AndroidHealthClinic

Kort kuurtje.... Klaar voor de zomer...

• Topic Starter Topic Starter
Nee, bijna nooit erg last van....

Heb je de real virormone dan? Schijnen echt mega veel gefaked te worden.
Ik heb wel echte spulletjes hoor, maak je daar maar geen zorgen om ;)

Hey botje.........ff zonder gekheid;
is die prop niet voldoende voor je libido?
Hoe weet jij dat dit aan de enanthaat ligt?

Ik zie ook HCG etc............vandaar ;)
Heb in totaal 3 mini kuurtjes gedaan (die bij elkaar opgeteld *10 weken zijn geweest) De eerste was heel ff aan de Test enanth, de 2e 3weken testprop, trenace, mast. De 3e idem, alleen dan met winny.
Bij die bijde twee laatste had ik onwijse last van libido, ook al zat ik hoog in me test prop.... En hoor gewoon veel verhalen om me heen, en had zelf ook ervaren tijdens m'n eerste kuurtje dat test enanth me MEGA geil hield! En ervaar nu 'tzelfde :D Ben al langs 2exen geweest om ff wat kwijt te raken... :D

Test enan 3weken gebruiken moet voldoende zijn om je libido hoog te houden.

Waarom kuren als je toch niet hard gaat trainen daarna, kan je net zo goed na de zomer een flink kuurtje pakken.
Ik blijf wel trainen, maar kijhard trainen is niet nodig na zo een kuurtje. Had na me vorige zelfs ruim een maand niet getraind en lang lope kloten en zuipen. En alsnog bleef alles erop zitten! Kwam alleen maar aan daarna! :cool:

En idd waarom niet constante dosis aanhouden kan je niet tegen de sides?
Sides? Die ken ik niet (behalve libido problems dan)
De reden dat ik hoger ga zitten is omdat ik gewoon ff wat harder wil gaan! Die eerste 3 weken groei je sowieso wel.... Die weken die daarna komen gaan langzaam bro... Vandaar dat ik ff wat hoger ga zitten dan!

Ik ben geen kenner, maar gebruikt u niet erg veel spullekes? Bij de andere logs zie ik veel minder. Sommigen hebben alleen pillekes. U moet wel heel groot worden:roflol:
Veel geluk!
Valt wel mee hoor ik ben niet zo groot ;) Is zo onwijs laag gedoseerd allemaal en neem 't vrij kort! Als je 't doet, doe 't dan goed he ;)

succes kerel! misschien een idee om een before en after foto te plaatsen?
Who knows ;) Van die before pics zwerven er al genoeg rond hier en daar op 't forum ;)

ziet er goed uit botje :D Sterk en cut worden, logje?
Nee geen logje. Enige wat ik je dan zou vertellen is dat ik sterker wordt, me bf omlaag gaat en me spiermassa omhoog gaat... Dus bij deze dan ;)

verdomme zal ik er ook nog aan moeten voor de meet ;succes botje hij is lekker .

Hahahaha tsja heb toch 't 1 en ander te bewijzen he met die grote bek van me :D

ben nu eerlijk en serieus tegen je...;)
ben zelf ook geen heilige in het leven...maar zoals jij tegen kuren/stappen/drugs/drank etc aankijkt....je vat dingen mijn inziens allemaal erg licht op....

je lijf ziet er mss goed uit maar houdt rekening dat je wel degelijk roofbouw pleegt op je lijf...

bezint eer gij begint ;)

einde vd preek!

ps. ik mag van mijn meisje heel veel, maar kuren en stappen is bijna een no-go!

ben zelf ook geen heilige in het leven...maar zoals jij tegen kuren/stappen/drugs/drank etc aankijkt....je vat dingen mijn inziens allemaal erg licht op....

je lijf ziet er mss goed uit maar houdt rekening dat je wel degelijk roofbouw pleegt op je lijf...

bezint eer gij begint ;)

einde vd preek!

Haha hoor hier:D
Drugs feestbeest nummer 1 die aan het praten is.
Noem het maar op en Dennis heeft het gedaan.

precies.....en daarom moet ik andere behoeden voor het maken van dezelfde fouten

vraag me afhoeveel ml je per injectie (per dag mss beter) zet...lijkt me wel wat te zijn

bezint eer gij begint ;)

einde vd preek!

Vertel mij wat! Eerst ging ik 3 dagen in de week uit, en stond ik ook nog eens 3 dagen achter de bar!

Nu ga ik alleen op zaterdag ff weg met eigen vervoer, want ik ben strond chagereinig in de kroeg! Iedereen is stom dronken en gaan op je poten staan (iets waar je geen erg in zou hebben als je dronken bent) me vrienden lopen dronke kroegen praat tegen me te houden over dat ze altijd achter me staan als er iets gebeurt ??? (iets waarvan ik op dat moment denk: Gast, wat moet er in gods naam gebeuren joh) :cool:

Tis voor mij echt ff doorbijten tijdens het kuren, maar des te gemotiveerder ik ben om kijhard te trainen en mezelf vol te gooien met eiwitten voor me schoonheids slaapje!

Maar ik leef me lichaam maar op 1 manier tegelijk uit he! Dus 't is OF kuren OF feesten. Dont forget that! En me lichaam voelt tijdens het kuren 10 keer gezonder aan dan dat ik elke dag aan 't feesten ben en niet aan 't kuren ben :o

Ik zit alleen nog te wachten op het poepcoïtus verhaal met Shirley:D

Onee he, toch niet dezelfde poepcoïtus Shirley als ik ken!!!! :D

lekker voltanken haha!!

ben benieuwd naar je progressie man.

succes

Succes, heerlijk topic weer :popcorn:

Maar ff ontopic:
Iemand poste in dat andere topic over "ideale streef fysiek" een foto van die gaylord Sean Cassidy met een maatje van hem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar hoop er straks zo uit te komen als die linker nerd hierboven. Massa zit er nu al, maar moet ff wat %bf eraf rossen.

Succes!
Offtopic: Doe je geen deadlift? En waarom niet?

Terug
Naar boven