XXL Nutrition

Kom niet hoger/ benen trainen !!!!

Inderdaad,
Doe dat maar!
Ben zeer benieuwd, als ik ongelijk heb een dikke pluim voor jouw:p. Maar denk nog steeds dat ik gelijk heb.

Ik geloof t graag hoor.

Bij mij zit de hele sportschool vol met figuren van 17-23 die allemaal boven de 100 benchen (heel veel zitten dan ook op 10+ reps) en geen 1 die squat of DLed. Echt vooruit qua fysiek komen ze niet, en net zoals deze jongen blijven ze allemaal steken rond de 140 aangezien ze niet veel meer dan "komp ff benchen yo" uitvoeren op het gebied van krachtraining.

maar dat maakt een 5x100kg (full/Parallel)squat nog wel zeer ongeloofwaardig. Die pers ik er met 15 kg meer op mn vlees op mn botten iig niet uit :P

Verschilt heel erg met bouw. Je hebt waarschijnlijk een slechte squat bouw.
En ik zeg ook helemaal niet dat hij die squat perfect uitvoert. Maar het is mogelijk dat hij gewoon een hele goeie squat bouw heeft, dan is 5x100 op 72 KG helemaal niet zoveel begin gewicht.

Natuurlijk is het waarschijnlijker dat hij een max ROM van 5 cm bereikt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal vanavond een filmpje maken en posten, van welke moet ik een filmpje maken ? BP 120kg of 100kg
en zal dan ook even dei squat 100kg meteen doen.

Heb gister ook deadlift gedaan daar zat ik op 4x 120kg, maar hield de stang niet meer in mijn handen. Kon me handen dus niet meer dichtknijpen. ligt dit aan mijn onderarmen??

Ik zal vanavond een filmpje maken en posten, van welke moet ik een filmpje maken ? BP 120kg of 100kg

Heb gister ook deadlift gedaan daar zat ik op 4x 120kg, maar hield de stang niet meer in mijn handen. Kon me handen dus niet meer dichtknijpen. ligt dit aan mijn onderarmen??

Post maart eens 120kilo 4x. met een goeie camera:D
en daarna je squat van 100 kilo.

probeer je deadlift eens met mixed grip.

Bench 120kg natuurlijk.
Wat voor grip gebruik je? Met overhand grip is het vrij normaal dat dat je grip niet voldoende is, hier zijn straps / handschoentjes of magnesium poeder voor. Met mixed grip moet het te doen zijn. Ik ga zelf altijd voor de mixed grip met soms magnesium poeder.

Ben ik de enige die zwaar twijfelt hieraan?
Deze jongen weet zo te zien niet waar hij mee bezig is (voeding enz). En dan wel 120 kg benche met 72 kg en 1e keer gelijk 5x 100kg squatte, terwijl hij nog nooit benen getraind heeft...?
Maargoed, als het wel zo is heel netjes en succes.:rolleyes:
Ik dacht hetzelfde.

Iemand die zo weinig eet kan nooit over een fysiek beschikken die tot zulke stats komt. Prachtig verhaal, maar de geloofwaardigheid is ver te zoeken. :p

bench je in een Smith machine?

• Topic Starter Topic Starter
nee gewoon bp niet in en machine of wat dan ook. Squat 6x 100kg heb ik al gefilmd
zal bp ook nog filmen en erop zeten. Heb nu ook een pot weight gainer gekocht van mamoth iemadn ervaring hiermee?

Bench 120kg natuurlijk.
Wat voor grip gebruik je? Met overhand grip is het vrij normaal dat dat je grip niet voldoende is, hier zijn straps / handschoentjes of magnesium poeder voor. Met mixed grip moet het te doen zijn. Ik ga zelf altijd voor de mixed grip met soms magnesium poeder.

handschoentjes is alleen voor het wegglijden, volgens mij bedoelt de ts dat hij niet genoeg kracht heeft in zijn handen/onderarmen, en daar gaan handschoentjes niet bij helpen;)

Waar blijft dat filmpje????????????

Inderdaad kom op met dat filmpje (en hoe weten we dat ie niet een willekeurige 17jarige van youtube pakt die een beetje op 72kg gastje lijkt?)

Hallo,
ik ben stefan 17 jaar.
1,76m en 72kg

ik zit nu al een tijdje met bankdrukken op 100kg 8x, en 120kg 3x
alleen ik heb het gevoel dat ik niet sterker meer word.
Aangezien ik al ongveer half jaar op hetzelfde gewicht blijf steken.

Ik heb gehoor dat als je je benen meer traint mer hormonen vrij komen waardoor, je hogere gewciht kan pakken. Of dit waar is weet ik namelijk niet en vraag het hier daarom ook.

Miss heeft een van jullie nog een oplossing van mijn probleem, of kan ik niet hoger komen omdat ik nog niet zo oud ben of iets dergelijks. Alvast bedankt groeten Stefan

Het is eerder een qwestie van meer eten of het schema omgooien.
Benen trainen heeft er niet zo heel veel mee te maken maar wel jammer dat je ze niet mee hebt gepakt al die tijd.
En trek je verder niets aan van de reacties hoeveel je drukt.

Terug
Naar boven