AndroidHealthClinic

klotsbuik

erikkyw

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
71kg
Heb al de zoekfunctie gebruikt maar niet een antwoord op me vraag kunnen vinden.

Ik gebruik sinds vandaag no-explode voor de training, animo tijdens de training en magnificent direct na de training en 20 min na de training whperfectionion.

Het probleem is nu alleen dat ik in 2 uur tijd bijna 2 liter water/melk binnen krijg.. No-explode 400ml, animox 500ml, magnificent 450ml en de whey 400ml melk.

Hoe doen Julie dit? Krijg het nauwelijks weg en krijg er een klotsbuik van.

2l in 2u is niet zo heel veel. Als je dan verder geen water drinkt rondom de periode lijkt het allemaal wel mee te vallen.

jij neemt 4 supplementen die allemaal veel water vereisen, als je ergens last van hebt moet je ergens gaan minderen he

JE kan ook whey perfection innemen voordat je gaat slapen, toch ?

Krijg ik ook een klots buik van.
Laat tegenwoordig de pre en post achter wegen en alleen gainer of whey shake met soms wat creatine

JE kan ook whey perfection innemen voordat je gaat slapen, toch ?

Nee want dan word je wakker als een kikker...

natuurlijk kan dit, waarom zou je geen eiwit kunnen nemen?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 18:12 ----------

Heb al de zoekfunctie gebruikt maar niet een antwoord op me vraag kunnen vinden.

Ik gebruik sinds vandaag no-explode voor de training, animo tijdens de training en magnificent direct na de training en 20 min na de training whperfectionion.

Het probleem is nu alleen dat ik in 2 uur tijd bijna 2 liter water/melk binnen krijg.. No-explode 400ml, animox 500ml, magnificent 450ml en de whey 400ml melk.

Minder water erbij gieten en de whey met melk vervangen met kip ofzo..

whey kan ook prima met 250ml water.
En wat supersized zegt, gewoon de whey en melk vervangen voor kip.

Zou gewoon die amino niet tijdens training nemen. Als ik intra-workouts gebruik heb ik ook steeds last van men maag.
Gewoon water drinken, in mijn mening zal die amino toch niet veel uithalen.

Ik had dit altijd met Muscle Protect, na KT als ik dan cardio ging doen moest ik na 5 min stoppen door pijn/klotsen/steken in mn maag. Sindszien BCAA caps, geen last meer van nu :D

Volgens mij neem je iets teveel rondom je training. Vind het niet zo gek dat je een klotsbuik krijgt als ik zo zie wat je allemaal naar binnenwerkt. Je moet keuzes maken in de supps die je neemt.

fl**ker die troep bj elkaar. Smaakt smerig maar care

Terug
Naar boven