XXL Nutrition

Koffie

Fair Game

Cool Novice
Waardering
0
Misschien een verskrikkelijke sjonnie vraag, maar:
Heeft het drinken van koffie na je training enige slechte invloed?

bijvoorbeeld op het tot rust komen of misschien nemen je spieren dan enige schadelijke stof op?

ik ben zelf nogal een espresso drinker...

Misschien een verskrikkelijke sjonnie vraag, maar:
Heeft het drinken van koffie na je training enige slechte invloed?

bijvoorbeeld op het tot rust komen of misschien nemen je spieren dan enige schadelijke stof op?

ik ben zelf nogal een espresso drinker...

Lijkt me prima. Sommige zullen zeggen dat je wat extra water moet drinken ivm caffeine wat vocht ontrekt. Andere zullen zeggen dat het vocht wat in de koffie zit dat al compenseert. Het laatste heb ik wel eens gelezen in een folder over koffie in de wachtkamer bij de huisarts:).

Ik hou zelf ook wel van een kopje koffie na mijn training.

nee, kan gaan kwaad.

• Topic Starter Topic Starter
thanks boys!

Vorige week zei ik namelijk na het douchen tegen mn maat: nog effe een koffie doen?
Kwam er zo'n wijsneus tussenbeid: koffie? dat is sterk af te raden na het trainen hoor.

ik wou er toch effe het fijne van weten..

ik drink de hele dag door koffie

Ik gebruik het voor de training als boost in de cut, gewoon een grote espresso. Door da dag drink ik in de cut nog zeker 4 tassen straffe koffie voor energie en omdat het de honger stilt, kan zeker geen kwaad volgens m'n trainer!

Lijkt me prima. Sommige zullen zeggen dat je wat extra water moet drinken ivm caffeine wat vocht ontrekt. Andere zullen zeggen dat het vocht wat in de koffie zit dat al compenseert. Het laatste heb ik wel eens gelezen in een folder over koffie in de wachtkamer bij de huisarts:).

Caffëine doet niks met je vocht balans

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/vocht-vasthouden-kwijtraken-84365/index2.html

Dat zeg ik ook in dezelfde post.

ik ben koffie addict nog geen uitdroging gehad ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
^
lol.. true story..

Terug
Naar boven