MuscleMeat

Konings Kwark shakes

ik kan de "franse kwark" aanbevelen! evenveel eiwitten alleen is ie practishc zo vloeibaar als yogurt. dat eet een stuk makkelijker!

Wat een gedoe om de smaak van koningskwark, ik vind het ook niet de lekkerste maar zo erg is het toch niet om een bakje weg te werken! In de sportschool een vent, thuis aan tafel ook een vent! happen!

*subtiele topickick* Vandaag ook maar eens die Koningskwark gehaald bij de c1000, magere kwark met aardbeismaak. Ik was op het meest ranzige voorbereid maar het smaakte prima, snap niet wat velen er zo vies aan vinden.

Doe niet moeilijk...laat die kwark staan en pak de kwark van de AH...die is pas makkelijk weg te vreten.

*subtiele topickick* Vandaag ook maar eens die Koningskwark gehaald bij de c1000, magere kwark met aardbeismaak. Ik was op het meest ranzige voorbereid maar het smaakte prima, snap niet wat velen er zo vies aan vinden.

Dat is ook niet de kwark die doorgaans bedoeld word ;)

500 gram Aldi kwark + kraanwater (afhankelijk van hoe vloeibaar je het wil, ik begin meestal met 400 ml) + brinta en zoetstof/honing, dit in de blender gooien en mixen maar.
Je kan hem ook goed zonder brinta maken en wat lijnzaad erdoor gooien.
Ik maak deze shake altijd als ik supersnel eiwitten naar binnen wil krijgen

Terug
Naar boven