- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Paypal suckt dus!
Juraan heeft er weer een telefoontje bij gratis![]()
? wie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paypal suckt dus!
Juraan heeft er weer een telefoontje bij gratis![]()
Heb pas een nieuwe telefoon verkocht,die ik kreeg bij een verlenging van me tel.ab.
Netjes betaald gekregen, en als pakket verstuurd met TnT post.
De koper beweerd nu nooit iets ontvangen te hebben,ondanks dat TnT post op track&trace aangeeft dat het pakje afgeleverd is.
Koper eist van mij via Marktplaats zijn geld terug.omdat het betaald is met PayPal heeft Paypal het geld van mijn account gehaald en gereserveerd voor de koper.
Volgens PayPal had ik een artikel boven de €25,- aangetekend moeten versturen.
Wat zijn jullie ervaringen met verkopen op site's als Marktplaats of betalen via PayPal.

De zaak is inmiddels opgelost,
na een paar mails naar Marktplaats, Paypal en Koper.
kreeg ik vanmiddag bericht dat het pakje bij de overburen is afgegeven, en het blaadje van afgifte(bij de overburen)tussen het oudpapier van de koper was beland.
Het had net zogoed in mijn nadeel kunnen aflopen.
Dus wees gewaarschuwd.
Wat een r*tard... Door zijn onzorgvuldigheid zou jij inderdaad bijna de dupe worden.
Heb pas een nieuwe telefoon verkocht,die ik kreeg bij een verlenging van me tel.ab.
Netjes betaald gekregen, en als pakket verstuurd met TnT post.
De koper beweerd nu nooit iets ontvangen te hebben,ondanks dat TnT post op track&trace aangeeft dat het pakje afgeleverd is.
Koper eist van mij via Marktplaats zijn geld terug.omdat het betaald is met PayPal heeft Paypal het geld van mijn account gehaald en gereserveerd voor de koper.
Volgens PayPal had ik een artikel boven de €25,- aangetekend moeten versturen.
Wat zijn jullie ervaringen met verkopen op site's als Marktplaats of betalen via PayPal.
wat een onzin verhaal, Paypal en Tnt werken op geen enkele manier samen.. Ik heb afgelopen jaar meer dan 40 toestellen gekocht en weer verkocht via marktplaats (soort hobby).. Bij het aanbieden zeg ik er altijd bij, ik wil het wel gewoon opsturen, dan komen er geen kosten bij, maar als je het verzekerd wilt opgestuurd krijgen(wat ik dus aanraad) komt er een tientje bij.. en dan mag de koper de keus maken.
Bij het versturen ga ik gewoon naar de lokale postkantoor, geef het pakketje af, reken af en kies voor een verzendmethode.. thats all
mooi dat het is opgelost.
alleen of je het verhaal van zoekgeraakt aflever papiertje helemaal moet geloven betwijfel ik.
kan net zo goed zijn dat hij je daadwerkelijk probeerde op te lichten, inde hoop dat jij zonder verder onderzoek maar zijn geld terug zou storten om problemen te voorkomen.
Ik heb al meer dan 50 deals via marktplaats gemaakt en nog nooit problemen gehad.
De service van TNT is sowieso top en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Mij lijkt het dus ook erg aannemelijk dat je pakketje gewoon is bezorgd en dat de koper jou probeert op te lichten.