XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Ik ben niet te beroerd om ook de voor de hand liggende grap in te koppen.

Overigens is welvaart omgekeerd evenredig met kinderaantal, dus waarom stoppen we niet met die massa-immigratie, ontwikkelingshulp waar rijke klieks en westerse bedrijven van profiteren en gaan we met werk-, leer- en stagetrajecten mensen daar en hier (zorg bij voorbeeld) echt helpen dat daar het leven beter wordt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.144

Stuur haar door naar The Suïcide Club.

,,We willen haar uitnodigen omdat ze een boegbeeld voor de jeugdige generatie is’’, laat Van der Velden weten in een reactie. ,,Thunberg heeft een duidelijke boodschap: denk aan onze generatie, denk aan ons klimaat en denk aan onze toekomst. Die boodschap past bij een betrokken stad als Rotterdam.’’

ja, zei is echt een boegbeeld voor de jeugdige generatie in Rotterdam.
:roflol:

Nitrogen_dioxide_over_Europe_node_full_image_2.png

• Title Nitrogen dioxide over Europe
  • Released 16/05/2019 10:10 am
  • Copyright contains modified Copernicus Sentinel data (2018-19), processed by KNMI/ESA
  • Description
    Based on measurements gathered by the Copernicus Sentinel-5P mission between April 2018 and March 2019, the image shows nitrogen dioxide over Europe. Nitrogen dioxide pollutes the air mainly as a result of traffic and the combustion of fossil fuel in industrial processes. It has a significant impact on human health, contributing particularly to respiratory problems.

Als het een aanzienlijke invloed heeft op de gezondheid ben ik benieuwd naar de cijfers van aantal gerelateerde (ernstige) ziekten in Nederland tegenover pak 'm beet Frankrijk.

Maar hoe meer ik er over lees hoe minder ik er van overtuigd ben dat het zo simpel is en zolang het niet klip en klaar is dat de toename van het CO2 gehalte een stijgende wereldwijde temperatuur veroorzaakt zijn alle andere discussies voorbarig.

Geloof dat het lastig is om nog echt objectieve bronnen te vinden zonder alle krochten van het internet te moeten doorzoeken. Enkel nog voor of tegenstander websites die maar een richting willen geloven.

Wat ik wel belangrijk vindt is stel dat het CO2 gehalte van invloed is op de stijgende temperatuur, hoeveel dan en wat win je er mee door nu als een gek alles te verbieden als enkel Europa dit zou doen. Wat is het netto resultaat in temperatuur over 30 jaar als we wel wat doen of helemaal niks doen. Er wordt gedaan of het mogelijk is de wereld te "redden" maar is die mogelijkheid er wel echt? Een resultaat van een tiende graad minder opwarming is natuurlijk te verwaarlozen en de moeite niet waard zegt mijn boerenverstand. Vrees dat niemand dit kan voorspellen, een regenbui voorspellen lukt al niet.

Als het een aanzienlijke invloed heeft op de gezondheid ben ik benieuwd naar de cijfers van aantal gerelateerde (ernstige) ziekten in Nederland tegenover pak 'm beet Frankrijk.
Of een willekeurige wereldstad. Azië is helemaal gekkenhuis, de concentraties van allerlei schadelijke stoffen daar in de lucht.

Ik ben niet te beroerd om ook de voor de hand liggende grap in te koppen.

Overigens is welvaart omgekeerd evenredig met kinderaantal, dus waarom stoppen we niet met die massa-immigratie, ontwikkelingshulp waar rijke klieks en westerse bedrijven van profiteren en gaan we met werk-, leer- en stagetrajecten mensen daar en hier (zorg bij voorbeeld) echt helpen dat daar het leven beter wordt.

Ja goed plan kijk even de grote bedrijven lief aan zou ik zeggen :D
Alles en iedereen heeft maar 1 doel en dat is macht. Of deze verrotte aarde nu over 100 of 100.000 jaar gaat, misschien als je het heel realistisch bekijkt is het wel hoe eerder hoe beter, zo leuk is het allemaal niet. Ik hoop dat er geen reïncarnatie is, straks word ik een ijsbeer of legbatterij.

Of een willekeurige wereldstad. Azië is helemaal gekkenhuis, de concentraties van allerlei schadelijke stoffen daar in de lucht.

Dan sterven ze vroeg daar. Iemand de cijfers van Japan toevallig?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.150
Ja goed plan kijk even de grote bedrijven lief aan zou ik zeggen :D
Alles en iedereen heeft maar 1 doel en dat is macht. Of deze verrotte aarde nu over 100 of 100.000 jaar gaat, misschien als je het heel realistisch bekijkt is het wel hoe eerder hoe beter, zo leuk is het allemaal niet. Ik hoop dat er geen reïncarnatie is, straks word ik een ijsbeer of legbatterij.

Dan sterven ze vroeg daar. Iemand de cijfers van Japan toevallig?
In Japan schijnen mensen wel oud te worden (of overlijden wordt niet gerapporteerd wegens pensioen opstrijken door nabestaanden). Steden in China, India en meerdere Aziatische landen zijn extreem qua vervuiling. Er zijn ook steden die juist heel schoon zijn inderdaad.

In Japan schijnen mensen wel oud te worden (of overlijden wordt niet gerapporteerd wegens pensioen opstrijken door nabestaanden). Steden in China, India en meerdere Aziatische landen zijn extreem qua vervuiling. Er zijn ook steden die juist heel schoon zijn inderdaad.

Veel vuile lucht in Pekela, of toch de aardbevingen die een hoop stress veroorzaken? :D

Mag haar wel. Geen ijskonijn.

Me moeder komt uit de Schermer. (Is tegenwoordig geen gemeente meer)

Sympathiek en charismatisch meisje

Ik start de Apache vast op. Gilze-Rijen - Rotterdam is maar een klein stukje. Ik zal de collateral damage beperken, wees niet bang; het wordt geen WO II.

Terug
Naar boven