AndroidHealthClinic

Kort termyn resultaat proberen te halen.

maryn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
60kg
Goedenavond, ik ben sinds 3 weken terug begonnen met fitnessen.

Even iets over mezelf, Ik ben 17 jaar, woon in Haelen, weeg 70 kg.

Mijn vraag, ik ben dus sinds 3 weken begonnen met fitnessen, ik ben nog niet ervaren. en zit bij een fitness centrum, ik heb de mogelijkheid om 3x per week te gaan en til gemiddeld 20 kg op 2 armen met bankdrukken. Mijn plan is om volgend voorjaar rond mei al resultaat te willen zien. moet ik dan vooral veel en zwaar trainen of hoe? kan iemand mij wat tips geven of oefeningen waar je op kort termijn resultaat mee kan halen?

Ik hoop op serieus antwoord.

Groeten!

Korte termijn is hetzelfde als lange termijn. Gewoon je spiergroepen over 3 dagen verdelen en bij alles 2-4 oefeningen inplannen. Steeds iets zwaarder proberen en daarbij goed op de uitvoering letten. En het belangrijkste: goed en veel eten. Welke oefeningen je moet doen en wat je moet eten staat in allerlei stickeys op et forum

• Topic Starter Topic Starter
ik wil eigenlyk een gepast lichaam, een beetje als Mike, 'the situation' van jersey shore. kan iemand mij een schema'tje opstellen of iets in die richting, want bij het fitness centrum waar ik een abbo heb konden ze dat niet doen ofzo. ik kan dus 2/3 x per week gaan fitnessen, en hoellang kan ik het beste gaan?

En nog over dat eten, ik moet dus werkelyk alles vreten wat ik tegenkom?

Gr.

ik wil eigenlyk een gepast lichaam, een beetje als Mike, 'the situation' van jersey shore. kan iemand mij een schema'tje opstellen of iets in die richting, want bij het fitness centrum waar ik een abbo heb konden ze dat niet doen ofzo. ik kan dus 2/3 x per week gaan fitnessen, en hoellang kan ik het beste gaan?

En nog over dat eten, ik moet dus werkelyk alles vreten wat ik tegenkom?

Gr.

hij weet ook de meest gehate dingen op dit forum in een post te verwerken.

*search niet gebruikt
*stickies niet gelezen
*mike 'the situation' willen zijn
*instructeur die uit hun neus lopen vreten
* de y voor elke lange ij in de plaats typen.... (deze is persoonlijk)

OT: lees de stickies over voeding en training en als je als Mike wil worden moet je je benen niet trainen, aan de anabolen gaan en heel stoer praten

Kansloos topic weer zeg.:rolleyes:

Heb je in het verleden gevoetbald? Dan kun je je benen wel overslaan en je meer focussen op je bovenlijf. Dan gaat dat iig sneller.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, mijn postuur is zowiezo al heel erg mager. en dun.

Gr

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

nog een vraag erbij, klopt het dat je als je bijvoorbeeld met bankdrukken, vooral het omlaag geconcentreerd en langzaam moet doen? En dat hierdoor je spieren groeien?

Gr

Lijkt me dat je wel geconcentreerd moet zijn ja.

Terug
Naar boven