers hun landen technologisch aan het revolutioneren. India krijgt tig kerncentrales. China gaat hard op solar en eigenlijk alle renewables en loopt voor op de race naar fusion.

Wat boompjes en algjes erbij en klaar.

Als de laatste centjes uit de europese middenklasse is getrokken, en de elite er zo veel comfortabeler bij zit dat het hun niet meer uitmaakt of ons monetaire systeem klapt of niet, is het probleem in de rest van de wereld al opgelost.

Laat maar opwarmen die aarde, hééérlijkkkk :heart:

https://www.ad.nl/economie/duur-en-...jdens-leven-5-miljard-euro-verlies~a91ca77d5/

Goed om te weten dat kernenergie economische minder rendabel is dan fossiele brandstof, maar hoe zit het te de groene alternatieven?
Manmanman dat verhaal wankelt toch aan alle kanten.

Het is niet rendabel want er is niet genoeg subsidie. Alsof fossiel en de alternatieven geen subsidies krijgen.

Vorig jaar boekte Zeeuwse exploitant PZEM, mede door de noodlijdende kerncentrale, 54 miljoen rode cijfers. In 2017 was dat zelfs 70 miljoen.
Maar 1000 miljard kosten moest er wel doorheen. En hoeveel verlies van alleen de centrale dan? Chump change.

https://www.ad.nl/economie/energiereuzen-fileren-vvd-voorstel-voor-nieuwe-kerncentrales~a93c015e/ zei:
Door de lage energieprijzen draait de kerncentrale sinds 2015 verlies.

En waarom zijn die zo laag? Subsidies?

Pfff

Zit hier enige kern van waarheid in? Homogenisatie van data in de periode 1901-1951? Zodat het aantal hittegolven van 23 naar 7 gaat in die periode.
https://klimaatgek.nl/document/De homogenisatie van De Bilt def.pdf

Ja het is complete kolder wat het KNMI daar gedaan heeft, ook de keuze voor het station om mee te homogeniseren was in een eerder onderzoek al als zeer ongeschikt bevonden. Tragisch, want de nieuwsberichten dat we allemaal verbranden in de hel (op aarde) domineren het toneel. Geen doorkomen aan voor de feiten, realiteit en daadwerkelijke situaties en enige nuanceringen.

dat mensen de structuren niet zien ,antifa - klimaat - open grenzen - soros - immigratie ,enge tijden leven we in en het word nog veel enger

Laatst bewerkt:
Jag hade ingen aaaaning... En dat verbaasd mij ook @Vieze jij Het is net alsof 99% van de bevolking het gewoon niet wil zien, weten of horen. Makke schapen :(

Mensen zien de structuren wel, maar zij lijken helaas in de minderheid te zijn. Een ander gedeelte lijkt het niet heel erg te boeien allemaal. Daar zit ook een patroon in. Voorspelling: Zodra het muntje valt dat wij als consumenten overbodig zijn kan het nog veel enger worden. Ik verwacht dat ze ons langzaam richting een 3e wereld oorlog manipuleren en wij die met applaus zullen inluiden.
Een tijdje terug hoorde ik iemand iets heel wijs zeggen: Een grote groep mensen leeft liever in een comfortabele leugen dan in een enge waarheid.
Zie dit in mijn omgeving ook veel terugkomen.

Terug
Naar boven