AndroidHealthClinic

Koerden demonstreren op Malieveld in Den Haag

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
DEN HAAG - Koerden van verschillende organisaties komen zaterdag op het Malieveld in Den Haag samen om te demonstreren tegen de dreigende Turkse invasie in Noord-Irak.

Een van de hoofdorganisatoren, de Federatie Koerden in Nederland (FedKom), kon eerder niet zeggen hoeveel publiek zij verwacht. Een week geleden voerden de Koerden ook actie in Den Haag. De opkomst was met honderd mensen minder groot dan verwacht.

Wat heeft ons land te maken met de problemen die hun land heeft?

Dat ze het vliegtuig nemen en daar gaan demonstreren

vind het zelfde als maiskorrel maar dat heb ik al vaak gezegd hier....

Tsjah, ze willen zich toch laten horen.

Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn, ik vertrek zo naar Duitsland.

Was vorig weekend in Hannover, echt een mega demonstratie aldaar. Tienduizenden Koerden, terwijl in andere steden juist Turken de straat op gingen. Grote politiemacht op de been, wel geinig om te zien.

Die Öcalan is nog altijd de grote man blijkbaar. Al zit die rest van zn leven in de cel, een echte martelaar mag ie tenslotte ook niet worden..!?

Wat een onzin, ze hebben gewoon een recht net als ieder andere burger om te demonstreren. Zolang ze zich aan hiervoor geldende regels houden heb ik er totaal geen problemen mee. Juist mooi dat in een gewapend conflict elders mensen vreedzaam demonstreren.

Terug
Naar boven