AndroidHealthClinic

Amerika mag het, Turkije niet

Wat is dat met dat anti-amerikanisme overal zeg, de meesten mogen het Amerikaanse leger op hun blote knietjes bedanken voor eerder bewezen diensten ;)
Iedereen vergeet dat de russen en andere landen ook een enorme rol hebben gespeeld tijdens WW2.

Het gaat erom dat dit de vrede niet helpt, nog een extra oorlog erbij kunnen ze nu missen in Irak. Heeft niets te maken met de ene wel en de andere niet.

Wat is dat met dat anti-amerikanisme overal zeg, de meesten mogen het Amerikaanse leger op hun blote knietjes bedanken voor eerder bewezen diensten ;)

Snap je dat niet dan?Wat ben je toch kortzichtig.

Dat jij het verschil niet ziet tussen 'Amerika' en 'Bush' is voor mij ook verbazingwekkend. En dan janken als we andere marginale groepen over één kam scheren :roflol:
Je denkt toch niet serieus dat alle problemen die Amerika veroorzaakt door Bush komen? Voor Bush veroorzaakte Amerika al problemen over de hele wereld.

Tegen de Amerikaanse bevolking heb ik niets, maar Bush is echt niet de enige boosdoener.

Je denkt toch niet serieus dat alle problemen die Amerika veroorzaakt door Bush komen? Voor Bush veroorzaakte Amerika al problemen over de hele wereld.

Tegen de Amerikaanse bevolking heb ik niets, maar Bush is echt niet de enige boosdoener.

Dat denkt hij wel.:DJa echt waar hoor.

Nee maar Amerika denkt dat ze alles zijn / alles kunnen.
En die praatjes dat ze VREDE willen is gewoon allemaal onzin en dat weten we allemaal.

Ik persoonlijk heb niks tegen amerika maar als ze landen invallen voor de olie/benzine of wat dan ook en dan nog is zeggen dat ze het voor VREDE doen kan helemaal niet ...

En als turkije dan oorlog heeft met irak ( pkk ) dan mogen zij het opeens niet terwijl dit gewoon real is en niet voor de olie/benzine waar amerika het over doet

Van welke krant/site is dit artikel? Nogal krom geschreven. Er staat in dat Amerika begrip toont en militaire informatie doorspeelt maar ook dat Amerika wil dat ze stoppen?

Irak platgooien , alle landen die commentaar leveren ook plat gooien...leuk geweest dat oorlogsgezeik.

bedankt voor de intelligente inbreng

Van welke krant/site is dit artikel? Nogal krom geschreven. Er staat in dat Amerika begrip toont en militaire informatie doorspeelt maar ook dat Amerika wil dat ze stoppen?

Militaire informatie wordt doorgespeelt op Turks grondgebied, maar Amerika is tegen een inval in Irak.

Amerika mag het, Turkije mag het niet.
Amerika heeft ondanks de huidige crisis nog altijd een van de sterkste economieën ter wereld en er is niet één land (nee ook China en Rusland niet) met een leger dat ook maar bij de US of A in de schaduw kan staan.
Gelijk of ongelijk is irrelevant, het recht van de sterkste geldt hier.

De partij van Nelson Mandela werd ook erkend als terroristische organisatie, de partij van de huidige premier in Kosovo ook. Ik hecht dus niet zoveel waarde aan welke groeperingen als terroristisch worden erkend.

Verder weet iedereen heel goed dat de invasie in Irak door Turkije niet om de PKK gaat, maar om het gevaar van een autonome Koerdistan in het huidige Noord-Irak. Eerdere invasies van Turkije in Noord-Irak zijn ze niets mee opgeschoten en nu zullen ze er weer niets mee opschieten, behalve natuurlijk destabilisatie. Een guerilla oorlog win je niet op deze manier.

Ook heel toevallig is dat men net hoofddoeken toestaat op de universiteiten in Turkije en daarna men overgaat op een invasie. Is er misschien een compromie gesloten tussen de regering en het leger?

Ik negeer wat je allemaal hebt geschreven hierboven.

Afknallen die kk PKK h**ren!

Terug
Naar boven