Botjebouwer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Nee, bijna nooit erg last van....
Ik heb wel echte spulletjes hoor, maak je daar maar geen zorgen omHeb je de real virormone dan? Schijnen echt mega veel gefaked te worden.
Heb in totaal 3 mini kuurtjes gedaan (die bij elkaar opgeteld *10 weken zijn geweest) De eerste was heel ff aan de Test enanth, de 2e 3weken testprop, trenace, mast. De 3e idem, alleen dan met winny.Hey botje.........ff zonder gekheid;
is die prop niet voldoende voor je libido?
Hoe weet jij dat dit aan de enanthaat ligt?
Ik zie ook HCG etc............vandaar![]()
Bij die bijde twee laatste had ik onwijse last van libido, ook al zat ik hoog in me test prop.... En hoor gewoon veel verhalen om me heen, en had zelf ook ervaren tijdens m'n eerste kuurtje dat test enanth me MEGA geil hield! En ervaar nu 'tzelfde
Ben al langs 2exen geweest om ff wat kwijt te raken...
Ik blijf wel trainen, maar kijhard trainen is niet nodig na zo een kuurtje. Had na me vorige zelfs ruim een maand niet getraind en lang lope kloten en zuipen. En alsnog bleef alles erop zitten! Kwam alleen maar aan daarna!Test enan 3weken gebruiken moet voldoende zijn om je libido hoog te houden.
Waarom kuren als je toch niet hard gaat trainen daarna, kan je net zo goed na de zomer een flink kuurtje pakken.
Sides? Die ken ik niet (behalve libido problems dan)En idd waarom niet constante dosis aanhouden kan je niet tegen de sides?
De reden dat ik hoger ga zitten is omdat ik gewoon ff wat harder wil gaan! Die eerste 3 weken groei je sowieso wel.... Die weken die daarna komen gaan langzaam bro... Vandaar dat ik ff wat hoger ga zitten dan!
Valt wel mee hoor ik ben niet zo grootIk ben geen kenner, maar gebruikt u niet erg veel spullekes? Bij de andere logs zie ik veel minder. Sommigen hebben alleen pillekes. U moet wel heel groot worden![]()
Veel geluk!
Is zo onwijs laag gedoseerd allemaal en neem 't vrij kort! Als je 't doet, doe 't dan goed he
Who knowssucces kerel! misschien een idee om een before en after foto te plaatsen?
Van die before pics zwerven er al genoeg rond hier en daar op 't forum 
Nee geen logje. Enige wat ik je dan zou vertellen is dat ik sterker wordt, me bf omlaag gaat en me spiermassa omhoog gaat... Dus bij deze dan
verdomme zal ik er ook nog aan moeten voor de meet ;succes botje hij is lekker .
Hahahaha tsja heb toch 't 1 en ander te bewijzen he met die grote bek van me

(iets waarvan ik op dat moment denk: Gast, wat moet er in gods naam gebeuren joh)