heb me benen nooit apart getraind bij fitness nee, maar deed veel voetballen. Als je het niet gelloft zal ik wel een filmpje maken....
graag!, al beloven veel andere dat ook en doen ze het uiteindelijk niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb me benen nooit apart getraind bij fitness nee, maar deed veel voetballen. Als je het niet gelloft zal ik wel een filmpje maken....

Ik zal vanavond een filmpje maken en posten, van welke moet ik een filmpje maken ? BP 120kg of 100kg
en zal dan ook even dei squat 100kg meteen doen.
Heb gister ook deadlift gedaan daar zat ik op 4x 120kg, maar hield de stang niet meer in mijn handen. Kon me handen dus niet meer dichtknijpen. ligt dit aan mijn onderarmen??

Ik zal vanavond een filmpje maken en posten, van welke moet ik een filmpje maken ? BP 120kg of 100kg
en zal dan ook even dei squat 100kg meteen doen.
Heb gister ook deadlift gedaan daar zat ik op 4x 120kg, maar hield de stang niet meer in mijn handen. Kon me handen dus niet meer dichtknijpen. ligt dit aan mijn onderarmen??
Ik dacht hetzelfde.Ben ik de enige die zwaar twijfelt hieraan?
Deze jongen weet zo te zien niet waar hij mee bezig is (voeding enz). En dan wel 120 kg benche met 72 kg en 1e keer gelijk 5x 100kg squatte, terwijl hij nog nooit benen getraind heeft...?
Maargoed, als het wel zo is heel netjes en succes.![]()

Bench 120kg natuurlijk.
Wat voor grip gebruik je? Met overhand grip is het vrij normaal dat dat je grip niet voldoende is, hier zijn straps / handschoentjes of magnesium poeder voor. Met mixed grip moet het te doen zijn. Ik ga zelf altijd voor de mixed grip met soms magnesium poeder.

Ik dacht hetzelfde.
Iemand die zo weinig eet kan nooit over een fysiek beschikken die tot zulke stats komt. Prachtig verhaal, maar de geloofwaardigheid is ver te zoeken.![]()
handschoentjes is alleen voor het wegglijden, volgens mij bedoelt de ts dat hij niet genoeg kracht heeft in zijn handen/onderarmen, en daar gaan handschoentjes niet bij helpen![]()
Hallo,
ik ben stefan 17 jaar.
1,76m en 72kg
ik zit nu al een tijdje met bankdrukken op 100kg 8x, en 120kg 3x
alleen ik heb het gevoel dat ik niet sterker meer word.
Aangezien ik al ongveer half jaar op hetzelfde gewicht blijf steken.
Ik heb gehoor dat als je je benen meer traint mer hormonen vrij komen waardoor, je hogere gewciht kan pakken. Of dit waar is weet ik namelijk niet en vraag het hier daarom ook.
Miss heeft een van jullie nog een oplossing van mijn probleem, of kan ik niet hoger komen omdat ik nog niet zo oud ben of iets dergelijks. Alvast bedankt groeten Stefan
ik heb een vermoede dat je heel heeeeel lang kan wachten

Als je meer grip hebt hoef je toch minder hard te knijpen?