lunatic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Dit word dan mijn vijfde kuur die ik gepland heb voor februari. De bedoeling is meer spierdefenitie, het liefst nog wat vet verbranden, zoveel mogelijk kracht en een kilo of 6 aan droge massa.
Dat word:
- tren van GS 75mg eod
- d-boll van GS 30mg ed
- Masteron GS 50mg eod
Omdat ik deze combi nergens tegen ben gekomen, was ik benieuwd naar de meningen van jullie of van degenen die iets soortgelijks hebben geprobeerd. De D-boll heeft oestrogenen nodig om te werken, dus ik weet bijvoorbeeld niet of het daarom misschien ietwat onderdrukt word door de andere 2, omdat die misschien anti-oestrogeen kunnen werken?
O ja, ik ga er ook iedere dag 5 gram creatine ethyl ester bij nemen. Ik gebruik het op dit moment samen met R-ALA, maar de resultaten hier alleen al van liegen er niet om!! 10% krachtwinst in 2 weken en duidelijk verschil in de spiegel...
Dat word:
- tren van GS 75mg eod
- d-boll van GS 30mg ed
- Masteron GS 50mg eod
Omdat ik deze combi nergens tegen ben gekomen, was ik benieuwd naar de meningen van jullie of van degenen die iets soortgelijks hebben geprobeerd. De D-boll heeft oestrogenen nodig om te werken, dus ik weet bijvoorbeeld niet of het daarom misschien ietwat onderdrukt word door de andere 2, omdat die misschien anti-oestrogeen kunnen werken?
O ja, ik ga er ook iedere dag 5 gram creatine ethyl ester bij nemen. Ik gebruik het op dit moment samen met R-ALA, maar de resultaten hier alleen al van liegen er niet om!! 10% krachtwinst in 2 weken en duidelijk verschil in de spiegel...

Volgens jouw redenering: hoe meer methandrostenlone aromatiseert in oestrogeen , hoe beter? FOUT. Hoe meer methandrostenlone in je bloed hoe beter! En hoe meer in DHT hoe beter des te krachtiger de werking van DBol!