MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Zei iemand penis?

giphy.gif

• #1.112
Toch ben ik erg blij dat ze er zijn, Al-Kwaaida.

Je laat je niet verleiden door die 71 maagden?
Zeker, jihad wordt volgens mij goed gevoerd hier. Is weleens anders geweest. En nee alsjeblieft zeg, ik moet er niet aan denken. Worden er geen 72 in het vooruitzicht gesteld, en een onbekend aantal voor alle gelovigen (islam)?

In Zuid Afrika kost 1L euro nog geen 80 eurocent.....
hier komt een persbericht van een opgeblazen pijp en de helft van de pomphouders gooit er weer een duppie bovenop.

Even los van de gekkies, wie kan de partijen benoemen die van deze gekte daadwerkelijk profiteren. Anders dan fabrikanten die op de vraag inspringen met oplossingen. Zitten de E10 boeren in het complot?

Zeker, jihad wordt volgens mij goed gevoerd hier. Is weleens anders geweest. En nee alsjeblieft zeg, ik moet er niet aan denken. Worden er geen 72 in het vooruitzicht gesteld, en een onbekend aantal voor alle gelovigen (islam)?
Jawel, maar we hebben recentelijk overal op het forum moeten horen dat er eentje geen maagd meer is. Al zeggen sommigen (Lichtenberg) dat het over witte druiven gaat.

We mogen niet, al te zeer, klagen over onze Modjahideen.

Laatst bewerkt:
  • #1.115
hier komt een persbericht van een opgeblazen pijp en de helft van de pomphouders gooit er weer een duppie bovenop.

Even los van de gekkies, wie kan de partijen benoemen die van deze gekte daadwerkelijk profiteren. Anders dan fabrikanten die op de vraag inspringen met oplossingen. Zitten de E10 boeren in het complot?

Levert de schatkist rond de 9 miljard op. Wegen liggen er ook beter bij dan in Afrika. Toch is 70% belasting niet mis.

De belasting weet ik, het gaat mij om het media misbruik.

Aanslag op saudi arabie laatst deed crude oil instant met 15-20% stijgen. Men zal hogere kosten toch met dat duppie moeten doorrekenen.

Terug
Naar boven