MuscleMeat

korte 6 weken kuur zo goed?

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Dit word dan mijn vijfde kuur die ik gepland heb voor februari. De bedoeling is meer spierdefenitie, het liefst nog wat vet verbranden, zoveel mogelijk kracht en een kilo of 6 aan droge massa.
Dat word:
- tren van GS 75mg eod
- d-boll van GS 30mg ed
- Masteron GS 50mg eod

Omdat ik deze combi nergens tegen ben gekomen, was ik benieuwd naar de meningen van jullie of van degenen die iets soortgelijks hebben geprobeerd. De D-boll heeft oestrogenen nodig om te werken, dus ik weet bijvoorbeeld niet of het daarom misschien ietwat onderdrukt word door de andere 2, omdat die misschien anti-oestrogeen kunnen werken?

O ja, ik ga er ook iedere dag 5 gram creatine ethyl ester bij nemen. Ik gebruik het op dit moment samen met R-ALA, maar de resultaten hier alleen al van liegen er niet om!! 10% krachtwinst in 2 weken en duidelijk verschil in de spiegel...

• Topic Starter Topic Starter
Oke thnx. Over de doseringen heb je wel gelijk idd, want de vorige keer moest ik ook al meer zetten dan ik dacht.
Wat mijn kuurverleden betreft, ik heb ooit 500mg c&k tren enanthate genomen en ook 75mg gs acetaat eod. Nooit hoger dan 750mg/week test geweest en de laatste keer winstrol heeft niks uitgehaald. mijn eerste kuur was 200-300mg deca per week en heb wat prestaties betreft nog steeds niks gehad wat daar op leek.
Nu wou ik eens d-boll proberen. Boldenone is nou net niet wat ik zoek, want dat begint pas na 4 weken te werken. Ik wil een korte kuur van 6 weken doen. Daarin moeten genoeg androgenen zitten, maar ook een anabool middel met korte ester.

Jouw advies is bullshit.
Eerst ff naar hem luisteren, dan je huiswerk doen en heel misschien dan een suggestie doen.

Navy zei:
Heej,

De Dbol zal niet onderdrukt worden door de andere 2 middelen.
Tren en Masteron stoppen of verminderen niet het aromatiseren van de dbol.
Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Als dit je vijfde kuur is denk ik wel dat je wat licht in de dosering zit.
Maar als jij denkt dat dat voor jou genoeg zal zijn is dat oke..ik weet je kuur verleden niet.
Verder zou je nog wat vet willen verbranden,
daar zal je dus wat cardio voor moeten gaan doen, want Tren en Masteron verbranden geen vet, je kan er wel droge spiermassa mee opbouwen.
Als je dan toch wat droger wil worden kan je beter de dbol weglaten en daarvoor in de plaats Boldenone of Winstrol nemen..met evt. clen.
Van de Tren zal je al aardig wat sterker worden dus daar heb je die dbol dan niet voor nodig.
Ik zou dus al basis Boldenone nemen Bijv. 300mg per week dat gedurende 8 a 10 weken.
en dan de eerste 4-5 wkn tren en de laatste 4-5 wkn masteron..en dan eventueel clen toepassen.

greetz

lunatic zei:
Dit word dan mijn vijfde kuur die ik gepland heb voor februari. De bedoeling is meer spierdefenitie, het liefst nog wat vet verbranden, zoveel mogelijk kracht en een kilo of 6 aan droge massa.
Dat word:
- tren van GS 75mg eod
- d-boll van GS 30mg ed
- Masteron GS 50mg eod

Omdat ik deze combi nergens tegen ben gekomen, was ik benieuwd naar de meningen van jullie of van degenen die iets soortgelijks hebben geprobeerd. De D-boll heeft oestrogenen nodig om te werken, dus ik weet bijvoorbeeld niet of het daarom misschien ietwat onderdrukt word door de andere 2, omdat die misschien anti-oestrogeen kunnen werken?

O ja, ik ga er ook iedere dag 5 gram creatine ethyl ester bij nemen. Ik gebruik het op dit moment samen met R-ALA, maar de resultaten hier alleen al van liegen er niet om!! 10% krachtwinst in 2 weken en duidelijk verschil in de spiegel...

een paar tips vanuit mijn oogpunt:

-laat de creatine weg en bewaar die voor na de kuur.
-zet er EQ bij
-laat de d-bol weg
-en maak een goed dieet en trainingsschema

Het idee achter de kuur is goed.

Dianabol voor massa en kracht.
Tren voor snelle kleinere maar kwalitatief goed gains gains
Masteron voor scherpte en vetvermindering.

Dbol heeft geen oestrogenen nodig. Het moet deels omgezet worden in het krachtige DHT en daarvoor heeft het geen oestrogenen nodig.

Wel een anti-oestroegeen gebruiken zoals Femara gebruiken en een nakuur plannen

lunatic zei:
Dat word:
- tren van GS 75mg eod
- d-boll van GS 30mg ed
- Masteron GS 50mg eod

Neeeeeeeeee geen EQ!! Die blijft veel te lang in het systeem
DBOl is prima en anders een korte ester AAS zoals een Test Prop

ScHrOeFjE zei:
een paar tips vanuit mijn oogpunt:

-laat de creatine weg en bewaar die voor na de kuur.
-zet er EQ bij
-laat de d-bol weg
-en maak een goed dieet en trainingsschema

lunatic zei:
........

Wat mijn kuurverleden betreft, ik heb ooit 500mg c&k tren enanthate genomen ......

....

Ah... zonnebloemolie! En, ging je er hard op? ;)

Je kuur precies zo houden als je zelf voorstelt, anti-oestrogenen zijn onzin, zeker met de Masteron. Daar zou ik trouwens wel 100 mg van zetten.

Ach ja, weer zo'n domoor die zich na een kuur afvraagt waarom de kilo's eraf vliegen. Anti-oestrogenen onzin? Ach je bent nog jong en wat kan de toekomst je ook schelen.

Je kuur precies zo houden als je zelf voorstelt, anti-oestrogenen zijn onzin, zeker met de Masteron. Daar zou ik trouwens wel 100 mg van zetten

Elmo zei:
Neeeeeeeeee geen EQ!! Die blijft veel te lang in het systeem
DBOl is prima en anders een korte ester AAS zoals een Test Prop
Oke daar heb je ook gelijk in maar dan test-Prop erbijzetten lijkt me beter dan die D-bol.

Elmo, slechte dag gehad jongen?

Deze dingen kun je toch ook wel iets anders brengen?

mvg maus

Thorwulf zei:
Je kuur precies zo houden als je zelf voorstelt, anti-oestrogenen zijn onzin, zeker met de Masteron. Daar zou ik trouwens wel 100 mg van zetten.
masteron sluit ik mijn eigen bij aan maar dat anti-oestrogeen verhaal is bull bro!!!

Je na kuur is net zo belangrijk zo niet belangrijker dan je kuur!!!!

Beetje last van roid rage Elmo? Soms zijn jouw adviezen goed, soms laat je zien dat je zelf maar een amateur bent. In ieder geval zou het je sieren als je je wat bescheidener zou opstellen.

Wat mijn advies is:
Geen anti-oestrogenen TIJDENS deze kuur. Dat volgde op de post van Elmo waarin hij Femara adviseert. Zeker niet nodig als je daar 100 mg Masteron bijzet. Ik heb het niet over de nakuur gehad.

Beetje last van roid rage Elmo?

Ik had me wat milder uit kunnen drukken. Klopt. Excusez moi.

Soms zijn jouw adviezen goed, soms laat je zien dat je zelf maar een amateur bent.

Dit neem je terug of je bent een vent en komt met bewijzen. Ik kan me niet herinneren ooit door jouw op een fout te zijn betrapt. Dus laat maar komen.

In ieder geval zou het je sieren als je je wat bescheidener zou opstellen

Ieder z'n sT. Ik heb de intentie om mensen op een verantwoorde manier te helpen of zelfs af te remmen. Jij geeft onveilige en achterhaalde adviezen.
Zoals bijvoorbeeld in deze post. Masteron is een klein beetje anti-oestrogeen, maar zal de vochtophoping van bijv Dianabol bij lange na niet kunnen stoppen. Nog los van ander side-effecten door oestrogenen veroorzaakt.

Navy zei:
ik denk eerder dat jij even achter de banken moet.
want sinds waneer verminderd masteron het vet percentage. het zal zorgen voor droge spiermassa..maar dat wil niet zeggen dat ook je BF verminderd.

Wel eens gehoord door lipolysis veroorzaakt doordat androgenen de aantallen
beta-androgene receptoren verhoogt? (dat zijn de primaire aanzetters tot vet mobilisatie)

je kan niet alles tegelijk willen. dan maak je je keuze welke middelen je wilt gaan gebruiken. en dan ga je geen dbol nemen als je wilt cutten.

Wie zegt dat je met DBol geen schone massa erbij kunt pakken in combinatie met Tren? Hij wil schome massa erbij. prima toch met DBol, Tren, Masteron en een anti-oestrogeen.

Als je je BF wilt verminderen zal je toch eerder aan een goede voedingsschemaen cardio moeten gaan denken.
En dan ga jij hem nog eens adviseren om dbol te nemen maar ook een anti-oestrogeen dat is wel heel erg tegenstrijdig. je hebt immers ook oestrogeen nodig om te kunnen groeien.

Je hebt geen extra oestrogeen nodig om te kunnen groeien !
Daar is niks tegenstrijdigs aan. In elk modern schema hoort een een anti-oestrogeen! NIEMAND ZIT TE WACHTEN OP DE NEGATIEVE EIGENSCHAPPEN VAN EXTRA OESTROGENEN. Tenzij je t**ten wilt.

Ik ben geen masteron expert, maar weet wel dat het doorgaans alleen door bb-ers voor een competitie gebruikt wordt om droger en harder voor de dag te komen.

Het heeft dus alleen zin als je al een laag BF hebt, want zoals eerder gezegd, zal het je BF niet verlagen. Dat gaat alleen dmv een KH-arm dieet.

[
QUOTE=Navy] Groten deels moet dianabol het hebben van de omzetting naar oestrogeen, want het zet maar minimaal om in DHT.

:eek: Volgens jouw redenering: hoe meer methandrostenlone aromatiseert in oestrogeen , hoe beter? FOUT. Hoe meer methandrostenlone in je bloed hoe beter! En hoe meer in DHT hoe beter des te krachtiger de werking van DBol!

dus als je dan anti-oestrogenen erbij gaat gebruiken stop je heel het proces waarvoor dianabol juist zo effectief voor is.

:eek: Nog mooier: doel van DBol (methandrostenlone) is volgens jouw het aromatiseren naar oestrogeen!!! Niet dus! methandrostenlone (DBol) is een synthetische imitator van testosteron die je dus NIET wilt laten aromatiseren naar Estradiol (de zeer actieve vorm van oestrogeen)

neem dan proviron erbij..die zal het omzetten naar oestrogeen wel verminder maar niet stop zetten.

Proviron werkt als Masteron en dat gebruikt hij al maar is niet krachtig genoeg als anti-oestrogeen En het zadelt je in de nakuur met hoge oestrogeenlevels op welke testoherstel onderdrukt..

en je hebt idd geen EXTRA oestrogeen nodig om te groeien..maar op jou manier zet je alles stop, waardoor je kuur dus minder effectief zal zijn.

:eek: Ook weer FOUT. Er is geen enkel middel dat het STOP zet. Femara niet, ook Arimidex niet. Er blijft altijd genoeg oestrogeen in je lichaam. Ik ken iemand die een jaar lang Femara gebruikte zonder nadelige uitwerking.

Zucht

Leerzaam draadje aan het worden bro's!!!

Maar Femara en Arimidex zijn niet de goedkoopste van hun soort (zover je provion kan vergelijken met deze producten)

ScHrOeFjE zei:
Maar Femara en Arimidex zijn niet de goedkoopste van hun soort (zover je provion kan vergelijken met deze producten)

De ECHTE aridimex junk ript wel n apotheekje voor zn adh. :D

jah dit word weer een lekkere discussie :D

Ik zeg helemaal niet dat hoe meer omzetting naar oestrogeen hoe beter.
Maar zoals iedereen weet..conventeert dbol voor groten deels naar oestrogeen. daardoor kom je er zo lekker van aan, allemaal vocht en vet.

Weer een onjuiste redenering. DBol aromatiseert slechts voor een klein deel naar Estradiol, 1 van meerdere soorten oestrogenen. Laat Estradiol nu net het meest actieve oestrogeen zijn! Deze aromatisering veroorzaakt geen enkele spiergroei! De spiergroei wordt veroorzaakt door het hoofdbestandeel van Dbol namelijk de Methandrostenolone beschikbaar in je bloed. Slechts een klein gedeelte aromatiseert verder noch naar DHT wat een nog krachtiger werking heeft dan Methandrostenolone, namelijk 3 x zo krachtig.
De oestrogenen moet je dus voorkomen en als je dat doet heb je geen vochtophoping, geen hoge bloedruk of vetophoping maar schone massa!
Daarom bij voorkeur Femara of Arimidex om schone massa te pakken.
Ter illustratie: 10mg Dbol doet je testonivo stijgen tot 5 x je basisnivo! Denk je dat dat positief is voor spiergroei? Ja dus.

Dbol zet maar minimaal om in DHT, dus je kan idd zeggen dat dbol het moet hebben van zijn aromatiseren. als je dus dbol gebruik met daarnaast een anti-oestrogeen..dan zal dbol dus weinig uithalen. Daarom zijn er zoveel mensen niet zo'n fan van dbol omdat je er niet veel goede spieren mee opbouwd

Zoals hierboven uitgelegd is jouw redenering onjuist. Het aromatiseren (behalve naar DHT) levert je oestrogen op en dus vocht, vet etc. Daarom oestrogen voorkomen en gewoon schone massa pakken.
dat zovelen geen fan zijn is omdat ze waarschijnlijk net als jij niet weten hoe DBol werkt en daardoor verbaasd zijn van de 8 a 10 kilo er weer 7 of zelfs alles te verliezen. Deze DBol-only kuurders hebben per definitie ook geen nakuur gedaan en crashen na hun kuur als gevolg een onderdrukte lichaamseigen testoproductie en te hoge oestrogeenlnivo's waardoor de recovery nog eens wordt vertraagd! Van een 6 tot 8 weekse DBol kuur kun je 5 kilo schone massa overhouden. Maar dan moet je je wel goed voorbereiden en de juiste middelen in combinatie met een nakuur gebruiken.

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

Zucht[/QUOTE][/QUOTE]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven