XXL Nutrition

Is het zo voldoende?

Bezoekers in dit topic

We hebben wederom een winnaar , iemand die denkt dat hij met supps superman wordt

Laten we eerlijk zijn: we zijn allemaal met die gedachte begonnen en de supplementenindustrie haalt bij die mensen de grootste omzet.

Ik zie en hoor het genoeg, ze zijn pakweg twee weken aan het trainen en al volop bezig met kopen van een pwo, eiwitshakes, bcaa, creatine, dextrose, ... Terwijl hun dieet en training niets voorstellen.

Ik neem het de beginners niet kwalijk dat ze in de valse reclame trappen, het is een groeiproces waar je door moet en na een tijd besef je dan wel dat een goed trainingsschema en dieet VEEEEEEL meer doet dan 10 verschillende supplementen nemen.

Wanneer je dan al ver staat in de sport en bezig bent met zaken als AAS, HGH en Insuline... DAN wordt supplementeren heel belangrijk, vooral supplementeren op de juiste momenten. Je kan dan eigenlijk stellen dat de supplementenindustrie vooral interessant is voor deze categorie van sporters, niet voor de beginners.
 
Ik neem het de beginners niet kwalijk dat ze in de valse reclame trappen
Juist. Soms worden ze wel heel erg hard aangepakt hier hoor. Maak me er zelf ook wel eens schuldig aan.
 
Laten we eerlijk zijn: we zijn allemaal met die gedachte begonnen en de supplementenindustrie haalt bij die mensen de grootste omzet.

Ik zie en hoor het genoeg, ze zijn pakweg twee weken aan het trainen en al volop bezig met kopen van een pwo, eiwitshakes, bcaa, creatine, dextrose, ... Terwijl hun dieet en training niets voorstellen.

Ik neem het de beginners niet kwalijk dat ze in de valse reclame trappen, het is een groeiproces waar je door moet en na een tijd besef je dan wel dat een goed trainingsschema en dieet VEEEEEEL meer doet dan 10 verschillende supplementen nemen.

Wanneer je dan al ver staat in de sport en bezig bent met zaken als AAS, HGH en Insuline... DAN wordt supplementeren heel belangrijk, vooral supplementeren op de juiste momenten. Je kan dan eigenlijk stellen dat de supplementenindustrie vooral interessant is voor deze categorie van sporters, niet voor de beginners.

Ik heb dit anders toch nooit gedacht.
 
Aan de vele reacties merk ik al dat BCAA nog overbodig is voor mij. Daar probeerde ik achter te komen dus bedankt, ik hou het gewoon nog even bij mijn whey protein.

Was niet vervelend bedoeld hoor, maar misschien had je hier een rede voor. Dat wilde ik even weten, want dan hadden we daar op kunnen inspelen.
 
Alsof ik elke dag tijd en geld heb om kip te eten

Maakt nog altijd niet uit. Whey is niet iets magisch dat je merkt.

Ja want je kan alleen eiwit uit dure kip halen.

Ben ik blij dat ik dan bij de rijken hoor die elke dag kip kunnen eten.
 
Back
Naar boven