MuscleMeat

KNALLEN met TEST.E Deca Winny 10 wkn

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad, alleen de eerste keer pijn gehad. Kan haast niet wachten om de juice in mijn reet te rammen:D

BTW zou het een goed plan zijn om de test en deca om de 5 dgn te spuiten. Dus 250 mg test en 200 mg deca en 5 dgn later weer voor betere bloedwaardes of maakt het nu geen ruk uit in week 5 van mijn kuur? Wat denken jullie ervan.

Denk dat je der nu beter niks meer aan verandert en gewoon uitdoet, ben geen expert natuurlijk, maar dat lijkt me het verstandigst.

Effe een update!!!!

Ben vandaag begonnen met 40 mg winny. Voor de rest merk ik wel een stop op de weegschaal. Hij komt niet verder dan 86 kg. Ook merk ik dat ik wat bij mijn middel wat ben afgevallen. Broeken pasten mij haast niet meer. Merk dat ik er nu wat beter in pas.Scheelt weer een nieuwe gadarobe. Kracht en pomp zijn nog steeds ultiem tijdens het trainen en met de winny strax helemaal. Het enige vreemde is dat ik soms in een ontzetten geile bui ben en soms ook niet??? Kweet niet waardoor komt. Iemand enig idee?
Ben ook begonnen met het zetten van hcg, elke week 500 IU ivm mijn balletjes en mijn herstel strax.

hey maximous hoe gaat het met de gyno .... enige problemen of gaat alles prima tot hier toe..... succes

Effe een update!!!!

Ben vandaag begonnen met 40 mg winny. Voor de rest merk ik wel een stop op de weegschaal. Hij komt niet verder dan 86 kg. Ook merk ik dat ik wat bij mijn middel wat ben afgevallen. Broeken pasten mij haast niet meer. Merk dat ik er nu wat beter in pas.Scheelt weer een nieuwe gadarobe. Kracht en pomp zijn nog steeds ultiem tijdens het trainen en met de winny strax helemaal. Het enige vreemde is dat ik soms in een ontzetten geile bui ben en soms ook niet??? Kweet niet waardoor komt. Iemand enig idee?
Ben ook begonnen met het zetten van hcg, elke week 500 IU ivm mijn balletjes en mijn herstel strax.

Is niet zo raar kerel met 500mg test in je donder...

ik ben wel vaker en veel sneller geil tijdens de kuur met test, maar nooit contstant geil....

Die ups en downs met geilheid heb ik ook na een aantal weken test en helemaal erg met deca erbij. Niet iedereen reageert dus hetzelfde op AS.
Maar om geil te blijven, gewoon 400mg masteron erbij per week :ds:
:D

Terug
Naar boven