Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
De man en de vrouw krijgen gewoon dezelfde zaken hoor, alles wat ze willen.
Martelaren/jihad(hoef je niet te interpreteren als fysiek geweld) krijgen 70 maagden. Over vrouwen staan er niks in wat ook logisch is. Als een vrouw nu toegeeft dat ie 70 lullen in haar vagina wilt, dan wilt het zeggen dat ze een vieze sloerie is en dat past niet binnen het raamwerk van de Islam.
En om nog een standaard argument van moslims boven te halen: darwin was een racist in 1800 en mohammed predikte gelijkwaardigheid voor zwart en blank, zomg!!!!!
- All persons - men as well as women - shall be fully rewarded for their deeds and shall not be wronged in the least (Aal Imraan 3: 195, Al-Nisaa 4: 124, Al-Nahl 16: 97, Ghaafir 40: 40);
- They shall get all that they may desire and all that they can ask for, as a first gift from God. His blessings would follow subsequently (Fussilat 41: 31); and
- They - (men as well as women) - shall have perfected mates/counterparts/spouses ( Arabic: Azwajun Mutahharatun) as a reward of their deeds (Al-Baqarah 2: 25, Aal Imraan 3: 15, Al-Nisaa 4: 57).
Martelaren/jihad(hoef je niet te interpreteren als fysiek geweld) krijgen 70 maagden. Over vrouwen staan er niks in wat ook logisch is. Als een vrouw nu toegeeft dat ie 70 lullen in haar vagina wilt, dan wilt het zeggen dat ze een vieze sloerie is en dat past niet binnen het raamwerk van de Islam.
En om nog een standaard argument van moslims boven te halen: darwin was een racist in 1800 en mohammed predikte gelijkwaardigheid voor zwart en blank, zomg!!!!!

. En ik moet zeggen dat ik steeds meer begrijp wat ik lees, en om eerlijk te zijn bevalt mij dat niet erg. Ik vind de inhoud van het boek dubieus.