XXL Nutrition

Kort kuurtje.... Klaar voor de zomer...

haha... ik zie alleen 2 gay hoofden.

He gab heb nog geen antwoorden op mijn vragen gehad van pagina 1!!! Ben er benieuwd naar wat jou gedachten gang is...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet van het korte kuren maar heb wel wat vraagjes. Vanwaar dat je met de trenbolone na 3 weken ga verhogen? Waarom niet 6 weken constant dezelfde dosering? Waarom trek je de Mast niet door tot 6 weken en zet je de Winny er naast? Vanwaar Winny tabs?

He gab heb nog geen antwoorden op mijn vragen gehad van pagina 1!!! Ben er benieuwd naar wat jou gedachten gang is...

Heb er op pagina 2 eigenlijk al antwoord op gegeven, zal 't nog wel ff quoten:
De reden dat ik hoger ga zitten is omdat ik gewoon ff wat harder wil gaan! Die eerste 3 weken groei je sowieso wel.... Die weken die daarna komen gaan langzaam bro... Vandaar dat ik ff wat hoger ga zitten dan!
Plus dat ik vanaf die week ook aan de T3 ga, en vanaf dan dus ook die trenbolone hoger kan zetten zonder dat 't omzet....

lees ik hier ergens dat er onder de DBB'ers drugs- en fuifbeesten zitten ?
Nooit gedacht hoor, ik dacht echt da jullie allen brave sportmensen waren die enkel trainden, aten en sliepen (en heel af en toe wat coïtus met het meissie thuis)... hahahaha

Oef, voel mij al veeeeeel minder eenzaam nu !! hahhaha

Sjit, vergeet ik mijn vraag nog:

Ik typ in zoekmotor T3 in, ma krijg geen enkele overeenkomst...
kan iemand helpen aub ?

Thnx

lees ik hier ergens dat er onder de DBB'ers drugs- en fuifbeesten zitten ?
Nooit gedacht hoor, ik dacht echt da jullie allen brave sportmensen waren die enkel trainden, aten en sliepen (en heel af en toe wat coïtus met het meissie thuis)... hahahaha

oefening, voel mij al veeeeeel minder eenzaam nu !! hahhaha

Jeumig, nou je moet eens naar grote feesten gaan! Daar zie je alleen maar bodybuilders. Weliswaar aan de spa blauw, maar dat komt om ze flink aan de GHB/XTC of coke zitten :D

Een trainingsmaat van me (110kg droog) Die begint nu pas een beetje bij te komen van afgelopen zaterdag :roflol:

Terug
Naar boven